Håperoghåper
Flørter med forumet
2-3 på digital CB i dag, 19 DPO
hååååper dette går veien!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2-3 på digital CB i dag, 19 DPO
hååååper dette går veien!Så bra, godt å høre!2-3 på digital CB i dag, 19 DPOhååååper dette går veien!

Skal jeg sette deg på gravid da? 
KjedeligIkm I morgen og blank test i dag. Mulig el var senere enn antatt, men tviler. Kan nok bare settes på tr. Gratulerer alle som har fått positive testerLykke til til resten
Vis vedlegget 480777
Lykke til i neste runde 
Ja nå må jeg vel tørre det :OSå bra, godt å høre!Skal jeg sette deg på gravid da?
![]()
Håper for deg9 dpo og har egentlig ikke noe mer blødning, veldig spent på å se om tr kommer om noen dager eller ikke nå!

Mistenker dette er hcg-rester fra MA/SA jeg hadde.
Hmmm, ja den så litt sterk ut for å være 7-8 dpo jaEr dpo 7/8 i dag og synes streken var for sterk for å være så tidlig!Mistenker dette er hcg-rester fra MA/SA jeg hadde.
På forrige UL for noen uker siden så hadde jeg litt bittelitt rester som legen mente ville komme ut ved neste mensen. Så jeg tør ikke håpe på noe før jeg ser en tydelig økning.
Vis vedlegget 480811
Kan du ha hatt tidligere EL?Det er en mulighet for at jeg kan potensielt være 9 DPO. Men jeg tror det er liten sannsynlighet. Jeg hadde sterke «menslignende» smerter mandag morgen for 9 dager siden. Tviler på at EL var samme dagen?Hmmm, ja den så litt sterk ut for å være 7-8 dpo jaKan du ha hatt tidligere EL?
Tenker den egentlig var tirsdag eller onsdag (pga alt slimet haha).Er dpo 7/8 i dag og synes streken var for sterk for å være så tidlig!Mistenker dette er hcg-rester fra MA/SA jeg hadde.
På forrige UL for noen uker siden så hadde jeg litt bittelitt rester som legen mente ville komme ut ved neste mensen. Så jeg tør ikke håpe på noe før jeg ser en tydelig økning.
Vis vedlegget 480811
Jeg hadde EL slim etter eggløsning denne rundenDet er en mulighet for at jeg kan potensielt være 9 DPO. Men jeg tror det er liten sannsynlighet. Jeg hadde sterke «menslignende» smerter mandag morgen for 9 dager siden. Tviler på at EL var samme dagen?Tenker den egentlig var tirsdag eller onsdag (pga alt slimet haha).
Blir spennende å se da om den blir sterkere fremover - håperhåper 
Nei jeg tok ikke test etter den siste ultralyden for 3 uker siden. Og det angrer jeg bittert på nå!!Ikke testet etter hcg etter at du mistet? Håper det er babyhcg![]()
Fordi nå som testen er så tydelig så tør jeg liksom ikke å håpe for mye!
Kan jo hende reste-hcg’en lurer meg!
Nei jeg tok ikke test etter den siste ultralyden for 3 uker siden. Og det angrer jeg bittert på nå!!Fordi nå som testen er så tydelig så tør jeg liksom ikke å håpe for mye!
Kan jo hende reste-hcg’en lurer meg!
![]()
Gratulerer så mye til alle gravide og lykke til videre dere andre
Ser vel plutselig noen i andre grupper fremover!Lykke til i neste rundeHer er det mye murring i dag, så regner med TR er rett rundt hjørnet. Kan bare sette meg på det. Blir nok pause neste mnd her med el i påska og allerede et desemberbarn i husGratulerer så mye til alle gravide og lykke til videre dere andre
Ser vel plutselig noen i andre grupper fremover!

Takk, i like måte! Synes vi fortjener en spire neste syklus, begge toLei for det Irrgrønn, ta vare på deg selv og vær litt ekstra god mot deg selvHåper for oss begge i neste runde *klem*