Jeg vil være med herIKM fredag 14
![]()
Velkommen til oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil være med herIKM fredag 14
![]()
Velkommen til osshvor mange dpo er du?
SÅ gøy! SPennande dager!!Jeg vil være med herIKM fredag 14
![]()
Jaa, gleder meg veeeldig!! Hehe, kanskje eg skal legge fra meg mac'en litt slik at eg får tid å gjere alt eg skal før eg må kjøre på jobb?? Må jo kjøre litt tidlegare slik at eg får tid til å kjøre innom la farmacia!Hehe, det hørtes kjent utHåper på en svak strek en gang før helgen, da gleder jeg meg til å stå opp dagen etter
Du gleder deg vel til å ta en CBD?Kjekt når man er 99% sikker på hva resultatet blir!
Sent from my iPad using BV Forum
Gratulerer!!
SÅ gøy! SPennande dager!!![]()
Når har du tenkt å testa? Jeg selv skal begynne imårå tenker jeg. Er 8 dpoHyppig vannlating, mye hvitt sticky cm. Det er da noe!
Sent from my iPhone using BV Forum
Når har du tenkt å testa? Jeg selv skal begynne imårå tenker jeg. Er 8 dpoHyppig vannlating, mye hvitt sticky cm. Det er da noe!
Tja, er optimist, så prøver idagNår har du tenkt å testa? Jeg selv skal begynne imårå tenker jeg. Er 8 dpo
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hurra!! Gratulerer så mye
Grattis, den der er positivEg trur kanskje eg er 10 DPO, og
Dermed egentlig i IKM uke 10, men synes det var så koselig her! dagens test såg slik ut, men igjen fekk eg ikkje tatt bilde før etter 6-7 min... Den er gaaaanske så usynlig i starten, så eg blir ikkje heilt enig med meg sjølv Ka eg skal føle, blir litt vinglepetter. Sorry visst eg maser mykje om det Vis vedlegget 52703
Jeg krysser fingrene for deg!Har fått masse luft i magen, og det hadde jeg forrige PP også, og da var jeg gravid.
Kjenner også noe nedi der... Strekkinger og stikkinger.
Ønsker oss en liten skatt![]()
Tusen takkJeg krysser fingrene for deg!
Spennende! Krysser fingrene!Har fått masse luft i magen, og det hadde jeg forrige PP også, og da var jeg gravid.
Kjenner også noe nedi der... Strekkinger og stikkinger.
Ønsker oss en liten skatt![]()
Kanskje ingen tegn, er et godt tegnJeg har egentlig ikke noe tro på baby denne gangen. Sist pp var jeg skråsikker pg kjente båden ditten og datten av "tegn". Nå har jeg ikke innbilte tegn engangJaja får se hva som skjer!