IKM uke 11

Håpet er å holde seg til IKM, og plan B er dag 12 ;) MEN, vet aldri helt hva som skjer når tiden går for sakte!! :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Haha, vanskelig å kontrollere ;) Plutselig! har man tisset på pinnen ;)

Morn morn :)
Håper dere alle får en flott søndag.

4 DPO her nå, så dagene snegler seg frem.
Om vi har klart å bli gravid denne PP, så får jeg vel litt spotting på torsdag-lørdag (8-10 DPO). Har ihvertfall fått det alle tre gangene tidligere.

Jeg våknet og er superkvalm i dag. Så nå lurer jeg virkelig på om ikke kroppen er i gang med EL, for jeg blir alltid kvalm ved EL. Og hvis ikke EL kommer i dag eller i morgen så blir jeg sur på kroppen om jeg skal være kvalm hele veien til EL. :mad: Om ikke EL kommer i dag eller i morgen så må jeg forresten flytte til uke 12 (jeg har 12 dager lutealfase, derfor jeg fortsatt har bittelitt tid igjen her inne.)

Heisann :) Jeg skal oppdatere lista senere i dag :) Har vært litt hektisk her :) Ha en fin søndag alle sammen. Jeg begynner vel å teste om en uke ca tenker jeg. 7 dpo i dag:)

Heisann :) Jeg skal oppdatere lista senere i dag :) Har vært litt hektisk her :) Ha en fin søndag alle sammen. Jeg begynner vel å teste om en uke ca tenker jeg. 7 dpo i dag:)

OJ! Klarer du å vente til 14 dpo med å teste? :) Det er stålkontroll det. :hello2

Jeg våknet og er superkvalm i dag. Så nå lurer jeg virkelig på om ikke kroppen er i gang med EL, for jeg blir alltid kvalm ved EL. Og hvis ikke EL kommer i dag eller i morgen så blir jeg sur på kroppen om jeg skal være kvalm hele veien til EL. :mad: Om ikke EL kommer i dag eller i morgen så må jeg forresten flytte til uke 12 (jeg har 12 dager lutealfase, derfor jeg fortsatt har bittelitt tid igjen her inne.)

Høres jo ut som EL er på vei, ihvertfall :) Jeg krysser fingrene for deg, og håper EL kommer i dag, sånn at du kan bli her inne med oss :P

Kunne du ha flyttet meg til IKM den 13.?

Ha en flott søndag du også!

OJ! Klarer du å vente til 14 dpo med å teste? :) Det er stålkontroll det. :hello2

Sier jeg nå ja :P Hehehe. Prøvd å slappe mer av denne pp. Ikke kjenne så mye etter tegn og sånt men kan fort endre seg :P

Kunne du ha flyttet meg til IKM den 13.?

Ha en flott søndag du også!

Det kan jeg :) Skal fikse det når jeg har tilgang på macen senere :) Takk for det :)

Au au... Eller ikke så vondt, men ubehagelig.
Noe som skjer i område ved egglederne. Og på begge sider.
Er jo bare 4 DPO, så da er det vel for tidlig at noe fester seg.

Krysser fingrene for at den kommer snarest! Og håper at du blir hos oss :)

God søndag alle sammen:) Nå er ferien min straks over, men det blir nok en ekstra hjemmedag på meg med sykt barn. I dag har jeg antydning til ømme pupper, det anser jeg som et ganske sikkert tegn på at jeg er dpo. Men kommer til å fortsette å legge inn aksjer annenhver dag just in case;) Tiden går så fort! Nå starter jo uke 10, og plutselig er vi over i uke 11:D

Spennende! Håper EL kommer i dag:)

Jeg kan nok fjernes fra lista her og flytter over på uke 12. Fortsatt negativ EL-test, så med en lutealfase normalt på 13, rekker jeg ikke uke 11. Lykke til, folkens :D

God søndag alle sammen:) Nå er ferien min straks over, men det blir nok en ekstra hjemmedag på meg med sykt barn. I dag har jeg antydning til ømme pupper, det anser jeg som et ganske sikkert tegn på at jeg er dpo. Men kommer til å fortsette å legge inn aksjer annenhver dag just in case;) Tiden går så fort! Nå starter jo uke 10, og plutselig er vi over i uke 11:D
Jeg har også vonde pupper i dag (pleier ikke å ha det), og veldig vonde el-smerter. Pleier du å ha ømme pupper før el også, eller kun etter?

Her var det jo mye kjekt å lese til morgenteen :) El symptomer, stikking DPO og kryss på FF. Fortsett sånn ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Ingen som fikk noen mistanker på festen i går vel?

Jeg har også vonde pupper i dag (pleier ikke å ha det), og veldig vonde el-smerter. Pleier du å ha ømme pupper før el også, eller kun etter?

Bare etter. Det varierer visst litt når det kommer, så varer det helt til mensen kommer.

Ingen som fikk noen mistanker på festen i går vel?

Nei, slapp unna! ;) Men det mest utrolige skjedde, idet jeg skal gå til taxien kommer konen til en kollega og spør om hun kan sitte på litt av veien. Jeg har bare møtt henne en gang før, så var litt overrasket, men det gjorde selvsagt ikke noe, bare hyggelig med selskap :) I taxien forteller hun at hun bare måtte dra hjem litt tidlig, hun var gravid og synes det var tøft å se alle (inkl. meg hihi) drikke! :p Jeg vurderer å ta det som et tegn på at jeg og er gravid! :p

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp