IKM uke 11 & 12

Nææææh, men da kan jo jeg henge litt her også da? Jeg henger også i IKM uke 10, siden det ikke var laget en for uke 11, og siden syklusene har vært så rotete og nå trigget så er jeg usikker på om jeg havner søndag/mandag/ tirsdag. (DPO12/13/14)

Legg meg inn på mandag du!

AilOn - 36 - B4 - PP4 - EL 24/2 - IKM 09.03

CD 11 - åh du hendelse! :wideyed:

Jeg har aldri fått så rask stigning så tidlig på CD11 :schocked028 Det kan bety at toppen kommer iløpet av dagen idag og eggløsning imorgen, jeg som hadde regnet med tirs/ons/tors neste uke. Og biffen er ikke hjemme før imorgen! Skal jeg «ødelegge» hele lørdagsplanen min for å kjøre 4 timer for å få legge forkantsaksjer eller ta sikte på at det er nok med aksjer imorgen på EL dagen? Aiaiaiai nå ble det litt stress her :whacky011

Vis vedlegget 479889

Vis vedlegget 479892
Sniker fra 10. Hva ble det til, har du kjørt av gårde?

Slenger meg på her siden det er både uke 11 og 12

Første gang jeg prøver meg med letrozol og ovitrelle som jeg satt på torsdag. Ekstra spennende pp kjenner jeg

Håperoghåper - 28 - B1 - PP7 - EL 28.02 IKM 15.03
Velkommen hit! Har lagt deg til listen, masse lykke til og blir spennende å se, håper letrozol og ovitrelle gjør susen for deg :smiley-angelic001

Nææææh, men da kan jo jeg henge litt her også da? Jeg henger også i IKM uke 10, siden det ikke var laget en for uke 11, og siden syklusene har vært så rotete og nå trigget så er jeg usikker på om jeg havner søndag/mandag/ tirsdag. (DPO12/13/14)

Legg meg inn på mandag du!

AilOn - 36 - B4 - PP4 - EL 24/2 - IKM 09.03
Ja du er hjertelig velkommen her også AilOn! :smiley-angelic003:Heartred Legger deg til listen på mandag, blir spennende å se :happy:

Kjenner jeg er litt skuffa? Tillot meg å kjøpe nytt termometer i samme slengen som eggløsningstester da jeg synes det jeg bruker nå er litt klurete å bruke og det tar hundre år å måle med det. Ønsket ett med fleksibel tupp og display med lys så jeg klarer se i mørket. Endte derfor på dette:
1000016131.jpg

Det står i beskrivelsen flere steder at det er fleksibel tupp, men det er det absolutt ikke? :bored: Ellers virker det veldig greit. Litt usikker på IP graden da det står IP 54 på termometeret og eska, imens det står IP 22 i papiret som fulgte med fra billige tester :dontknow Veldig usikker på om jeg vil returnere eller beholde det..

Sniker fra 10. Hva ble det til, har du kjørt av gårde?
Nei men jeg var på nære nippet :laughing002 Ladet bilen til 100 % for å være sikker på at jeg kom meg frem hvis jeg føk avgårde :laughing002 (normalt lades den bare til 90 %). Men ja egentlig glad for at jeg ikke dro avgårde, hadde masse jobb å komme ajour på og rydde hjemme :Heartred Og i tillegg har det stagnert litt på de to siste testene, urinen har vært lys (må jo drikke iløpet av dagen :dead:) men tror uansett ikke at toppen er der helt enda. Må bort å kjøpe flere pakker med EL tester nå for her går de unna :laughing001
IMG_7143.jpeg

Nei men jeg var på nære nippet :laughing002 Ladet bilen til 100 % for å være sikker på at jeg kom meg frem hvis jeg føk avgårde :laughing002 (normalt lades den bare til 90 %). Men ja egentlig glad for at jeg ikke dro avgårde, hadde masse jobb å komme ajour på og rydde hjemme :Heartred Og i tillegg har det stagnert litt på de to siste testene, urinen har vært lys (må jo drikke iløpet av dagen :dead:) men tror uansett ikke at toppen er der helt enda. Må bort å kjøpe flere pakker med EL tester nå for her går de unna :laughing001Vis vedlegget 479925
Ja, kan se litt ut som en prepeak og evt peak i morgen

Kjenner jeg er litt skuffa? Tillot meg å kjøpe nytt termometer i samme slengen som eggløsningstester da jeg synes det jeg bruker nå er litt klurete å bruke og det tar hundre år å måle med det. Ønsket ett med fleksibel tupp og display med lys så jeg klarer se i mørket. Endte derfor på dette:
Vis vedlegget 479923
Det står i beskrivelsen flere steder at det er fleksibel tupp, men det er det absolutt ikke? :bored: Ellers virker det veldig greit. Litt usikker på IP graden da det står IP 54 på termometeret og eska, imens det står IP 22 i papiret som fulgte med fra billige tester :dontknow Veldig usikker på om jeg vil returnere eller beholde det..
Så kjedelig! Var jo dyrt også :( Jeg er veldig fornøyd med babyplan sitt termometer men det er utsolgt :confused:

Heei! Gøy med gruppe! :happy: Slenger meg på.

Stjerne5 - 31 - B3 - PP2 - EL 28/2? - IKM 15/3?

Veldig usikker på både EL og IKM etter uttak av spiral. Prøver meg litt på temping også for første gang. Kan El ha vært, ut fra graf og tester eller er det på vei nå tro?

Vedlegg

• IMG_3856.jpeg
    IMG_3856.jpeg
    223 KB · Visninger: 12
  • IMG_3857.jpeg
    IMG_3857.jpeg
    281,3 KB · Visninger: 12
Hei, da skal jeg melde meg inn her.☺️
Etter noen års opphold så prøver vi oss på nr 3 igjen. Da jeg er 39 gir jeg det ett års tid før vi sier oss ferdig med prøvingen så jeg håper stort det går i år

Tok ut hormonspilar i nov 2025. Jeg skulle egentlig prøve ut Utrogestan denne syklusen men pga. jeg også startet å tempe og charten ikke var klar på om EL har vært turte jeg ikke denne runden. Målt med apple watch og det ble ikke helt bra..

I dag er jeg 5 dpo og har hatt litt rosa ved tørk i dag og i går (men sene aksjer ble lagt inn i går så da kan det hende det er pga det), sannsynligvis! Skal måle progesteron privat hos furst tirsdag for å se hvordan det står med dette progesteroner, kanskje jeg ikke trenger?

Babyønske2023 - 39 - B3 - PP4 - EL 23.02 - IKM 09.03

Back
Topp