Tusen takk snuppÅåå håper på rask bedring til deg altså![]()
![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk snuppÅåå håper på rask bedring til deg altså![]()
![]()
![]()

Helt håpløst. Byttet fra tidlig til vanlig, men fikk skygge der og. Denne ppen fikk jeg skygge på Make sure ogDagens skygge.11dpo
Blir ikke å kjøpe babyplan neste gang altså. Hadde ganske mange, men snart brukt opp.
Spørst om man bare må gi opp tidligtesting å heller ta digital 14 dpo hver mnd. Hadde faktisk brukt mye mindre penger på 1 digital hver mnd istede for flere titalls strimmel.Helt håpløst. Byttet fra tidlig til vanlig, men fikk skygge der og. Denne ppen fikk jeg skygge på Make sure og
Ja, tror nesten det er lurere. Jeg har testet tidligere pga oppstart av progesteron ved positiv test, men nå tror jeg at jeg skal starte 5dpo eller no og så teste sentSpørst om man bare må gi opp tidligtesting å heller ta digital 14 dpo hver mnd. Hadde faktisk brukt mye mindre penger på 1 digital hver mnd istede for flere titalls strimmel.
Ja, ikke så gøy. Det er Bells parese, betennelse i en ansiktsnerve. Hevelsen klemmer på nerven, då man blir lammet. Fått kortison (prednisolon), som skal dempe betennelsen. Litt bedring tegn etter noen uker og 70% blir bra etter 3-6mnd. Så må nok forberede meg på å se ut som en slagpasient en god stund

Ja, så håper det blir en del bedring før det, at det blir lettere å spise og drikke. Kanskje ikke de like hengere ut3-6 mnd!! Det er lenge.![]()