Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sist kom den på CD21, så jeg krysser fingrene for at det blir det samme denne syklusen. Nå gjelder det å få lagt inn aksjer de neste dagene Sniker! Legger ved bilde av 2 testet jeg tok samme dag, en tidlig makesure og en vanlig makesure. Målte i tilleg HcG denne dagen, som var på 9. Jeg mener derfor at begge testene slår ut like tidlig, og på rundt 10u/lCD17 idag. Premom mener EL er idag, jeg har har ikke testet etter EL denne syklusen
Men fulgt med på EL-slim, som har vært avtagende fra mandag så tror EL har vært. Lagt inn nok aksjer så nå er det bare å vente en ukes tid.
Hvor er det dere kjøper makesure tidlig? Meny har bare vanlige, Googlet litt ser ut som boots muligens har?
Hei! Du hadde kjent brukernavn. November 2020 kanskje? Uansett, velkommen hitMinimalle94 - 28år - B2 - PP1 - 20/2 - 7/3

Hei! Du hadde kjent brukernavn. November 2020 kanskje? Uansett, velkommen hit![]()

Sniker! Legger ved bilde av 2 testet jeg tok samme dag, en tidlig makesure og en vanlig makesure. Målte i tilleg HcG denne dagen, som var på 9. Jeg mener derfor at begge testene slår ut like tidlig, og på rundt 10u/l
Så kjekt! Takk for sistDet stemmer![]()

Så kjekt! Takk for sistAlt bra med dere?
Du er lagt til i lista nå forresten![]()
Dere også?Fryktelig dårlig på søvnfronten, men ellers er alt tipp toppTakk for sist jaAlt bra med oss
Dere også?

Ser jo ut så den er på gang jaVis vedlegget 378232 Endelig positiv el-test her også
Men veldig smertefull eggløsning? Aldri hatt så vond eggløsning førog ingen endring i utflod enda, så jeg blir litt forvirra.
Håper smertene gir seg fort
Var sikker på at blindtarmen min gikk når jeg hadde peak, men har pcos så var sikkert cyster
Melder meg inn her selv om jeg gjetter litt på når el er
Januarmammatiljanuarbaby21 - 27 - B2 - pp1 - el 19/2? - ikm 6/3
Med korona i hus nå er jeg sykt spent på hvordan denne runden går! Vanskelig å si om det er tidlige symptomer eller bare sykdom jeg kjenner på kroppen