IKM uke 10

Lei for at du mistet :Heartred bruker du letrozol denne runden?

Det stemmer, fra cd 4 til 8. ☺️ Så mulig det påvirker testene også, uten at jeg egentlig vet!

LH viste peak, men er ikke temp. Hadde eggløsningssmerter, men ikke helt sikker på EL. Nå har tempen oppført seg mer som normalt :happy:

Aah, okei! Så bra det virket som ting er mer i rute nå ♥️ Det er jo normalt etter tap, men veldig slitsomt når alt er så uforutsigbart.

Temp økning to dager på rad, og inne i de treigeste dagene. Testet positivt 8 dpo sist, så da begynner jeg nok å teste på mandag, eller kanskje før :hilarious:
IMG_5929.jpeg

Ja, da får man liksom ikke noen hviledager og for ikke å snakke om antall tester som går :playful:

Ja det er det verste. Og for min del, dess dårligere følelse jeg får, dess fler tester ryker i håp om å bli glad igjen :hilarious:

Glemte å ta med meg el tester til tatovøren min i dag, så måtte innom butikken å kjøpe pappkopper og makesure tester :hilarious:
Men, ingen synlige oppturer her gitt. :D

Prøver å ikke dra meg selv fullstendig ned så fort, har litt vane for å bli ekstremt negativ så fort det ikke ser ut akkurat som jeg vil. Uansett har jeg UL på mandag, det vil gi svar. Men går sikkert 20 tester før den timen :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_6071.png
    IMG_6071.png
    1.021,5 KB · Visninger: 15
Glemte å ta med meg el tester til tatovøren min i dag, så måtte innom butikken å kjøpe pappkopper og makesure tester :hilarious:
Men, ingen synlige oppturer her gitt. :D

Prøver å ikke dra meg selv fullstendig ned så fort, har litt vane for å bli ekstremt negativ så fort det ikke ser ut akkurat som jeg vil. Uansett har jeg UL på mandag, det vil gi svar. Men går sikkert 20 tester før den timen :nailbiting:
Spennende med tatovering, hvilken tokk du?

Spennende med tatovering, hvilken tokk du?

Jaa, det har blitt noen timer der!

Den skal bli sånn ca slik. Men denne har jeg laget med ChatGPT så noen endringer, feks den creepy baby størrelse hånden :hilarious:
Den skal på låret, så er nok noen sessions før jeg er ferdig. Skal tilbake i morgen, håper å få gjort mye mer da. ☺️

Vedlegg

• IMG_6085.jpeg
    IMG_6085.jpeg
    394,2 KB · Visninger: 27
Jaa, det har blitt noen timer der!

Den skal bli sånn ca slik. Men denne har jeg laget med ChatGPT så noen endringer, feks den creepy baby størrelse hånden :hilarious:
Den skal på låret, så er nok noen sessions før jeg er ferdig. Skal tilbake i morgen, håper å få gjort mye mer da. ☺️
Wow, den var nydelig :Heartred

Når har dere tenkt å teste? Er 4dpo, og tidligste jeg har testet er 11dpo…..:: klarer nesten ikke vente :nailbiting:

I kveld har jeg unnet meg et par glass med vin med noen venninner, det kjennes godt ut å tillate seg selv å gjøre det nå :love017

Men har hatt noe stikk/vondter i magen i kveld, samt vondt i korsryggen på dag 3. Nå når jeg la meg ble jeg plutselig veldig "øm" i livmoren på en måte? Den vonde følelsen i blæra når man må skikkelig tisse, hadde jeg i livmora kjennes det ut som. Det strålet og ned mot tissen. Varte bare noen minutter.

Jeg satte Ovitrelle (eggløsningssprøyte) for 8 dager siden, og tok g-tester nå for å se om det fortsatt ligger i kroppen. De var negative (både babyplan og make sure), så da er det vare å vente noen dager og ta en test for å se om vi lykkes denne gangen :nailbiting::Heartpink

0.49 i premom i dag morges. :smiley-angelic001 Dog glemte jeg den bort en stund så var ikke etter 5 minutter, men har tidligere sjekket etter 5 min og tatt nytt bilde når den har vært helt tørket, og det har vært det samme resultatet.
Tok en til nå, fordi første ble tatt liiiitt tidlig men nå er det mange timer til neste gang og jeg var så spent. Men nå var den gått litt ned igjen. :hilarious: Tester igjen i kveld. Vet at letrozol kan påvirke testene men usikker på i hvilken grad man kan forvente det.

Vedlegg

• IMG_6098.jpeg
    IMG_6098.jpeg
    206,7 KB · Visninger: 3
Back
Topp