Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt blank test her så kan nok settes på TR
Sørens TR heks altsåJeg kan settes på TR

Masse lykke til i neste PP 
Jeg synes jeg og ser noe på nederste bilde, men man vet aldri når de er så svake om det er skygge eller noe som er på gang. Håper det er noe på gang da10 dpo, innbiller meg en liten strek, men kan fort bare være skygge.
Vis vedlegget 480836Vis vedlegget 480837

Krysser fingrene og får teste igjen i morgenJeg synes jeg og ser noe på nederste bilde, men man vet aldri når de er så svake om det er skygge eller noe som er på gang. Håper det er noe på gang da![]()
Føler jeg ser antydning til noe på den nederste også! Krysser fingrene!10 dpo, innbiller meg en liten strek, men kan fort bare være skygge.

Den har blitt ganske tydeligere i dag?Tok ny test i dag.
Test fra i går er øverst.
Vis vedlegget 480853
Vis vedlegget 480854
Bildet nederst er det fra i dag. Begge tatt midt på dagen med litt utvannet urin. Og jeg aner fortsatt ikke om det er graviditet eller hcg-rester fra MA/SA jeg hadde. Så det blir spennende å se i morgen!![]()
Typen er uenig.Den har blitt ganske tydeligere i dag?
Og jeg er litt usikker, men håpefull!
Åååh, det var trist. Håper kanskje vi får se noe mer etterhvert. Det er fortsatt håpBlenda tester nå, så var nok skygge på den i dag tidlig.

Ikke så lett å se, men de sier jo at vi ikke skal bruke de for å se økning for en grunnTypen er uenig.Og jeg er litt usikker, men håpefull!
Men nå som begge testene har tørket ut, så kan du se de ligge ved siden av hverandre. Den til vemstre er fra i dag. Jeg synes den ser bittelitt tykkere ut, men typen mener de er identiske
Vis vedlegget 480862
Kan jo bli sprø av mindre! Hadde også noen tester sist jeg var gravid som gjorde meg veldig usikker og så tok jeg en til dagen etter igjen som hadde tydelig økning.Typen er uenig.Og jeg er litt usikker, men håpefull!
Men nå som begge testene har tørket ut, så kan du se de ligge ved siden av hverandre. Den til vemstre er fra i dag. Jeg synes den ser bittelitt tykkere ut, men typen mener de er identiske
Vis vedlegget 480862
Ja ikkesant! Jeg er bortreist, så får ikke tatt blodprøve! Er heldigvis hjemme på søndag da, men inntil videre har jeg bare disse testene.Veldig vanskelig når du ikke vet hvilket utgangspunkt du hadde, og om restene forsvant ved mens som de burde. Kanskje du skal bestille deg blodprøver?![]()

Tr I dag
Tr på meg, håpe på bedre lykke neste runde.
Off - kjipt når det ikke går, håper dere alle får to streker i neste rundeKan settes på trFikk opp håpet med en blødning 8 dpo og skygge på bp tidlig i går, så litt hard nedtur i dag.

Gratulerer så mye - hurra!!!HCG på 327 i dag 4+0, så jeg kan settes på gravid![]()