Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart er vi der alle
Regner med EL på torsdag.
Klart vi skalDenne gangen skal det gå den rette veien for oss begge. Det har jeg bestemtvi skal inn på novemberforumet
![]()
Ja, og sikkert like mange som Ikke har blitt gravidOm man leser rundt på nett, så er det mange som har blitt gravid når de har brukt babyklister.
Og den skal visstnok virke for at livmorveggene blir tykkere og egget fester seg lettere.
Det denne diskusjonen startet med var babyklister, og jeg som spurte om hvorfor man mener den virker.
Jeg kan godt finne på å ta WY siden det er en viss mulighet for at den faktisk kan finne på å virke.
Gidder ikke bruke penger på babyklister uten å vite hvorfor den visstnok skal virke..
I dag har jeg kjøpt inn grapefruktjuice, så nå er jeg klar for neste ukes prøvingTenkte å ta et glass om dagen, fikk tak i Cevita sin som noen anbefalte
Håper den er god!
Jeg pleier å ha eggløsning samme dag som positiv test. Jeg ville lagt inn aksjer i dag med den testen der, og eventuelt ekstra i morgen.
*Taster på app på mobilen*
Om det ikke er fare for nedsatt kvalitet på svømmerne til mannen din, så skal dere bare kjøre på i dag og i morgen. Ta gjerne en runde i overmorgen også.Vis vedlegget 51635
Ok nå trenger jeg hjelp av dere flinke damene. Er ikke denne positiv da? Dvs at el skjer om 24-48 timer? Vi hadde sex i går midt på dagen. Bør vi da knipe igjen i dag og ha sex om ca et døgn eller hva tror dere? Spent!
Om det ikke er fare for nedsatt kvalitet på svømmerne til mannen din, så skal dere bare kjøre på i dag og i morgen. Ta gjerne en runde i overmorgen også.
Lengter etter en hjerteknuser![]()
Jeg var hos en gynekolog på sykehuset her, han anbefalte annenhver dagDen forrige pp så kjørte vi på hver dag hele el perioden. (Da brukte jeg ikke tester så kunne ikke vite eksakt når el var). Og det merktes jo at de ble mindre svømmere når vi gjorde det hver dag i forhold til de gangene det har gått en dag i mellom. Vet også at endel råder til annenhver dag av nettopp denne grunn. Derfor lurer jeg på om det er best å vente til i morgen siden vi la inn aksjer i går.. :S vanskelig å vite..
Jeg aner ikke om eggløsningen blir i dagFørste gangen jeg bruker el tester. Når testen blir negativ igjen har vel el skjedd? Og da har man litt tid på seg? Vurderer å ta ny test litt senere i dag for å se hvordan det ligger an da
Fortalte til typen tidligere i dag at nå var testen postiv. Han lurte på når vi skulle "legge inn aksjer" og da måtte jeg jo bare svare som sant er at "det må jeg spørre damene på forumet om". Hahah!
![]()
Cevita sin grapefruktjuice var litt bedre enn en jeg kjøpte i desember. Men fremdeles ikke akkurat god![]()