IKM uke 11

Tror skuffelsen hos meg blir stor uansett. Jeg allerede smågruer meg for å bli skuffet ved ikm for jeg VET at det kommer til å bli trillt en del tårer. Vet at man skal tenke positiv men etter 10 mnd med bare negative, så mister man litt håpet og er ikke like optimist.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Håper du får en positiv overraskelse i neste uke!❤️ Ikke godt å ha det sånn. Jeg felte gledestårer når jeg ble gravid med datteren min etter ett år. Det var helt uvirkelig, og jeg tror jeg satte enda mer pris på det enn jeg ville om det hadde klaffet med en gang.

Nå skal jeg lære fra forrige pp, å ikke tolke alt som graviditetstegn. Når jeg kjenne noe, og googler det +gravid, så finnes det alltid noen som har hatt symptomet og blitt gravid(uten at det faktisk trenger å være et reelt grav.tegn).
Så når jeg leser det, så stiiiiger håpet. :) og så blir skuffelsen like mye større når tr kommer.

Sent from my iPad using BV Forum
Enig! Slitsomt å føle seg kvalm og uvel hver eneste måned:p Spesielt når det er helt ugrunnet!

Håper du får en positiv overraskelse i neste uke!❤️ Ikke godt å ha det sånn. Jeg felte gledestårer når jeg ble gravid med datteren min etter ett år. Det var helt uvirkelig, og jeg tror jeg satte enda mer pris på det enn jeg ville om det hadde klaffet med en gang.

Tusen takk for gode ord. Jeg og håper at det snart virkelig er vår tur. Dette var litt av berg og dalbane som jeg ikke var forberedt på i det hele tatt ettersom det er vår første. Men som du sier, så blir lykken uendelig stor når det først har klaffet og jeg får endelig en liten skatt i mine hender.

Tusen takk for gode ord. Jeg og håper at det snart virkelig er vår tur. Dette var litt av berg og dalbane som jeg ikke var forberedt på i det hele tatt ettersom det er vår første. Men som du sier, så blir lykken uendelig stor når det først har klaffet og jeg får endelig en liten skatt i mine hender.

Jeg skjønner hva du mener. Når jeg var yngre og gikk på p-piller var jeg jo livredd for å glemme en, for da var jeg sikker på at jeg ville bli gravid:rolleyes: Man håper og tror jo at det skal skje nesten med en gang når man har bestemt seg. Og for noen er det jo akkurat slik. Men ikke for oss. Håper dette er måneden vår:)

Jeg skjønner hva du mener. Når jeg var yngre og gikk på p-piller var jeg jo livredd for å glemme en, for da var jeg sikker på at jeg ville bli gravid:rolleyes: Man håper og tror jo at det skal skje nesten med en gang når man har bestemt seg. Og for noen er det jo akkurat slik. Men ikke for oss. Håper dette er måneden vår:)

Åh, kjenner meg så godt igjen i frykten for å misse EN pille, men ser jo nå at det mest sannsynlig ikke ville vært et problem :p

Sent from my iPad using BV Forum

Man får i allefall stor respekt for det å få barn og det å bli gravid. Jeg ble gravid etter 4 måneder sist, 3 måneder nå sist gang. Har testa etter el to ganger av ren nyskjerrighet. Så til tross for at den siste ble en MA har jeg blitt relativt fort gravid. Håper ikke MA'en har rota det til nå....

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Man får i allefall stor respekt for det å få barn og det å bli gravid. Jeg ble gravid etter 4 måneder sist, 3 måneder nå sist gang. Har testa etter el to ganger av ren nyskjerrighet. Så til tross for at den siste ble en MA har jeg blitt relativt fort gravid. Håper ikke MA'en har rota det til nå....

Det er helt sant! Håper ikke MAen har rotet. Det må være verste type abort. Når man ikke får noe forvarsel, og tror alt skal være bra.

Håper så inderlig på at alle her som ønsker seg ein spire sårt, skal få oppfylt drømmen! :HeartbigredTenk så kjekt visst det hadde bltt ein heil gjeng av oss inne på nov! :wav

Sjølv er eg ikkje overbevist om at eg er gravid, før eg får noken tydelig og sterke tester… Tør ikkje sleppe jubelen heilt ennå. Så er nesten endå meir spent på testen eg kjem til å ta imåro tidlig!

Hei alle sammen! Må bare beklage at det har gått litt tregt med oppdatering av lista i denne omgang. Det har vært utrolig hektisk, men når har jeg prøvd å fått med meg alt. Skrik ut om noe er feil :) Det har virkelig skjedd mye her inne, både på godt og vondt... Uke 11 nærmer seg uansett med stormskritt! Heier på dere alle.. Vet noen av dere mente at dere havner på uke 12 men beholder dere gjerne på lista med mindre dere vil fjernes :)

Morn morn søte jenter/damer (vet ikke hva det vil bli omtalt som) :)
Nå er vi enda en dag nærmere vår uke og våre testedager :)
Bare 8 dager til IKM nå for meg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Morn morn søte jenter/damer (vet ikke hva det vil bli omtalt som) :)
Nå er vi enda en dag nærmere vår uke og våre testedager :)
Bare 8 dager til IKM nå for meg :)

God morgen frøken :) ja nå er ikke så lenge igjen til vi kan begynne å teste. 7 dpo idag (8dpo)ifølge FF. Har du noen symptomer enda?

Jeg er alt mellom 5 og 8 dpo idag. Jeg og FF er litt uenig :)

Tester nok til helga her. :) men pga MA har jeg egentlig ikke peil. Tror jo at en var forrige uke, positiv test og slim før testen ble klart negativ, gadd ikke teste mer etter det. Men kan jo være hcg rester som tulla og, men tror egentlig ikke det.

God morgen frøken :) ja nå er ikke så lenge igjen til vi kan begynne å teste. 7 dpo idag (8dpo)ifølge FF. Har du noen symptomer enda?
Nei, kan ikke si at jeg har noen symptomer enda. Er 6 DPO i dag.
Har du noen symptomer?

Nåken som andre som har testa idag? @Carros? Er spennende dager og helg som kjem no!

Jeg er 9 dpo i dag :) Kan ikke si heg har kjent noe tegn nei.. Men har bevisst ikke letet etter noen heller. Kan jo bli speø av mindre :P Tester på søndag hvis jeg følger planen :)

Jeg er 9 dpo i dag :) Kan ikke si heg har kjent noe tegn nei.. Men har bevisst ikke letet etter noen heller. Kan jo bli speø av mindre :P Tester på søndag hvis jeg følger planen :)

Sikkert lurt! Så flink du er som følger planen!

Eg trur kanskje eg er 10 DPO, og
Dermed egentlig i IKM uke 10, men synes det var så koselig her! dagens test såg slik ut, men igjen fekk eg ikkje tatt bilde før etter 6-7 min... Den er gaaaanske så usynlig i starten, så eg blir ikkje heilt enig med meg sjølv Ka eg skal føle, blir litt vinglepetter. Sorry visst eg maser mykje om det
ImageUploadedByBV Forum1393926166.121284.jpg

Back
Topp