Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er seks andre på listen, men kan ikke huske å ha hørt noe fra dem på en stund. Ble lam i halve ansiktet på mandag kveld pga betennelse i ansiktsnerve, så kanskje jeg bare sjekker innom om de oppdatererNå er det vel bare meg igjen her, og siden det har kommet en uke 12 gruppe kan du bare sette meg på byttet gruppe, så slipper alle å vente på meg.![]()
Er seks andre på listen, men kan ikke huske å ha hørt noe fra dem på en stund. Ble lam i halve ansiktet på mandag kveld pga betennelse i ansiktsnerve, så kanskje jeg bare sjekker innom om de oppdaterer

Ja var litt action her natt til tirsdag, med ambulansepersonell hjem. Enda godt det ikke var hjerneslag, som de først var redd forHerlighet, for en opplevelse![]()
Herlighet! Så skremmede! Hvordan går det? Fått svar på hva det var?Ja var litt action her natt til tirsdag, med ambulansepersonell hjem. Enda godt det ikke var hjerneslag, som de først var redd for

Ja, ikke så gøy. Det er Bells parese, betennelse i en ansiktsnerve. Hevelsen klemmer på nerven, då man blir lammet. Fått kortison (prednisolon), som skal dempe betennelsen. Litt bedring tegn etter noen uker og 70% blir bra etter 3-6mnd. Så må nok forberede meg på å se ut som en slagpasient en god stundHerlighet! Så skremmede! Hvordan går det? Fått svar på hva det var?![]()
Det høres fornuftig ut, den testingen og mulige skygger tar på. Masse lykke tilHar blitt litt gal av all den testinga tidligere pp + at jeg har en veldig hektisk uke. Så venter nok til helgen med å teste![]()

Ser på den nederst, men ja de skyggene kan være drøye. Blir spennende om du ser mer i morgenSkyggene til babyplan er slemme om dagen altså..![]()
den øverste er fra i sted, og den nederste nå nettopp. 10 dpo
Kan for all del hende at det er kun jeg som ser skyggene og![]()

Håper veldig, men er sikkert bare skygge jaSer på den nederst, men ja de skyggene kan være drøye. Blir spennende om du ser mer i morgen![]()

Det var lurt, kanskje gjøre det samme neste gang11 dpo her, men avventer også testing til IKMdet oppleves mer skånsomt, i tillegg til at jeg bare har en test igjen, som hjelper meg med å holde igjen
![]()
Se der ja! Ikke braEr jo skygge på de testene som ikke er duppa og. Ikke rart vi blir tullete i hodet.Tenker det at jeg ikke er gravid, og ser heller fremover mot en ny pp. Menst vi venter på svar ang ivf-søknad.

Uff så uheldigJa, ikke så gøy. Det er Bells parese, betennelse i en ansiktsnerve. Hevelsen klemmer på nerven, då man blir lammet. Fått kortison (prednisolon), som skal dempe betennelsen. Litt bedring tegn etter noen uker og 70% blir bra etter 3-6mnd. Så må nok forberede meg på å se ut som en slagpasient en god stund
Har du hatt dette før? Husker en jeg studerte med hadde dette, det var ikke vondt til han, men kan tenke meg det må føles fryktelig kjipt
Klemmer til deg som må gjennom så mye 
Nei, ikke hatt eller hørt om før. Jeg hadde ikke vondt de to første dagene, bare på den friske siden, men i går og i dag er det vondt. Sikkert toppen av betennelsen og så blir det bedreUff så uheldigHar du hatt dette før? Husker en jeg studerte med hadde dette, det var ikke vondt til han, men kan tenke meg det må føles fryktelig kjipt
Klemmer til deg som må gjennom så mye
![]()
Ååå håper på rask bedring til deg altsåNei, ikke hatt eller hørt om før. Jeg hadde ikke vondt de to første dagene, bare på den friske siden, men i går og i dag er det vondt. Sikkert toppen av betennelsen og så blir det bedre