Okei. Har bare hørt å lest om at alle bruker det fra EL og fremover til TR, eller videre om pos test.Det kan en ta hele syklusen.
Får ikke begynt med min før tidligst mandag, så da venter jeg sikkert til etter EL.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei. Har bare hørt å lest om at alle bruker det fra EL og fremover til TR, eller videre om pos test.Det kan en ta hele syklusen.
Homeopat anbefaler å bruke babyklister fra EL.Det kan en ta hele syklusen.
Og dermed også absolutt ikke før EL? Leser litt forskjellig på nett. Det skal jo virke hormonbalanserende, og det gjelder vel da hele syklusen?Homeopat anbefaler å bruke babyklister fra EL.
Vet ikke.Og dermed også absolutt ikke før EL? Leser litt forskjellig på nett. Det skal jo virke hormonbalanserende, og det gjelder vel da hele syklusen?
Og husk at sædceller lever noen dager inni deg.
Så om dere har sex til og med søndag, så kan du bli gravid med EL over helga.
Spent på dagens middag
Purreløk og paprika kuttet i små biter, rømme, smør og torsk i folie i ovnen.
Håper det smaker godt
Er usikker på rømmen som er i formen.
Ble nydeligVann i munn.. nam nam. Det hørtes utrolig godt uthvordan ble det?
Da er det bare å krysse det man kan (unntatt beina) for at det klaffer denne gangsyns testen idag var svakere enn de to andre jeg har tatt. Kan fargen variere litt? Eller skal den bare bli stekere å stekere frem mot EL?
Hmmmm.... Googler og googler, men finner ikke noe håndfast om når en skal t det. Får kun treff i forum. På forhandlers nettside står det at det skal brukes fra påvist graviditet.Vet ikke.
Har aldri hørt om at det blir brukt før EL. Men er sikkert fullt mulig å gjøre som du gjør![]()
Hmmmm.... Googler og googler, men finner ikke noe håndfast om når en skal t det. Får kun treff i forum. På forhandlers nettside står det at det skal brukes fra påvist graviditet.
Når jeg tok det brukte jeg det fra en uke før el og så til menstruasjon. Mener å huske at det stod på flaska? Men kan være jeg er helt på bærtur
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det skader nok ikke. På jordmor siri sin nettside står det at en kan bruke det hele syklusen. (Men funksjonen kommer jo ikke til sin rett annet enn etter el da... )
Ja, bygge miljø kan en vel gjøre hele syklusen?Trodde en skulle bygge opp miljøet der - men - går sikkert greit uansett
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sånt babyklister, hva er det det inneholder som skal være så gunstig for miljøet i livmoren? Klarer ikke helt å lese meg klok på det der...Ja, bygge miljø kan en vel gjøre hele syklusen?![]()