IKM uke 11

billige-tester.no er hakket dyrere enn tostreker.no, men den danske versjonen billige-teste.dk har lik pris som tostreker.no. Nå sjekket jeg bare g-tester, men vet at den danske siden til b.t. selger mye mer enn bare el- og g-tester.

Syns den danske BT så billigere ut enn tostreker.
30 g-tester fra BT kommer under kr 200,- og det gjør det ikke på tostreker

Syns den danske BT så billigere ut enn tostreker.
30 g-tester fra BT kommer under kr 200,- og det gjør det ikke på tostreker
Jeg sjekket kun prisen på 10 stk, men det stemmer det, den danske BT gir kvantumsrabatter.

Jeg kjøper alltid de kombi pakkene, og på to streker får du med 21 el tester og 9 g tester. På bt får du bare med 5 g tester. Jeg betaler 199+ 28 kr i porto.

Men det er på den norske siden til BT.
På den danske koster den pakken 151,20 + frakt

Den pakken kjøpte jeg på fredag tror jeg, og hadde den på mandag. Det har aldri tatt mer enn max 3 postdager fra www.billig-teste.dk for meg og de har veldig gode pakkepriser med frakt.

Jeg har også kjøpt et par CB digital med ukeindikator der.

Og så selger de billig termometer til de som vil tempe.

Og hver gang jeg bestiller så får jeg opp sånn: "Tips en venn og få med en gratis graviditets strimmel" og da har jeg tipset min andre ptivatmail. Så jeg får alltid en test ekstra.

*Taster på app på mobilen*

Den pakken kjøpte jeg på fredag tror jeg, og hadde den på mandag. Det har aldri tatt mer enn max 3 postdager fra www.billig-teste.dk for meg og de har veldig gode pakkepriser med frakt.

Jeg har også kjøpt et par CB digital med ukeindikator der.

Og så selger de billig termometer til de som vil tempe.

Og hver gang jeg bestiller så får jeg opp sånn: "Tips en venn og få med en gratis graviditets strimmel" og da har jeg tipset min andre ptivatmail. Så jeg får alltid en test ekstra.

*Taster på app på mobilen*

Jeg har egentlig kommet frem til at jeg tror jeg holder meg der, og ikke går over til tostreker.

Greit at 2S har 1-2 dagers leveringstid, mens BT har 2-3, men en dags forskjell er ikke så mye...

Jeg har egentlig kommet frem til at jeg tror jeg holder meg der, og ikke går over til tostreker.

Greit at 2S har 1-2 dagers leveringstid, mens BT har 2-3, men en dags forskjell er ikke så mye...

Enig. Jeg holder meg også til den danske. :) Vet ikke om jeg skal kjøpe ukeindikator nå også da. Jeg klarer ikke å bestemme meg helt. Tror egentlig ikke jeg gidder det. Synes det var så stas forrige gang, men nå har jeg mer lyst til å kjøpe et ultralyd-apparat. :p ;)

Enig. Jeg holder meg også til den danske. :) Vet ikke om jeg skal kjøpe ukeindikator nå også da. Jeg klarer ikke å bestemme meg helt. Tror egentlig ikke jeg gidder det. Synes det var så stas forrige gang, men nå har jeg mer lyst til å kjøpe et ultralyd-apparat. :p ;)

Jeg må ha en digital liggende.
Mannen tror ikke på de med strek før teststreken er like sterk som kontrollstreken, men en digital gir klar tale

Jeg må ha en digital liggende.
Mannen tror ikke på de med strek før teststreken er like sterk som kontrollstreken, men en digital gir klar tale

Haha.. Ja, men da trenger jeg ikke med ukeindikator. Dessuten tror jeg ikke mannen tror på noen av testene lenger uansett. Men han er helt lik som din, han stoler ikke på disse strimlene i det hele tatt. Tror han bare blir gående og vente på ultralyd sånn som jeg. :rolleyes:

Da har jeg sendt mann og pode bort for helgen og jeg skal pleie min slitne mammakropp helt til søndag kveld. Sove så lenge jeg vil, drikke kaffen min i fred, spise det jeg vil til middag(samt ha maten min i fred), se det jeg vil på tv, dra på shopping uten noen som står utenfor butikken og tripper og venter...Så kommer jeg til å savne de masse og glede meg til de kommer tilbake søndag kveld :-D

Da har jeg sendt mann og pode bort for helgen og jeg skal pleie min slitne mammakropp helt til søndag kveld. Sove så lenge jeg vil, drikke kaffen min i fred, spise det jeg vil til middag(samt ha maten min i fred), se det jeg vil på tv, dra på shopping uten noen som står utenfor butikken og tripper og venter...Så kommer jeg til å savne de masse og glede meg til de kommer tilbake søndag kveld :-D

Høres deilig ut.
KOs deg

ImageUploadedByBV Forum1392974850.535792.jpg

Slik ble første el test i dag. Lenge igjen tror dere? :)

Åh! Kos deg masse. Kommer ikke over hvor like (rar) pp vi hadde sist. Vi får roe hverandre ned når vi er SIKKER på at vi er gravide neste gang ;)

Åh! Kos deg masse. Kommer ikke over hvor like (rar) pp vi hadde sist. Vi får roe hverandre ned når vi er SIKKER på at vi er gravide neste gang ;)
Ja, det får vi gjøre. Veldig flink til å leeeeeeete etter sikre tegn.

Back
Topp