IKM uke 11

Hehe, det hørtes kjent ut :p Håper på en svak strek en gang før helgen, da gleder jeg meg til å stå opp dagen etter :D
Du gleder deg vel til å ta en CBD? ;) Kjekt når man er 99% sikker på hva resultatet blir! :)

Sent from my iPad using BV Forum
Jaa, gleder meg veeeldig!! Hehe, kanskje eg skal legge fra meg mac'en litt slik at eg får tid å gjere alt eg skal før eg må kjøre på jobb?? Må jo kjøre litt tidlegare slik at eg får tid til å kjøre innom la farmacia! :P

Hyppig vannlating, mye hvitt sticky cm. Det er da noe!

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå begynner det å bli ordentlig spennende her inne! Håper på mange positive tester i dagene som kommer:)

Av 'symptomer' så er jeg oppblåst, må tisse ofte og har litt ømme pupper. Som vanlig, altså.

Har fått masse luft i magen, og det hadde jeg forrige PP også, og da var jeg gravid.
Kjenner også noe nedi der... Strekkinger og stikkinger.

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Eg trur kanskje eg er 10 DPO, og
Dermed egentlig i IKM uke 10, men synes det var så koselig her! dagens test såg slik ut, men igjen fekk eg ikkje tatt bilde før etter 6-7 min... Den er gaaaanske så usynlig i starten, så eg blir ikkje heilt enig med meg sjølv Ka eg skal føle, blir litt vinglepetter. Sorry visst eg maser mykje om det Vis vedlegget 52703

Grattis, den der er positiv :)

Har vært småsyk ett par dager så ikke fått skrevet noe her,
men har da blitt litt kos i heimen uansett, noe som ikke var så dumt i disse EL-tider.
Er litt småusikker pga at det er første pp etter SA, men tror EL var i går.
Venter ett par dager med å ta Wild Yam for å være på den sikre siden.

Har fått masse luft i magen, og det hadde jeg forrige PP også, og da var jeg gravid.
Kjenner også noe nedi der... Strekkinger og stikkinger.

Ønsker oss en liten skatt ❤️
Jeg krysser fingrene for deg!

Jeg har egentlig ikke noe tro på baby denne gangen. Sist pp var jeg skråsikker pg kjente båden ditten og datten av "tegn". Nå har jeg ikke innbilte tegn engang :P Jaja får se hva som skjer!

Jeg har egentlig ikke noe tro på baby denne gangen. Sist pp var jeg skråsikker pg kjente båden ditten og datten av "tegn". Nå har jeg ikke innbilte tegn engang :P Jaja får se hva som skjer!

Kanskje ingen tegn, er et godt tegn ;)

Back
Topp