IKM uke 11‍♂️

Proverpånummerto - 31 - B2 - PP3 - 27/2 - 15/03

954D544A-B1BA-41E8-8E92-EF774AA2D1A9.jpeg

Hvordan går det med dere andre her inne? Noen som tester/venter i spenning enda? :)
Jeg har 1 test liggende, venter flere levert neste uke... Så den ene jeg har skal brukes torsdag morgen. Det hadde vært helt fantastisk om det blir to streker allerede på torsdag...

Jeg venter på TR som etter planen skal komme i morgen tror jeg. Er litt usikker på sykluslengden. Det er ingen kjente tegn på TR enda. Har selvfølgelig testet idag også selv om jeg egentlig ga opp denne PP før helga. Testen var selvfølgelig like blenda som den forrige :rolleyes:
Jeg har jo lyst på positiv test, men er heller ikke skuffet over mangelen på det enda. Håpet er vel heller ikke ute før TR er her :cool:

Jeg er 11 eller 12 dpo idag, har hatt endel murringer, såre nippler og fikk for bare en halvtimes tid siden utrolig sterke smerter i korsryggen:nailbiting:
Har enda ikke testet og vil vente lengst mulig for å slippe å bli skuffet.. ikm på torsdag, krysser fingrene!

Spennende å følge med på dere andre her inne, og håper spiren sitter hos oss alle snart :Heartred

Jeg har 1 test liggende, venter flere levert neste uke... Så den ene jeg har skal brukes torsdag morgen. Det hadde vært helt fantastisk om det blir to streker allerede på torsdag...
Det blir spennende, hvor mange dpo er du da?:)

Det blir spennende, hvor mange dpo er du da?:)
Usikkert, er første PP etter p-pille slutt, så jeg vet ikke helt hvordan syklusen er... Og eggløsningstester kommer også til uken. Men hvis jeg har en noenlunde normal syklus er ikm på fredag, som gjør at jeg nå er ca 10dpo, 13 dpo på torsdag når jeg tester.

Testet med RFSU-strimmel i dag, og den var hvit. Er 11, 7, 3 eller ingen DPO. Har ikke hatt klassiske syklussymptomer på flere dager, bare litt halsbrann. Får meg til å tro at det ikke har skjedd noe som helst. Skal vente en uke til jeg tester igjen, tror jeg.

Da takker jeg for meg denne runden. TR banket på hos meg 12 dpo. Forventet henne ikke før på torsdag så dette var surt. Skulle jo teste i morgen:arghh:
Prøver å se det positive i det da og glede meg over at ny PP er i gang med forventet EL rundt månedsskiftet. Kanskje vi til og med er friske da alle sammen :hilarious:

Håper og ønsker positive tester til alle her inne og at alle er terminspirer:Heartred *babystøv*

Da takker jeg for meg denne runden. TR banket på hos meg 12 dpo. Forventet henne ikke før på torsdag så dette var surt. Skulle jo teste i morgen:arghh:
Prøver å se det positive i det da og glede meg over at ny PP er i gang med forventet EL rundt månedsskiftet. Kanskje vi til og med er friske da alle sammen :hilarious:

Håper og ønsker positive tester til alle her inne og at alle er terminspirer:Heartred *babystøv*
Æsj, så kjedelig!
Lykke til i neste PP :Heartbigred *babystøv*

Veldig flink om du klarer å vente så lenge! :happy:
Blir jo bare enda sterkere streker om man er gravid:thumleft Kjent på noen symptomer da?:)
Ja, det er det. De tre gangene jeg har vært gravid har jeg ikke testet før dagen før ikm eller etter ikm, så skal klare det nå også:nailbiting:
Kjent på en del murringer de siste dagene nå, og det pleier jeg ikke gjøre så lenge før mensen (Opplevd det de tre gangene jeg har vært gravid). Men stoler ikke helt på kroppen enda etter MA’en i desember.. så prøver egentlig ikke å legge så mye i det (selv om det er vanskelig:p)

der meldte TR sin adkomst :wacky:
Og jeg som følte denne gangen det var noe på gang.

var mer lyserosa /oransje enn rødt, men regner med dette er TR enn noe annet. da det ikke var spotting.

Får vente noen dager, og hvis det gir seg etter kort tid får jeg teste da, men har store tvil og tenker dette er TR

Her kan det se ut som det ender i kjemisk! Venter de neste dagene men digital i dag sto plutselig ikke gravid på. Fremdeles strek på strimmel men ikke sterkere enn igår. Var ganske lys urin, så kan jo ha vært lite konsentrert.
Får bare vente å se.. Kjedelig!

Jeg har fått mensen! :smiley-bounce016 Altså, jeg skulle selvsagt heller vært gravid, men dette betyr at jeg faktisk gjenkjente eggløsningssymptomene, og at det var en eggløsning for 13-14 dager siden! Jeg forventer ikke at syklusen blir helt stabil med det første, men nå er kroppen i gang. Det blir dessverre neppe en 2023-baby på oss da... Om jeg ikke rekker en EL før mars er over, må vi ta pause til juni. Kanskje syklusen har blitt mer forutsigbar til da?

(Banalt, men jeg hadde så lyst til å ha alle tre ungene i barnehagen samtidig, en annethvert år... :silent)

Herregud... Tenk om det ikke er mensen, men festeblødning? Akkurat nå blir jeg irritert på meg selv. Har aldri hatt festeblødning i tidligere svangerskap, så det er sikkert mensen. Men øyner et dumt håp likevel.

Lykke til alle sammen over <3

Her er jeg på syklusdag 26, pleier å få TR 24-28, så venter i spenning. Hadde kramper for to/tre dager siden. Men det har gitt seg. Har vært helt krampaktig hormonell se siste to dagene, type skrike til mannen oppførsel.
En annen ting er at jeg ikke har hatt craving, jeg pleier å være helt HOL i pms perioden.

Ikke testa på tre dager nå, men var blenda på tidlig test for tre dager siden, så har ekstremt lite håp.

Jeg kan settes på TR. Det er som forventet. Jeg er kjempe glad for at syklusen min kom igang så raskt etter uttak av p-stav :) I tillegg er det veldig greit å slippe å gå over finnmarksvidda i påska uten å være kvalm! Krysser fingrene for dere andre :D

Back
Topp