IKM uke 10

Nå er det vel bare meg igjen her, og siden det har kommet en uke 12 gruppe kan du bare sette meg på byttet gruppe, så slipper alle å vente på meg. :hilarious:

Nå er det vel bare meg igjen her, og siden det har kommet en uke 12 gruppe kan du bare sette meg på byttet gruppe, så slipper alle å vente på meg. :hilarious:
Er seks andre på listen, men kan ikke huske å ha hørt noe fra dem på en stund. Ble lam i halve ansiktet på mandag kveld pga betennelse i ansiktsnerve, så kanskje jeg bare sjekker innom om de oppdaterer

Dagens, 10dpo.

Vedlegg

• Snapchat-1255638661.jpg
    Snapchat-1255638661.jpg
    212,8 KB · Visninger: 41
Er seks andre på listen, men kan ikke huske å ha hørt noe fra dem på en stund. Ble lam i halve ansiktet på mandag kveld pga betennelse i ansiktsnerve, så kanskje jeg bare sjekker innom om de oppdaterer

Herlighet, for en opplevelse :nailbiting:

Har blitt litt gal av all den testinga tidligere pp + at jeg har en veldig hektisk uke. Så venter nok til helgen med å teste :)

Herlighet! Så skremmede! Hvordan går det? Fått svar på hva det var? :Heartred
Ja, ikke så gøy. Det er Bells parese, betennelse i en ansiktsnerve. Hevelsen klemmer på nerven, då man blir lammet. Fått kortison (prednisolon), som skal dempe betennelsen. Litt bedring tegn etter noen uker og 70% blir bra etter 3-6mnd. Så må nok forberede meg på å se ut som en slagpasient en god stund

Skyggene til babyplan er slemme om dagen altså.. :rolleyes: :arghh: den øverste er fra i sted, og den nederste nå nettopp. 10 dpo
Kan for all del hende at det er kun jeg som ser skyggene og:confused:

Vedlegg

• 20260304_195425.jpg
    20260304_195425.jpg
    430,2 KB · Visninger: 45
Skyggene til babyplan er slemme om dagen altså.. :rolleyes: :arghh: den øverste er fra i sted, og den nederste nå nettopp. 10 dpo
Kan for all del hende at det er kun jeg som ser skyggene og:confused:
Ser på den nederst, men ja de skyggene kan være drøye. Blir spennende om du ser mer i morgen :smiley-angelic001

11 dpo her, men avventer også testing til IKM :) det oppleves mer skånsomt, i tillegg til at jeg bare har en test igjen, som hjelper meg med å holde igjen :hilarious:

Er jo skygge på de testene som ikke er duppa og. Ikke rart vi blir tullete i hodet. :shifty: Tenker det at jeg ikke er gravid, og ser heller fremover mot en ny pp. Menst vi venter på svar ang ivf-søknad.

Vedlegg

• Snapchat-155821586.jpg
    Snapchat-155821586.jpg
    314,8 KB · Visninger: 40
Ja, ikke så gøy. Det er Bells parese, betennelse i en ansiktsnerve. Hevelsen klemmer på nerven, då man blir lammet. Fått kortison (prednisolon), som skal dempe betennelsen. Litt bedring tegn etter noen uker og 70% blir bra etter 3-6mnd. Så må nok forberede meg på å se ut som en slagpasient en god stund
Uff så uheldig :sorry: Har du hatt dette før? Husker en jeg studerte med hadde dette, det var ikke vondt til han, men kan tenke meg det må føles fryktelig kjipt :sad015 Klemmer til deg som må gjennom så mye :Heartred

Uff så uheldig :sorry: Har du hatt dette før? Husker en jeg studerte med hadde dette, det var ikke vondt til han, men kan tenke meg det må føles fryktelig kjipt :sad015 Klemmer til deg som må gjennom så mye :Heartred
Nei, ikke hatt eller hørt om før. Jeg hadde ikke vondt de to første dagene, bare på den friske siden, men i går og i dag er det vondt. Sikkert toppen av betennelsen og så blir det bedre

Dagens skygge. :laughing002 11dpo
Blir ikke å kjøpe babyplan neste gang altså. Hadde ganske mange, men snart brukt opp.

Vedlegg

• 20260305_072257.jpg
    20260305_072257.jpg
    1,1 MB · Visninger: 36
  • Snapchat-161444457.jpg
    Snapchat-161444457.jpg
    686,5 KB · Visninger: 35
Back
Topp