Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen sier man skal ta de på morgenen (det står det faktisk i de nye CBD EL-testene), mens noen sier man skal ta de mellom 15 og 19 å ettermiddag.Har det noe å si når på døgnet man bruker el-testene? Nytt for meg dette![]()
HahaJeg har så lange sykluser at jeg ikke har begynt å teste enda.. åå skulle ønske syklusene var superkorte.. Blir jo såå lenge å vente
tenkte å svi av første eltesten på fredag.. men kanskje jeg blir fristet til å ta en i morgen også
![]()
Tror det er noen her som har funnet ut at fra kl 11-15 (troor jeg) er best tidspunkt. Morgenurin kan vise falsk positiv pga for konsentrert urin og kveldsurin kan vise falsk negativ pga for utvannet urin. Men man bør vel i alle fall ikke ha vært på do de siste 4 timene og ikke drukket de siste 2, er det ikke så? Jeg tar alltid på morgenen jeg, men det er bare fordi det er enklest for meg.Har det noe å si når på døgnet man bruker el-testene? Nytt for meg dette![]()
Ikke jeg heller, men det har ingen bivirkninger så vidt jeg kan finne. Og noen fertilitetsklinikker anbefaler det, så det kan ikke skade.Sånt babyklister, hva er det det inneholder som skal være så gunstig for miljøet i livmoren? Klarer ikke helt å lese meg klok på det der...
Da har det trehvite vitrineskapet fått en make over
Tatt bort dørene og en hylle.
Skapet er beiset i fargen sjøsand, og hyllene er malt i fargen bomull
Er superfornøyd
Vis vedlegget 51392
Da har det trehvite vitrineskapet fått en make over
Tatt bort dørene og en hylle.
Skapet er beiset i fargen sjøsand, og hyllene er malt i fargen bomull
Er superfornøyd
Vis vedlegget 51392
Wow, er imponert over billige-tester.no
Bestilte etter lunsj på tirsdag, og i dag lå de i postkassa![]()
Wow, er imponert over billige-tester.no
Det samme gjelder tostreker.no. bestilte på fredag og de lå i postkassa på lørdagda snakker vi rask levering
![]()
Ser ut som tostreker er rimeligere på g tester ihvertfall.
Jeg bestilte fra tostreker på en tirsdag Kl 14 og de lå i postkassa dagen etter! Enda bedreWow, er imponert over billige-tester.no