IKM uke 11

Har det noe å si når på døgnet man bruker el-testene? Nytt for meg dette :)

Haha ;) Jeg har så lange sykluser at jeg ikke har begynt å teste enda.. åå skulle ønske syklusene var superkorte.. Blir jo såå lenge å vente :p tenkte å svi av første eltesten på fredag.. men kanskje jeg blir fristet til å ta en i morgen også :)

Jeg skjønner ikke ikke denne syklusen min helt,noen ganger er den kort så er den lang. Kjedelig å aldri vite :p ja blir fort sånn at man blir frista til å teste:)

Har det noe å si når på døgnet man bruker el-testene? Nytt for meg dette :)
Tror det er noen her som har funnet ut at fra kl 11-15 (troor jeg) er best tidspunkt. Morgenurin kan vise falsk positiv pga for konsentrert urin og kveldsurin kan vise falsk negativ pga for utvannet urin. Men man bør vel i alle fall ikke ha vært på do de siste 4 timene og ikke drukket de siste 2, er det ikke så? Jeg tar alltid på morgenen jeg, men det er bare fordi det er enklest for meg.

Sånt babyklister, hva er det det inneholder som skal være så gunstig for miljøet i livmoren? Klarer ikke helt å lese meg klok på det der...
Ikke jeg heller, men det har ingen bivirkninger så vidt jeg kan finne. Og noen fertilitetsklinikker anbefaler det, så det kan ikke skade.

Om det virker så gir jeg klisteret æren :)

Da har det trehvite vitrineskapet fått en make over :)
Tatt bort dørene og en hylle.
Skapet er beiset i fargen sjøsand, og hyllene er malt i fargen bomull :)
Er superfornøyd :)
ImageUploadedByBV Forum1392889674.595633.jpg

I dag skulle jeg begynne å teste etter EL, men har klart å legge testene igjen hjemme. Da blir det litt seinere testing på meg i dag, da jeg må gjøre det når jeg kommer hjem fra jobb. Håper EL kommer snart!

Ser ut som tostreker er rimeligere på g tester ihvertfall.

Ser ut som tostreker er rimeligere på g tester ihvertfall.

billige-tester.no er hakket dyrere enn tostreker.no, men den danske versjonen billige-teste.dk har lik pris som tostreker.no. Nå sjekket jeg bare g-tester, men vet at den danske siden til b.t. selger mye mer enn bare el- og g-tester.

Et tips til CBD tester. Bruk ebay.
Kjøper EL-tester med smilefjes som viser de 4 mest fruktbare dagene til 200kr. Da er det 10 tester i pakken. Så reklame i går om at de også er å få kjøpt i Norge nå.
Når det gjelder CBD g-test med ukeindikator, så koster det noe over 100kr for 2 stk.

Back
Topp