IKM UKE 10

Jeg har EL i morgen, har 17 stk høsteklare eggposer. :chicken: Nesten en full kartong.

håper på 10 egg eller fler:oops:

CD18 i dag, fortsatt ingen eggløsning, syns den er så kjedelig å vente på :shifty: Sist kom den på CD21, så jeg krysser fingrene for at det blir det samme denne syklusen. Nå gjelder det å få lagt inn aksjer de neste dagene :D

Kjipt å tenke på at jeg hadde flotte 28-dagers sykluser med EL på dag 14 før jeg begynte å prøve, men de siste 9 månedene har de bare blitt lengre.

CD17 idag. Premom mener EL er idag, jeg har har ikke testet etter EL denne syklusen
Men fulgt med på EL-slim, som har vært avtagende fra mandag så tror EL har vært. Lagt inn nok aksjer så nå er det bare å vente en ukes tid.

Hvor er det dere kjøper makesure tidlig? Meny har bare vanlige, Googlet litt ser ut som boots muligens har?
Sniker! Legger ved bilde av 2 testet jeg tok samme dag, en tidlig makesure og en vanlig makesure. Målte i tilleg HcG denne dagen, som var på 9. Jeg mener derfor at begge testene slår ut like tidlig, og på rundt 10u/l

Vedlegg

• 6452FF13-4391-4584-9FCE-AFD71420AD3D.jpeg
    6452FF13-4391-4584-9FCE-AFD71420AD3D.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 122
Sniker! Legger ved bilde av 2 testet jeg tok samme dag, en tidlig makesure og en vanlig makesure. Målte i tilleg HcG denne dagen, som var på 9. Jeg mener derfor at begge testene slår ut like tidlig, og på rundt 10u/l

Hmm kanskje noe i det du og Liljepia90 sier.
Har ikke noen tester i hus, vet uansett ikke akkurat når jeg hadde EL, så får bare kjøpe vanlig makesure hvis jeg kjenner symptomer/gått en uke, hva enn som skjer først.

16 egg er forløst:chicken: , så er det bare å vente på tlf i morgen og se på onsdag om jeg joiner dere DPO’ere.

Takk for sist ja❤️ Alt bra med oss:happy: Dere også?
Fryktelig dårlig på søvnfronten, men ellers er alt tipp topp ❤️ Begynner i bhg i august, så enn så lenge har jeg nok å holde følge med :happy:

Positiv EL test i dag. 2 dager før enn sist mnd, blir det ikke baby denne mnd er jeg veldig spent på hvor lang lutealfasen blir. Håper den blir lenger enn sist syklus :shy:

Spent på om dette er peaken eller ei :happy:

upload_2022-2-26_9-24-51.jpeg

2D197592-EB36-40A7-80E7-D7C1B0868C92.jpeg Endelig positiv el-test her også :)
Men veldig smertefull eggløsning? Aldri hatt så vond eggløsning før :bag: og ingen endring i utflod enda, så jeg blir litt forvirra.

Melder meg inn her selv om jeg gjetter litt på når el er:p

Januarmammatiljanuarbaby21 - 27 - B2 - pp1 - el 19/2? - ikm 6/3

Ser pølsefingrene bomma på 7-tallet, ikm er 7, ikke 6:hilarious: Med korona i hus nå er jeg sykt spent på hvordan denne runden går! Vanskelig å si om det er tidlige symptomer eller bare sykdom jeg kjenner på kroppen:rolleyes:

EL denne runden kom samme dag som EL for to år siden som gjorde meg gravid sist ❤️ Aksjer lagt, fingre krysset.

Oppdaterer lister senere søndag.

Selv om det ennå er 9 dager til (antatt) IKM syntes jeg at jeg begynner å kjenne igjen tegn på at TR kommer også denne runden :(
Kjenner jeg blir frustrert og oppgitt over at det skal ta så lang tid å få to streker :shifty:
Vet jo innerst inne at det er mange som må prøve i mye lengre tid enn vi har så langt, men likevel…

Vurderer om jeg skal ta kontakt med lege for å høre om det er noe jeg kan gjøre eller noe medisiner jeg kan ta for å «hjelpe til». Mener jeg har lest her inne at dersom du er over 35 år og har prøvd i minst 6 mnd. kan du ha rett på det. Noen andre som vet?

Back
Topp