IKM uke 11 & 12

10 dpo, innbiller meg en liten strek, men kan fort bare være skygge.

IMG_8754.jpeg
IMG_8755.jpeg

Tok ny test i dag.

Test fra i går er øverst.
IMG_5171.jpeg

IMG_5188.jpeg

Bildet nederst er det fra i dag. Begge tatt midt på dagen med litt utvannet urin. Og jeg aner fortsatt ikke om det er graviditet eller hcg-rester fra MA/SA jeg hadde. Så det blir spennende å se i morgen!:nailbiting:

Typen er uenig. :hilarious: Og jeg er litt usikker, men håpefull!

Men nå som begge testene har tørket ut, så kan du se de ligge ved siden av hverandre. Den til vemstre er fra i dag. Jeg synes den ser bittelitt tykkere ut, men typen mener de er identiske :think005

Vis vedlegget 480862
Ikke så lett å se, men de sier jo at vi ikke skal bruke de for å se økning for en grunn :hilarious: Kan jo bli sprø av mindre! Hadde også noen tester sist jeg var gravid som gjorde meg veldig usikker og så tok jeg en til dagen etter igjen som hadde tydelig økning.

Typen er uenig. :hilarious: Og jeg er litt usikker, men håpefull!

Men nå som begge testene har tørket ut, så kan du se de ligge ved siden av hverandre. Den til vemstre er fra i dag. Jeg synes den ser bittelitt tykkere ut, men typen mener de er identiske :think005

Vis vedlegget 480862

Veldig vanskelig når du ikke vet hvilket utgangspunkt du hadde, og om restene forsvant ved mens som de burde. Kanskje du skal bestille deg blodprøver? ☺️

Veldig vanskelig når du ikke vet hvilket utgangspunkt du hadde, og om restene forsvant ved mens som de burde. Kanskje du skal bestille deg blodprøver? ☺️
Ja ikkesant! Jeg er bortreist, så får ikke tatt blodprøve! Er heldigvis hjemme på søndag da, men inntil videre har jeg bare disse testene. :angelic:

Tr på meg, håpe på bedre lykke neste runde.

Back
Topp