IKM uke 11

Eg trur kanskje eg er 10 DPO, og
Dermed egentlig i IKM uke 10, men synes det var så koselig her! dagens test såg slik ut, men igjen fekk eg ikkje tatt bilde før etter 6-7 min... Den er gaaaanske så usynlig i starten, så eg blir ikkje heilt enig med meg sjølv Ka eg skal føle, blir litt vinglepetter. Sorry visst eg maser mykje om det Vis vedlegget 52703

Sent from my iPhone using BV Forum

Langt ifra! Dette er jo så spennende :) Syns den ser positiv ut :) Kanskje prøve en clearblue? :) krysser fingrene for deg :)

Eg trur kanskje eg er 10 DPO, og
Dermed egentlig i IKM uke 10, men synes det var så koselig her! dagens test såg slik ut, men igjen fekk eg ikkje tatt bilde før etter 6-7 min... Den er gaaaanske så usynlig i starten, så eg blir ikkje heilt enig med meg sjølv Ka eg skal føle, blir litt vinglepetter. Sorry visst eg maser mykje om det Vis vedlegget 52703

Jeg er litt i begge gruppene jeg. Da syklusen min er så vinglete :p vet ikke helt når IKM blir. Ta en cb. Ser jo en tydlig strek der. Spennende altså:D

Hei alle sammen! Må bare beklage at det har gått litt tregt med oppdatering av lista i denne omgang. Det har vært utrolig hektisk, men når har jeg prøvd å fått med meg alt. Skrik ut om noe er feil :) Det har virkelig skjedd mye her inne, både på godt og vondt... Uke 11 nærmer seg uansett med stormskritt! Heier på dere alle.. Vet noen av dere mente at dere havner på uke 12 men beholder dere gjerne på lista med mindre dere vil fjernes :)

Jeg kan fjernes fra listen.

*Taster på app på mobilen*

Jeg er litt i begge gruppene jeg. Da syklusen min er så vinglete :p vet ikke helt når IKM blir. Ta en cb. Ser jo en tydlig strek der. Spennende altså:D
Ja, kanskje eg skal kjøpe ein cb på veg til jobb idag! Men trur faktisk eg er gravid!! Eg tok endå ein test for et par timer sidan, skal legge ut bilde her.

ImageUploadedByBV Forum1393933422.134340.jpg
ImageUploadedByBV Forum1393933434.716844.jpg

Krysser fingrene for deg og resten av gjengen!! Vil gjerne ha selskap på nov-14 <3

Du er gravid, det er det ingen tvil om :) Gratulerer så mye!! :D blir godt å få det bekreftet med en digital :)

Sent from my iPad using BV Forum
Ja, og det blir faktsik første gang eg prøver ein digital, tenkte ikkje på det for 4,5 og 7 år sidan- knis :P

Ingen tvil her om at du er gravid. Så viss du vil ta en clearblue, husk å kjøpe med ukeindikator, for gravid er du iallefall. Gratulerer! Håper vi og kommer etterhvert.:).. november hadde vært en fin mnd

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Takk for tips, trudde alle cb sine digital var med ukeindikator :P Ja, vil håpar veldig at mange følger med meg inn i november! :)

Takk for det <3 håper det har klaffet denne gangen altså. både gruer og gleder meg til å teste:) blir like skuffa hver gang den er blendahvit og tr kommer.
Krysser fingrene!!!

Her var testen som ventet blenda i morges, er jo bare 8 DPO så mister ikke håpet i det hele tatt :) da var testegalskapen i gang, det føles både spennende og slitsomt.. Kjekt å ha noe å gjøre på mens man venter, hehe! :p

Her var testen som ventet blenda i morges, er jo bare 8 DPO så mister ikke håpet i det hele tatt :) da var testegalskapen i gang, det føles både spennende og slitsomt.. Kjekt å ha noe å gjøre på mens man venter, hehe! :p

Hehe, ja dei siste dagane har eg sprette opp av senga for å teste, vanligvis er det ikkje så mykje spretting på meg om morgonen :P

Hehe, ja dei siste dagane har eg sprette opp av senga for å teste, vanligvis er det ikkje så mykje spretting på meg om morgonen :P

Hehe, det hørtes kjent ut :p Håper på en svak strek en gang før helgen, da gleder jeg meg til å stå opp dagen etter :D
Du gleder deg vel til å ta en CBD? ;) Kjekt når man er 99% sikker på hva resultatet blir! :)

Back
Topp