IKM uke 11

Moro å følge med på dere som har kommet mye lenger enn meg. Jeg heier på dere alle :).

Jeg er snart ferdig med 5 dpo og prøver å ikke kjenne etter for mye. Sist pp hadde jeg skikkelig ømme pupper og murringer fra 1 dpo og fikk tr 10 dpo. Mye mindre symptomer denne gangen. Håper det er et godt tegn.

Sent from my iPhone using BV Forum
Håper det er et tegn for deg. Det samme skjedde med meg, pp1 hadde jeg ømme pupper i 14 dager, mens i pp2 kom det ikke før noen dager før IKM.

Huff, har fråtset i brus, sjokolade og chips de siste ukene. Ikke akkurat sunt kosthold i pp. Jaja, får prøve å skjerpe inn på pp2 :p

Hei fininger! Så kjekt å bli tenkt på ja, i dag gjekk cb
ImageUploadedByBV Forum1394049879.960750.jpg

Gratulerer!!

Idag er jeg gaaaaanske sur og grumpy. Og trøøøøøøøtt! Er vel et tegn det også :D

Sent from my iPad using BV Forum

Hadde nettop sex, og med en gang han begynte å prøve å komme inn, reagerte på at jeg var utrolig varm der nede. Han sa det flere ganger. Etter at vi ble ferdig måtte jeg selfølgelig måle temp. Det var på 37.11.. han har ALDRI reagert på at jeg er varm der nede. Kan og påpeke at jeg er helt frisk. Men hva tror dere at dette kan vær?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Håper det er et tegn for deg. Det samme skjedde med meg, pp1 hadde jeg ømme pupper i 14 dager, mens i pp2 kom det ikke før noen dager før IKM.

Ha ha, i kveld begynte murringer og ømme pupper å komme. Da blir det mer spekulering. Ler av meg selv!

Kvalm igjen i kveld. Hadde det samme i går kveld.
Pleier ikke være kvalm mellom EL og IKM.

Back
Topp