IKM UKE 10

11dpo og blenda test.. Så j&#@ vanskelig dette skulle være da! :sorry: Begynner å tro jeg er for gammel og det ikke er meningen at samboeren min skal oppleve å bli far og få barn med meg :(

Her blør jeg fortsatt litt. Altså, ikke som en vanlig mens, og har ikke lenger menssmerter slik som jeg hadde i går på denne tiden.
Jeg prøver å psyke meg opp, og tenke at dette kanskje er en festeblødning, men samtidig så bli jeg himla demotivert. :meh:
Har bestemt meg for å ikke teste i dag da, heller vente til i morgen om ikke TR kommer på ordentlig…

Må le litt av meg selv da. Tror jeg har lest nesten alt som finnes om festeblødning på internett :hilarious: har ikke blitt mye klokere da:hilarious:

Vedlegg

• 20220308_093757.jpg
    20220308_093757.jpg
    1,9 MB · Visninger: 142
Jeg kan settes på TR. Den kom snikende i dag, akkurat når den skulle, og det at syklusen er sånn tålelig stabil igjen er vel eneste trøsten jeg kan klamre meg til akkurat nå. I dag har absolutt alt vært skikkelig blæh! Både på jobb, hjemme, barn med sykdom, partner borte, kropp som føles som en oppblåst blubb, selvfølelse på bunn, dårlig samvittighet for å ikke klare å skaffe samboer et felles barn, (jadajada jeg vet det ikke er sååå ille egentlig) men her har i alle fall en skikkelig muggen tante kommet på besøk :shifty:
Så leit at det ikke klaffet ❤️ Håper det er din tur snart, masse lykke til videre!

Endelig 8dpo og hadde bestemt meg for at jeg skulle få lov å teste idag! Men så turte jeg ikke likevel :shy:

Forrige syklus hadde jeg EL på syklusdag 20 ogTR dukket opp bare 8 dpo på syklusdag 28…
Denne syklusen fikk jeg også EL på syklusdag 20 og idag er syklusdag 28!
Men det er en stor forskjell! TMI: Forrige PP hadde jeg ca nada utflod mellom EL og IKM mens jeg nå synes motsatt, at det har tatt seg opp siden igår (og jeg opplevde jo noe igår som fikk meg til å tenke implantasjon) :angelic: mye utflod har vært et symptom når jeg har vært gravid før. Forventer delvis at det er blod hver gang jeg sjekker, men ikke enda i alle fall.

Tør jeg teste i kveld? Eller vente til imorgen? :nailbiting:

Endelig 8dpo og hadde bestemt meg for at jeg skulle få lov å teste idag! Men så turte jeg ikke likevel :shy:

Forrige syklus hadde jeg EL på syklusdag 20 ogTR dukket opp bare 8 dpo på syklusdag 28…
Men det er en stor forskjell! TMI: Forrige PP hadde jeg ca nada utflod mellom EL og IKM mens jeg nå synes motsatt, at det har tatt seg opp siden igår (og jeg opplevde jo noe igår som fikk meg til å tenke implantasjon) :angelic: mye utflod har vært et symptom når jeg har vært gravid før. Forventer delvis at det er blod hver gang jeg sjekker, men ikke enda i alle fall.

Ta en i kveld :)

Har du fått positive tester på ettermiddagen før tidlig? I såfall ta en i kveld.. :D

Ta en i kveld :)
Tror jeg må! Testa positivt 8. mars 2020, hadde vært veldig gøy om det samme skjedde i år :shy:

Har du fått positive tester på ettermiddagen før tidlig? I såfall ta en i kveld.. :D
Sist (2 år siden idag) var jeg 9DPO og testa positivt andre gang jeg tisset, altså på formiddagen. Skulle teste på morgenen, men glemte det bort. Veldig svak strek, men jeg var ikke i tvil om at det var babystrek. Mulig det er en stor sjans for negativ test etterpå, har ingen tidligtester, kun 25 mlu, men av erfaring er MakeSure ganske troverdige selv om.

Skal se om jeg kan holde meg lenge i kveld og teste før jeg legger meg :angelic:

Tror jeg må! Testa positivt 8. mars 2020, hadde vært veldig gøy om det samme skjedde i år :shy:

Sist (2 år siden idag) var jeg 9DPO og testa positivt andre gang jeg tisset, altså på formiddagen. Skulle teste på morgenen, men glemte det bort. Veldig svak strek, men jeg var ikke i tvil om at det var babystrek. Mulig det er en stor sjans for negativ test etterpå, har ingen tidligtester, kun 25 mlu, men av erfaring er MakeSure ganske troverdige selv om.

Skal se om jeg kan holde meg lenge i kveld og teste før jeg legger meg :angelic:

Ingen tidligtester her i hus heller.. :hilarious: spennede å se hva testen din viser :nailbiting:

Fortsatt ingen tegn til TR her. Vurderer å vente helt til helga før jeg tester, men spørs om jeg klarer… dette er SÅÅÅÅÅÅ nervepirrende :nailbiting:
Har hatt ondt nede i korsryggen de siste dagene (spesielt på kvelden). I går ble det så ille at jeg måtte ta en 1 g paracet da tårene var i ferd med å begynne å trille.
Er likevel «livredd» for at testen skal være negativ.

Åhhhhh, dette er ikke til å holde ut :rolleyes:

Ingen tidligtester her i hus heller.. :hilarious: spennede å se hva testen din viser :nailbiting:
Greide ikke å rettferdiggjøre innkjøp av tidligtest når jeg har 30stk 25 mlu og i alle fall 1 digital liggende :angelic: eller hmm, kanskje jeg har noen 10mlU fra i høst? :nailbiting: Det må jeg jammen meg sjekke!!

Fant 3stk tidligtester, 30 vanlige og 2 digitale :wideyed::hilarious:
Da er det vel bare å teste i vei :angelic:

Fortsatt ingen tegn til TR her. Vurderer å vente helt til helga før jeg tester, men spørs om jeg klarer… dette er SÅÅÅÅÅÅ nervepirrende :nailbiting:
Har hatt ondt nede i korsryggen de siste dagene (spesielt på kvelden). I går ble det så ille at jeg måtte ta en 1 g paracet da tårene var i ferd med å begynne å trille.
Er likevel «livredd» for at testen skal være negativ.

Åhhhhh, dette er ikke til å holde ut :rolleyes:
Hvor mange dpo er du? Enig med deg, høy spenning her i gården også :hilarious:

Hvor mange dpo er du? Enig med deg, høy spenning her i gården også :hilarious:
Er 14 dpo i dag… testet negativt natt til søndag så er redd for å få ny negativ test :nailbiting:
Ved forrige graviditet testet jeg først når jeg var 5+4 (mistenkte ingenting før 5+1) og fikk da 2-3 på digital.

Hadde jeg testet i dag og fått positiv test ville jeg vært 4+0 utfra første blødningsdag i siste syklus.

11 dpo å negativ test så bare å vente på neste el.. hadde aldri sett for meg at dette skulle ta over 1 år

Negativ test på meg i går og i dag var også el-testen negativ. Så mulig kjemisk, eller så er ikke MakeSure så sure like vel:p

Back
Topp