Proverpånummerto - 31 - B2 - PP3 - 27/2 - 15/03
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har 1 test liggende, venter flere levert neste uke... Så den ene jeg har skal brukes torsdag morgen. Det hadde vært helt fantastisk om det blir to streker allerede på torsdag...Hvordan går det med dere andre her inne? Noen som tester/venter i spenning enda?![]()
Synes jeg ser strek der....

Det blir spennende, hvor mange dpo er du da?Jeg har 1 test liggende, venter flere levert neste uke... Så den ene jeg har skal brukes torsdag morgen. Det hadde vært helt fantastisk om det blir to streker allerede på torsdag...
Usikkert, er første PP etter p-pille slutt, så jeg vet ikke helt hvordan syklusen er... Og eggløsningstester kommer også til uken. Men hvis jeg har en noenlunde normal syklus er ikm på fredag, som gjør at jeg nå er ca 10dpo, 13 dpo på torsdag når jeg tester.Det blir spennende, hvor mange dpo er du da?![]()

*babystøv*Æsj, så kjedelig!Da takker jeg for meg denne runden. TR banket på hos meg 12 dpo. Forventet henne ikke før på torsdag så dette var surt. Skulle jo teste i morgen
Prøver å se det positive i det da og glede meg over at ny PP er i gang med forventet EL rundt månedsskiftet. Kanskje vi til og med er friske da alle sammen
Håper og ønsker positive tester til alle her inne og at alle er terminspirer*babystøv*
*babystøv*Gratulerer!! Håper den sitter og alt går bra

Ja, det er det. De tre gangene jeg har vært gravid har jeg ikke testet før dagen før ikm eller etter ikm, så skal klare det nå ogsåVeldig flink om du klarer å vente så lenge!
Blir jo bare enda sterkere streker om man er gravidKjent på noen symptomer da?
![]()

Altså, jeg skulle selvsagt heller vært gravid, men dette betyr at jeg faktisk gjenkjente eggløsningssymptomene, og at det var en eggløsning for 13-14 dager siden! Jeg forventer ikke at syklusen blir helt stabil med det første, men nå er kroppen i gang. Det blir dessverre neppe en 2023-baby på oss da... Om jeg ikke rekker en EL før mars er over, må vi ta pause til juni. Kanskje syklusen har blitt mer forutsigbar til da?