Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klappklappklapp!! Flinka!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Spent jeg! Har du testa noe mer i dag? Tatt clearblue?![]()
Helt enig! Dessuten vil jeg ha datteren min frisk. Hun har hatt 39 i feber siden fredagVil bare ha neste uke nå sånn at vi kan begynne å teste.
Tror alle er spent på hennes vegneHihi, ikke bare meg som er spent her
Sent from my iPad using BV Forum
Håper det er et tegn for deg. Det samme skjedde med meg, pp1 hadde jeg ømme pupper i 14 dager, mens i pp2 kom det ikke før noen dager før IKM.Moro å følge med på dere som har kommet mye lenger enn meg. Jeg heier på dere alle.
Jeg er snart ferdig med 5 dpo og prøver å ikke kjenne etter for mye. Sist pp hadde jeg skikkelig ømme pupper og murringer fra 1 dpo og fikk tr 10 dpo. Mye mindre symptomer denne gangen. Håper det er et godt tegn.
Hei fininger! Så kjekt å bli tenkt på ja, i dag gjekk cb Vis vedlegget 52895
Gratulerer!!
Gratuler!! Oj, nå håper vi flere følger etter
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Gratulerer så masseHei fininger! Så kjekt å bli tenkt på ja, i dag gjekk cb Vis vedlegget 52895
Håper det er et tegn for deg. Det samme skjedde med meg, pp1 hadde jeg ømme pupper i 14 dager, mens i pp2 kom det ikke før noen dager før IKM.
Gratulerer så masse!Hei fininger! Så kjekt å bli tenkt på ja, i dag gjekk cb Vis vedlegget 52895