IKM uke 11

Blææææ, negativ EL-test i dag også. *utålmodig* :P Men har begynt å få litt mer slim, og det står i alle fall ikke på lysta, så jeg skjønner ikke at den skal være så langt unna egentlig.

Lykke til hos legen, Lykkeliten :) Jeg skal opp og ta min (forhåpentligvis) siste HCG-blodprøve etter SAen i dag. Håper den er på 0!

Og ha en toppers torsdag du også, xlibrax80 :D Og alle dere andre!

Blææææ, negativ EL-test i dag også. *utålmodig* :p Men har begynt å få litt mer slim, og det står i alle fall ikke på lysta, så jeg skjønner ikke at den skal være så langt unna egentlig.

Lykke til hos legen, Lykkeliten :) Jeg skal opp og ta min (forhåpentligvis) siste HCG-blodprøve etter SAen i dag. Håper den er på 0!

Og ha en toppers torsdag du også, xlibrax80 :D Og alle dere andre!

Gikk greit å ta blodprøve, nå er det bare å vente på svaret da. Jeg innser nå at jeg glemte å spørre hvor lang tid det tar. :p Får vel svar neste uke om det er noe, hun sa at jern-nivået mitt kan være på vei opp igjen allerede siden jeg jo har sluttet å blø. Det er selvfølgelig veldig bra om det er på vei til å bli bedre nå, dersom det er det som er årsaken til at jeg er så sliten etter aborten da. Hun tok stoffskifteprøver også. Så får jeg bare vente og se.

Håper hcg er på 0 hos deg. :)

Vips så mener ff at jeg er 3 dpo. El kom MYE tidligere enn ventet!!

Sent from my iPhone using BV Forum

ImageUploadedByBV Forum1393497097.179392.jpg

Når tror dere Jeg hadde EL?

Men på tempen din kan det se ut som egget løsnet ved test nr 2 ovenfra. Husk at med en gang LH begynner å stige så kan egentlig egget løsne når som helst da. Tempen er tryggere sånn sett.

Var og tok bp kl 1030, og de ringte nå nettopp. Begynte og lure om HCG-svaret var klart allerede, men det var det så klart ikke :P Hun skulle si ifra at jeg var lav på D-vitamin. At det lå et brev der som jeg egentlig skulle ha. Men.. Jeg har ikke vært der siden svangerskapskontrollen for 6-7 uker siden. Jeg regner ikke med de tester for vitamin der og i så fall gjorde det på prøven jeg tok idag?? Så dvs at det har drøyd så lenge med bp-svar fra svangerskapskontrollen? Er ikke det ekstremt tregt? :S Selvom jeg ikke lenger er gravid, er det jo greit å vite om evt mangler liksom. Hmm..

Men på tempen din kan det se ut som egget løsnet ved test nr 2 ovenfra. Husk at med en gang LH begynner å stige så kan egentlig egget løsne når som helst da. Tempen er tryggere sånn sett.

Takk for alle svar. Er ganske sikker på at el har vært. Må begynne med Crinone nå da.

Kan egget løsne før LH har nådd sin topp, er det det du mener? For i tråden om EL fra Frøyaklinikken, står det noe annet:

"Testen slår ut på LH økningen, hos noen er denne kjapp, hos andre kan den slå ut i nesten to dager. Eggløsningen skjer når LHen er høyest. Så det er ikke alltid lett å finne eggløsningen helt presis, men så overlever egget et døgn. I dette døgnet så kan man bli gravid."

Bare lurer av nysgjerrighet, for det vil jo i så fall gjøre det enda vanskeligere å vite ved å bruke tester. Det er jo det allerede, men jeg var liksom trygg på at egget ikke ville slippe før akkurat når LH faller igjen (slik som Frøyaklinikken forklarer) :P

Jeg lurer på om EL kanskje var i forgårs. Det stemmer med syklus på 26 dager. Da fikk jeg vondt under sex, det kjentes ut som han traff tappen, som var øm. Sorry for detaljer:oops: Jeg er ikke vant til å ha så kort syklus, så har forventet at den ville bli enda lengre. Men det er jo ikke sikkert.:)

Kan egget løsne før LH har nådd sin topp, er det det du mener? For i tråden om EL fra Frøyaklinikken, står det noe annet:

"Testen slår ut på LH økningen, hos noen er denne kjapp, hos andre kan den slå ut i nesten to dager. Eggløsningen skjer når LHen er høyest. Så det er ikke alltid lett å finne eggløsningen helt presis, men så overlever egget et døgn. I dette døgnet så kan man bli gravid."

Bare lurer av nysgjerrighet, for det vil jo i så fall gjøre det enda vanskeligere å vite ved å bruke tester. Det er jo det allerede, men jeg var liksom trygg på at egget ikke ville slippe før akkurat når LH faller igjen (slik som Frøyaklinikken forklarer) :P

Hehe, man kan vel bli sprø av alt dette. Er nok derfor jordmødrene ofte sier, slapp av, tenk gode tanker og ha sex annenhver dag! ;) da bør man treffe uansett

Hehe, man kan vel bli sprø av alt dette. Er nok derfor jordmødrene ofte sier, slapp av, tenk gode tanker og ha sex annenhver dag! ;) da bør man treffe uansett
Ja, jeg vet jeg kan bli gravid uten å vite helt nøyaktig på timen når jeg har EL siden jeg i ppen jeg ble gravid, bare testet et par ganger med et par dagers mellomrom. Men synes det er artig for kunnskapens skyld å vite hva som skjer :P

Hva tror dere om denne? Positiv? Vi hadde sex i går men vet ikke om vi får til i dag pga besøk. Kan det gå allikevel?
ImageUploadedByBV Forum1393514477.628649.jpg

Hva tror dere om denne? Positiv? Vi hadde sex i går men vet ikke om vi får til i dag pga besøk. Kan det gå allikevel?Vis vedlegget 52196

Ja, den der må da være positiv! EL er ofte den første dagen med negativ test, så godt mulig dere har flere sjanser enn i kveld. Uansett er dere nok godt i rute med å ha lagt inn aksjer i går. Spennende :D

*mumle noe om utålmodighet og EL-tester som stadig er negative* :P

Hei.

Jeg har IKM 16 mars, første pp etter SA..
Håper det klaffer denne pp og at spiren sitter denne gangen.

Lykke til :)

Hei :) hadde EL-slim i går, er løpet kjørt om jeg da har sex i dag?

Nei, er nok veldig varierende fra person til person når EL-slimet dukker opp. Ville ha testa for å være sikker, men kjør på uansett! :)

Back
Topp