Vet man ikke skal sjekke testene etter tiden.. men fikk et lite snev av håp når testen har 2 streker når den er tørka..ser det er svakt rosa i den
Snakk om å gi seg selv forhåpninger liksom..![]()
legg ut bilde da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet man ikke skal sjekke testene etter tiden.. men fikk et lite snev av håp når testen har 2 streker når den er tørka..ser det er svakt rosa i den
Snakk om å gi seg selv forhåpninger liksom..![]()
har ikke blitt mye klokere da
Sniker, så spennende da! Man skal jo ikke sjekke tester etter tiden, men hvem har vell ikke gjort detJada.. måtte få barna ut døra først![]()

gleder meg til å se din neste testSniker, så spennende da! Man skal jo ikke sjekke tester etter tiden, men hvem har vell ikke gjort detgleder meg til å se din neste test
ja blir spennende 
Så leit at det ikke klaffetJeg kan settes på TR. Den kom snikende i dag, akkurat når den skulle, og det at syklusen er sånn tålelig stabil igjen er vel eneste trøsten jeg kan klamre meg til akkurat nå. I dag har absolutt alt vært skikkelig blæh! Både på jobb, hjemme, barn med sykdom, partner borte, kropp som føles som en oppblåst blubb, selvfølelse på bunn, dårlig samvittighet for å ikke klare å skaffe samboer et felles barn, (jadajada jeg vet det ikke er sååå ille egentlig) men her har i alle fall en skikkelig muggen tante kommet på besøk![]()

mye utflod har vært et symptom når jeg har vært gravid før. Forventer delvis at det er blod hver gang jeg sjekker, men ikke enda i alle fall. 
Ta en i kveldEndelig 8dpo og hadde bestemt meg for at jeg skulle få lov å teste idag! Men så turte jeg ikke likevel
Forrige syklus hadde jeg EL på syklusdag 20 ogTR dukket opp bare 8 dpo på syklusdag 28…
Denne syklusen fikk jeg også EL på syklusdag 20 og idag er syklusdag 28!
Men det er en stor forskjell! TMI: Forrige PP hadde jeg ca nada utflod mellom EL og IKM mens jeg nå synes motsatt, at det har tatt seg opp siden igår (og jeg opplevde jo noe igår som fikk meg til å tenke implantasjon)mye utflod har vært et symptom når jeg har vært gravid før. Forventer delvis at det er blod hver gang jeg sjekker, men ikke enda i alle fall.
Tør jeg teste i kveld? Eller vente til imorgen?![]()
Endelig 8dpo og hadde bestemt meg for at jeg skulle få lov å teste idag! Men så turte jeg ikke likevel
Forrige syklus hadde jeg EL på syklusdag 20 ogTR dukket opp bare 8 dpo på syklusdag 28…
Denne syklusen fikk jeg også EL på syklusdag 20 og idag er syklusdag 28!
Men det er en stor forskjell! TMI: Forrige PP hadde jeg ca nada utflod mellom EL og IKM mens jeg nå synes motsatt, at det har tatt seg opp siden igår (og jeg opplevde jo noe igår som fikk meg til å tenke implantasjon)mye utflod har vært et symptom når jeg har vært gravid før. Forventer delvis at det er blod hver gang jeg sjekker, men ikke enda i alle fall.
Tør jeg teste i kveld? Eller vente til imorgen?![]()
Tror jeg må! Testa positivt 8. mars 2020, hadde vært veldig gøy om det samme skjedde i årTa en i kveld![]()

Sist (2 år siden idag) var jeg 9DPO og testa positivt andre gang jeg tisset, altså på formiddagen. Skulle teste på morgenen, men glemte det bort. Veldig svak strek, men jeg var ikke i tvil om at det var babystrek. Mulig det er en stor sjans for negativ test etterpå, har ingen tidligtester, kun 25 mlu, men av erfaring er MakeSure ganske troverdige selv om.Har du fått positive tester på ettermiddagen før tidlig? I såfall ta en i kveld..![]()

Tror jeg må! Testa positivt 8. mars 2020, hadde vært veldig gøy om det samme skjedde i år
Sist (2 år siden idag) var jeg 9DPO og testa positivt andre gang jeg tisset, altså på formiddagen. Skulle teste på morgenen, men glemte det bort. Veldig svak strek, men jeg var ikke i tvil om at det var babystrek. Mulig det er en stor sjans for negativ test etterpå, har ingen tidligtester, kun 25 mlu, men av erfaring er MakeSure ganske troverdige selv om.
Skal se om jeg kan holde meg lenge i kveld og teste før jeg legger meg![]()
spennede å se hva testen din viser
❤
Greide ikke å rettferdiggjøre innkjøp av tidligtest når jeg har 30stk 25 mlu og i alle fall 1 digital liggendeIngen tidligtester her i hus heller..spennede å se hva testen din viser
❤
eller hmm, kanskje jeg har noen 10mlU fra i høst?
Det må jeg jammen meg sjekke!!Hvor mange dpo er du? Enig med deg, høy spenning her i gården ogsåFortsatt ingen tegn til TR her. Vurderer å vente helt til helga før jeg tester, men spørs om jeg klarer… dette er SÅÅÅÅÅÅ nervepirrende
Har hatt ondt nede i korsryggen de siste dagene (spesielt på kvelden). I går ble det så ille at jeg måtte ta en 1 g paracet da tårene var i ferd med å begynne å trille.
Er likevel «livredd» for at testen skal være negativ.
Åhhhhh, dette er ikke til å holde ut![]()

Er 14 dpo i dag… testet negativt natt til søndag så er redd for å få ny negativ testHvor mange dpo er du? Enig med deg, høy spenning her i gården også![]()

Fant 3stk tidligtester, 30 vanlige og 2 digitale
Da er det vel bare å teste i vei![]()