Det er muligheter for det ja! Bare å hive seg rundt å sanke aksjer!Her ble det plutselig veldig spennende??siste test ble tatt på utvanna urin da jeg glemte meg litt ut og gikk på do halvtime i forveien.. får jeg peak i dag mon tro?
Vis vedlegget 479898

siste test ble tatt på utvanna urin da jeg glemte meg litt ut og gikk på do halvtime i forveien.. får jeg peak i dag mon tro?

Det kan bety at toppen kommer iløpet av dagen idag og eggløsning imorgen, jeg som hadde regnet med tirs/ons/tors neste uke. Og biffen er ikke hjemme før imorgen! Skal jeg «ødelegge» hele lørdagsplanen min for å kjøre 4 timer for å få legge forkantsaksjer eller ta sikte på at det er nok med aksjer imorgen på EL dagen? Aiaiaiai nå ble det litt stress her 

Ellers virker det veldig greit. Litt usikker på IP graden da det står IP 54 på termometeret og eska, imens det står IP 22 i papiret som fulgte med fra billige tester
Veldig usikker på om jeg vil returnere eller beholde det..
Ladet bilen til 100 % for å være sikker på at jeg kom meg frem hvis jeg føk avgårde
) men tror uansett ikke at toppen er der helt enda. Må bort å kjøpe flere pakker med EL tester nå for her går de unna 
)