IKM uke 11

Homeopat anbefaler å bruke babyklister fra EL.
Og dermed også absolutt ikke før EL? Leser litt forskjellig på nett. Det skal jo virke hormonbalanserende, og det gjelder vel da hele syklusen?

Og dermed også absolutt ikke før EL? Leser litt forskjellig på nett. Det skal jo virke hormonbalanserende, og det gjelder vel da hele syklusen?
Vet ikke.
Har aldri hørt om at det blir brukt før EL. Men er sikkert fullt mulig å gjøre som du gjør :)

Spent på dagens middag :)
Purreløk og paprika kuttet i små biter, rømme, smør og torsk i folie i ovnen.
Håper det smaker godt :)
Er usikker på rømmen som er i formen.

Og husk at sædceller lever noen dager inni deg.
Så om dere har sex til og med søndag, så kan du bli gravid med EL over helga.

Da er det bare å krysse det man kan (unntatt beina) for at det klaffer denne gang:p syns testen idag var svakere enn de to andre jeg har tatt. Kan fargen variere litt? Eller skal den bare bli stekere å stekere frem mot EL?

Da er det bare å krysse det man kan (unntatt beina) for at det klaffer denne gang:p syns testen idag var svakere enn de to andre jeg har tatt. Kan fargen variere litt? Eller skal den bare bli stekere å stekere frem mot EL?

Haha ;) Jeg har så lange sykluser at jeg ikke har begynt å teste enda.. åå skulle ønske syklusene var superkorte.. Blir jo såå lenge å vente :P tenkte å svi av første eltesten på fredag.. men kanskje jeg blir fristet til å ta en i morgen også :)

ImageUploadedByBV Forum1392837891.852716.jpg

Så er det i gang! Dette blir en laaaang uke :p

Orden i sysakene, I like it :D

Her har tanta pakka sakene sine og dratt allerede, nesten like fort og plutselig som hun kom. Kun fire dager med blødning, det må være ny rekord. Liker'e! Jeg tror jeg begynner og teste i morgen jeg. Bare sånn i tiiiilfelle O:-) Dissa testene koster jo ingenting, så har ikke dårlig samvittighet for å svi av et par ekstra enn det jeg egentlig trenger :P Også er det jo så spennende med testing. Knis.

Vet ikke.
Har aldri hørt om at det blir brukt før EL. Men er sikkert fullt mulig å gjøre som du gjør :)
Hmmmm.... Googler og googler, men finner ikke noe håndfast om når en skal t det. Får kun treff i forum. På forhandlers nettside står det at det skal brukes fra påvist graviditet.

Jeg gidder ikke sjekke etter EL. Har kjent det begge disse prøvemånedene, så satser på at regelmessig sex holder. Passer bra med friuke rundt EL-tider:)

Hmmmm.... Googler og googler, men finner ikke noe håndfast om når en skal t det. Får kun treff i forum. På forhandlers nettside står det at det skal brukes fra påvist graviditet.

Når jeg tok det brukte jeg det fra en uke før el og så til menstruasjon. Mener å huske at det stod på flaska? Men kan være jeg er helt på bærtur :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Når jeg tok det brukte jeg det fra en uke før el og så til menstruasjon. Mener å huske at det stod på flaska? Men kan være jeg er helt på bærtur :D

Det skader nok ikke. På jordmor siri sin nettside står det at en kan bruke det hele syklusen. (Men funksjonen kommer jo ikke til sin rett annet enn etter el da... )

Det skader nok ikke. På jordmor siri sin nettside står det at en kan bruke det hele syklusen. (Men funksjonen kommer jo ikke til sin rett annet enn etter el da... )

Trodde en skulle bygge opp miljøet der - men - går sikkert greit uansett:)

Arg! Var ferdig med TR på søndag, men har fortsatt å spotte frem til nå. Syntes godt at det kan gi seg nå, sånn at vi kan begynne å legge inn aksjer.

Ja, bygge miljø kan en vel gjøre hele syklusen? :)
Sånt babyklister, hva er det det inneholder som skal være så gunstig for miljøet i livmoren? Klarer ikke helt å lese meg klok på det der...

Back
Topp