IKM uke 11

Natta alle sammen! I morgen er vi enda en dag nærmere IKM! 10 dpo i morgen her! Skal IKKE teste :P hehehe. (Eller skal jeg??? :S)

Sent from my iPhone using BV Forum

Natta alle sammen! I morgen er vi enda en dag nærmere IKM! 10 dpo i morgen her! Skal IKKE teste :p hehehe. (Eller skal jeg??? :S)

Jeg har forsatt ikke fått noen tester i posten. Kommer i morgen tror jeg, hadde bestemt meg for å vente til ikm. Men det veeeeet jeg at jeg ikke klarer,så blir nok å ta en i morgen om de kommer i postkassa:p hihi.
natta til deg også :)

Rosa i utfloden nå.
Det har aldri skjedd før. Er 7 DPO nå.
De gangene jeg har vært gravid, så har jeg fått brunt i utfloden 8-10 DPO. Har jo gått galt alle de gangene. Så kanskje det er positivt med litt rosa.

Hei. Ikm 15mars. I pp2. Spennende :-)

10 dpo og har vært på do uten å teste :P

Rosa i utfloden nå.
De gangene jeg har vært gravid, så har jeg fått brunt i utfloden 8-10 DPO. Har jo gått galt alle de gangene. Så kanskje det er positivt med litt rosa.

Kanskje du har en liten festeblødning?

Temperaturen min steg veldig i dag på 6 DPO. Håper virkelig den holder seg så høy videre!

Hvordan får jeg tempegrafen opp på siden min,sånn som du har? Ny på dette jeg:p haha
Oj, det var det, da. Du må ihvertfall logge deg inn på FF på dataen. Der går du inn på "Sharing", som står på linjen øverst. Trykk på "Get code", og velg en av de lenkene som slutter på "thumb.png" Lim denne inn i signaturen din. Hvis grafen ikke vises, prøver du en av de andre lenkene. Lykke til :D

Oj, det var det, da. Du må ihvertfall logge deg inn på FF på dataen. Der går du inn på "Sharing", som står på linjen øverst. Trykk på "Get code", og velg en av de lenkene som slutter på "thumb.png" Lim denne inn i signaturen din. Hvis grafen ikke vises, prøver du en av de andre lenkene. Lykke til :D

fikk det til tilslutt endelig. Hehe;) tusen takk! :D

Rosa i utfloden nå.

Det kan godt være, spennende da :)

Her har jeg nettopp begynt med Wild Yam ihåp om at evt spire vil feste seg bedre.
Er bare ca 2 DPO tror jeg, hvis ikke EL var tidligere.
Mange dager igjen til IKM ca 16 mars, så spennende å følge med på dere som
er kommet lengre inn I DPO-land :)

Brygger på en forkjølelse. Husker ikke sist jeg var det, selv om jeg har bhg-barn! Håper det forsvinner fort, selv om det hadde vært deilig med et par småsjukhjemmeunderteppet-dager. Om det er lov å si! Elsker jobben min, men den er til tider litt stressende :)

Det kan godt være, spennende da :)

Her har jeg nettopp begynt med Wild Yam ihåp om at evt spire vil feste seg bedre.
Er bare ca 2 DPO tror jeg, hvis ikke EL var tidligere.
Mange dager igjen til IKM ca 16 mars, så spennende å følge med på dere som
er kommet lengre inn I DPO-land :)
Har brukt bidronninggele før EL. Bruker wild yam og babyklister nå etter EL :)
Tar D og E vitamin + folat i tillegg :)

Jeg hadde en blodprikk i trusa i sted...hmhmhm, mensmurringer også og jeg tror ikke det kan være mensen, bare 15 dager siden siste blødning fra MA, spent..

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Back
Topp