IKM uke 11

Nei, slapp unna! ;) Men det mest utrolige skjedde, idet jeg skal gå til taxien kommer konen til en kollega og spør om hun kan sitte på litt av veien. Jeg har bare møtt henne en gang før, så var litt overrasket, men det gjorde selvsagt ikke noe, bare hyggelig med selskap :) I taxien forteller hun at hun bare måtte dra hjem litt tidlig, hun var gravid og synes det var tøft å se alle (inkl. meg hihi) drikke! :p Jeg vurderer å ta det som et tegn på at jeg og er gravid! :p

Sent from my iPad using BV Forum

Da virker det som om du har gjort en god jobb som liksom-drikker :D

Noen talent må jo alle ha, kanskje dette er mitt? :p

Sent from my iPad using BV Forum
Hahaha, håper jeg også får det talentet når det kreves av meg :P

Søndag er ukas lengste dag....
Skjer jo ingenting da.

Sent from my iPhone using BV Forum

Søndag er ukas lengste dag....
Skjer jo ingenting da.

Helt enig... har lagd fastelavnsboller idag da, som vi sitter å koser oss med nå. Mmmm:) tenkte jeg skulle begynne å pusse litt på stuebordet,så jeg får beisa det. Men det regner så her idag,så får utsette det enda engang. Hehe. Kan jo såklart pusse det inne. Men blir så masse støv,så venter:p

Helt enig... har lagd fastelavnsboller idag da, som vi sitter å koser oss med nå. Mmmm:) tenkte jeg skulle begynne å pusse litt på stuebordet,så jeg får beisa det. Men det regner så her idag,så får utsette det enda engang. Hehe. Kan jo såklart pusse det inne. Men blir så masse støv,så venter:p
Jeg har diabetes, så spiser sjeldent boller. Så her har baking uteblitt.

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Jeg skal snart spise fastelavnsboller! I morgen begynner jeg et nytt og bedre liv, der jeg skal kutte alt sukker i en mnd og prøve å spise sunt. Må fetes litt opp før jeg gir meg i kast med sunn livsstil :D

Hadde en kjempefin søndag, til tross for at alle bekjente jeg møtte hadde store mager - helt til det ble røsket opp i en søskenkrangel som har vedvart over ett år. Familie kan være noe skikkelig herk, glad jeg endelig har min egen lille familie <3

Jeg skal snart spise fastelavnsboller! I morgen begynner jeg et nytt og bedre liv, der jeg skal kutte alt sukker i en mnd og prøve å spise sunt. Må fetes litt opp før jeg gir meg i kast med sunn livsstil :D

Hehe,den likte jeg:p "må fetes litt opp før jeg gir meg i kast med sunn livsstil" ja man må passe på å ha ett godt fettlag først vettu:D hihi

Hadde en kjempefin søndag, til tross for at alle bekjente jeg møtte hadde store mager - helt til det ble røsket opp i en søskenkrangel som har vedvart over ett år. Familie kan være noe skikkelig herk, glad jeg endelig har min egen lille familie <3

Det kan jeg skrive under på. Har det på samme vise her.

Utrolig deilig med sin egen lille familie <3

Hei! Eg er jo ikkje utolmodig, neeeeida…. tok ein g-test i dag tidleg, der eg såg ein skyggestrek etter 3 min, og pittelitt sterkere etter nåken minutter ( men er usikker på om det bikka 5 min, så då er det jo ugyldig..) nyskjerrigheten tok overhånd på ettermiddagen idag, men då var testen kvit. Men det særaste var at i tillegg fekk eg faktisk ganske vondt på høgre side av bekkenet. I første graviditet fekk eg konstatert BL i veke 16 (kjente det i veke 13) og med nr 2 fekk eg BL i veke 10. Eg veit at eg høres heilt skrullete ut!! For visst el-kalkulatoren er riktig så er eg berre 6 eller 7 DPO.
Eg har berre hatt 2 sykluser sidan eg tok ut hormonspiralen, der eine var på 41 dager og den andre var på 30. Så eg har egentlig ikkje heilt peiling på kor lange sykluser eg egentlig har :P

Jaja, det blir nok nåken fleire tester framover :P Kanskje eg skal bytte nick til Skrulla82 :excited001

Hei! Eg er jo ikkje utolmodig, neeeeida…. tok ein g-test i dag tidleg, der eg såg ein skyggestrek etter 3 min, og pittelitt sterkere etter nåken minutter ( men er usikker på om det bikka 5 min, så då er det jo ugyldig..) nyskjerrigheten tok overhånd på ettermiddagen idag, men då var testen kvit. Men det særaste var at i tillegg fekk eg faktisk ganske vondt på høgre side av bekkenet. I første graviditet fekk eg konstatert BL i veke 16 (kjente det i veke 13) og med nr 2 fekk eg BL i veke 10. Eg veit at eg høres heilt skrullete ut!! For visst el-kalkulatoren er riktig så er eg berre 6 eller 7 DPO.
Eg har berre hatt 2 sykluser sidan eg tok ut hormonspiralen, der eine var på 41 dager og den andre var på 30. Så eg har egentlig ikkje heilt peiling på kor lange sykluser eg egentlig har :p

Jaja, det blir nok nåken fleire tester framover :p Kanskje eg skal bytte nick til Skrulla82 :excited001

Om du tok ut hormonspiralen for 2 sykluser siden og bruker en el-kalkulator så er det helt umulig å si når EL har vært altså. Og om du fikk strek etter tidsfristen i dag (som ofte er pga hcg, bare at det er lavt nivå) så er det helt sikkert lengre siden EL enn du tror. :) Da er det nok større sannsynlig for 8-11 dpo i dag, og hvert fall om du får strek innen tidsfristen om 2-3 dager. Krysser fingrene for at du har en spire på gang! :)

Ja, skjønner no at eg ikkje kan vite når el var, iom at eg ikkje brukte el-tester, og ikkje har komt heilt i stabil gjenge igjen mtp syklus. Takk for det, har iallefall sommerfugler i magen om ikkje anna :P

Jepp jepp! Gleder meg! Godnatt alla ihopa! :)

Da har jeg plutselig skjønt hvilke blodprøver gyn vil ta.
Er en prøve som brukes under utredning av habituell abort.
Tror dette skjer da jeg har en historie med BO aug-11, SA jan-12 og SA feb-14. Itillegg har jeg PCOS, som nå ikke syns. Den er gått i dvale etter vektnedgang.

Da har jeg plutselig skjønt hvilke blodprøver gyn vil ta.
Er en prøve som brukes under utredning av habituell abort.
Tror dette skjer da jeg har en historie med BO aug-11, SA jan-12 og SA feb-14. Itillegg har jeg PCOS, som nå ikke syns. Den er gått i dvale etter vektnedgang.

Det er vel gode nyheter? :) at de tar BO/SA alvorlig, og starter utredning? :)

Så bra å høre at PCOS er gått i dvale grunnet vektnedgang, det gjør vel det ekstra verdt det? Godt jobbet!! :D

Uke 10! Hvem starter testing denne uka da? Er vel flere som er 6 dpo i dag? ;)

Uke 10! Hvem starter testing denne uka da? Er vel flere som er 6 dpo i dag? ;)

Jeg er bare 1-2 DPO, så egentlig ingen testing denne uken.
Kommer til å ta en på slutten av uken tror jeg siden sist jeg tok en fikk jeg opp en svak strek etter tidsfristen (rester etter MA), og det kan være greit å vite hva jeg har å forholde meg til når testingen begynner for alvor..

Back
Topp