Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler meg kvalm i kveld. Det er ikke vanlig.
Har heller ikke spist noe utenom det vanlige.
Ønsker oss en liten skatt![]()
Natta alle sammen! I morgen er vi enda en dag nærmere IKM! 10 dpo i morgen her! Skal IKKE testehehehe. (Eller skal jeg??? :S)
Sent from my iPhone using BV Forum
Hei. Ikm 15mars. I pp2. Spennende![]()
Klappklappklapp!! Flinka!!10 dpo og har vært på do uten å teste
Kanskje du har en liten festeblødning?Rosa i utfloden nå.
Det har aldri skjedd før. Er 7 DPO nå.
De gangene jeg har vært gravid, så har jeg fått brunt i utfloden 8-10 DPO. Har jo gått galt alle de gangene. Så kanskje det er positivt med litt rosa.
Håper jo detKanskje du har en liten festeblødning?
Det høres lovende ut!Håper jo det
Vært småkvalm siden i går, og det vedvarer fortsatt.
Kjenner murringer i korsrygg og nede i livmor.
Ønsker oss en liten skatt![]()
Ja, vi får se om en uke.Det høres lovende ut!
Temperaturen min steg veldig i dag på 6 DPO. Håper virkelig den holder seg så høy videre!
Oj, det var det, da. Du må ihvertfall logge deg inn på FF på dataen. Der går du inn på "Sharing", som står på linjen øverst. Trykk på "Get code", og velg en av de lenkene som slutter på "thumb.png" Lim denne inn i signaturen din. Hvis grafen ikke vises, prøver du en av de andre lenkene. Lykke tilHvordan får jeg tempegrafen opp på siden min,sånn som du har? Ny på dette jeghaha
Oj, det var det, da. Du må ihvertfall logge deg inn på FF på dataen. Der går du inn på "Sharing", som står på linjen øverst. Trykk på "Get code", og velg en av de lenkene som slutter på "thumb.png" Lim denne inn i signaturen din. Hvis grafen ikke vises, prøver du en av de andre lenkene. Lykke til
Det kan godt være, spennende daRosa i utfloden nå.
Det har aldri skjedd før. Er 7 DPO nå.
De gangene jeg har vært gravid, så har jeg fått brunt i utfloden 8-10 DPO. Har jo gått galt alle de gangene. Så kanskje det er positivt med litt rosa.
Har brukt bidronninggele før EL. Bruker wild yam og babyklister nå etter ELDet kan godt være, spennende da
Her har jeg nettopp begynt med Wild Yam ihåp om at evt spire vil feste seg bedre.
Er bare ca 2 DPO tror jeg, hvis ikke EL var tidligere.
Mange dager igjen til IKM ca 16 mars, så spennende å følge med på dere som
er kommet lengre inn I DPO-land![]()