LH viste peak, men er ikke temp. Hadde eggløsningssmerter, men ikke helt sikker på EL. Nå har tempen oppført seg mer som normaltSom betyr at du ikke hadde EL? Får håpe du får det nå da!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
LH viste peak, men er ikke temp. Hadde eggløsningssmerter, men ikke helt sikker på EL. Nå har tempen oppført seg mer som normaltSom betyr at du ikke hadde EL? Får håpe du får det nå da!

Lei for at du mistetbruker du letrozol denne runden?
LH viste peak, men er ikke temp. Hadde eggløsningssmerter, men ikke helt sikker på EL. Nå har tempen oppført seg mer som normalt![]()
Ja, da får man liksom ikke noen hviledager og for ikke å snakke om antall tester som gårAah, okei! Så bra det virket som ting er mer i rute nåDet er jo normalt etter tap, men veldig slitsomt når alt er så uforutsigbart.

Ja, da får man liksom ikke noen hviledager og for ikke å snakke om antall tester som går![]()

Spennende med tatovering, hvilken tokk du?Glemte å ta med meg el tester til tatovøren min i dag, så måtte innom butikken å kjøpe pappkopper og makesure tester
Men, ingen synlige oppturer her gitt.
Prøver å ikke dra meg selv fullstendig ned så fort, har litt vane for å bli ekstremt negativ så fort det ikke ser ut akkurat som jeg vil. Uansett har jeg UL på mandag, det vil gi svar. Men går sikkert 20 tester før den timen![]()
Spennende med tatovering, hvilken tokk du?
Wow, den var nydeligJaa, det har blitt noen timer der!
Den skal bli sånn ca slik. Men denne har jeg laget med ChatGPT så noen endringer, feks den creepy baby størrelse hånden
Den skal på låret, så er nok noen sessions før jeg er ferdig. Skal tilbake i morgen, håper å få gjort mye mer da.![]()

Dog glemte jeg den bort en stund så var ikke etter 5 minutter, men har tidligere sjekket etter 5 min og tatt nytt bilde når den har vært helt tørket, og det har vært det samme resultatet.
Tester igjen i kveld. Vet at letrozol kan påvirke testene men usikker på i hvilken grad man kan forvente det.Jeg er 4dpo og litt usikker på når jeg skal begynne å teste. Hva med deg?Dere som er i dpo-land, hvor mange dpo er dere nå, og når tenker dere å teste?![]()