L
Luna30
Guest
Joda det er veldig tidlig, men klarte ikke vente lengerDet er fortsatt veldig tidlig, da
Men så gøy at vi nærmer oss testetid her inne!! Spent på å se hvor mange det klaffer for![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda det er veldig tidlig, men klarte ikke vente lengerDet er fortsatt veldig tidlig, da
Men så gøy at vi nærmer oss testetid her inne!! Spent på å se hvor mange det klaffer for![]()
Føler med degAllerede begynt å klø i fingrene etter å teste!
Selvsagt alt for tidig enda. Tenker å vente i 5 dager til. Føles så innmari lenge!!

Føler med degSøndag blir første testedag tenker jeg. Vi er da på vinterferie hos søsteren min, så det blir snik-testing for min del
![]()
Fikk lide i siste trimester daneida, var ikke så ille da heller. Men det ble en del ekstragreier de siste 2 mnd.
Har i allefall bestemt meg for å ikke bli helt fanatisk av denne prøvingen. Trodde det skulle gå lett som en plett, men PP3 nå og ikke vært bittelitt gravid engang. Jeg kommer til å gå på en smell om jeg ikke roer ned hysteriet litt tror jeg

Noen her som har opplevd det samme og vårt gravid? Også nyser jeg masse! 5 dpo nåKan ikke huske at jeg har hatt diaré og vært gravid, men har ganske løs mage nå jeg ogsåJeg har begynt å få diaré. Har Googlet meg frem til at det er fler som har hatt det fler positiv test. Da får jo jeg håpNoen her som har opplevd det samme og vårt gravid? Også nyser jeg masse! 5 dpo nå
![]()
Kan ikke huske at jeg har hatt diaré og vært gravid, men har ganske løs mage nå jeg ogsåtror jeg er rundt 9 dpo idag
![]()
Ellers ikke noe. Men det kan også være et tegn, har hatt få symptomer de andre gangene jeg har vært gravidKan ikke huske at jeg har hatt diaré og vært gravid, men har ganske løs mage nå jeg ogsåtror jeg er rundt 9 dpo idag
![]()
Kan ikke huske at jeg har hatt diaré og vært gravid, men har ganske løs mage nå jeg ogsåtror jeg er rundt 9 dpo idag
![]()

hvor mange dpo er du da?
Jeg tenkte å vente til mandag da jeg er 10 dpo. I tillegg er det en fordel fordi da må jeg uansett dra på jobb før kl 08. Rekker jeg ikke all den studeringa og tolkinga av testenda må den bare avleses som den er! Jeg er nater på analysering av negative tester... håper selvsagt på positiv, men har ikke troa
![]()
Har egentlig ikke planlagt testingen enda faktisk! Til helgen har jeg tenktJeg er også rundt 9 dpo i dagNår tenker du å teste? Jeg har ingen symptomer, annet enn ømme bryst som jeg alltid har i disse dagene
Ellers ikke noe. Men det kan også være et tegn, har hatt få symptomer de andre gangene jeg har vært gravid
Forsøker å ikke teste for tidlig, men det frister!
På søndag er jeg 9 dpo. Har fått positiv test så tidlig som 8 dpo tidligere, så jeg tenker at jeg er villig til å sjekke. Ingenting som tyder på klaff så langt, så jeg forbereder meg på blenda test.
Veldig lurt med litt tidspress på morgenen. Det er lett å bli sittende en stund med den negative testen og nistirre etter strek. Jeg er selv håpløs der...
Hvordan er det med symptomer? Jeg er så sikker på at det er klaff denne mnd. Hadde litt rar utflod dagene etter El. 3dpo var den tykk, gul, nesten som El slim, bare den var mye tykkere og sterkere. Og i dag, 5dpo kjenner jeg kvalme. Kom lår jeg spiste frokost, kjente det var så vidt eg fikk den i meg og er småkvalm nå. Veldig tidlig enda, jeg vet.. Men det blir jo litt symptomjakten og undring i disse dager kjenner også mye murring i korsryggen, samt jeg er "stram" (?) i eggstokkene, og liv moro rådet. Kjenner også en del stråling nedover fra nedre del av mage og ut i lårene...
Ja er veldig tidlig enda! Men blir litt at en leter. Kvalmen som kom i dag, kom brått, kanskje det var tilfeldig også! Og murringene har jeg ikke hatt på samme måte før, så blir spennede å se! Når tenker du å begynne å teste? Jeg klarer nok ikke holde meg til lengre enn lørdagAbsolutt ingen symptomer enda her. Har ikke helt troen heller, kjenner jeg. Selv om jeg kjenner skikkelig godt etter så kjenner jeg ikke noe som helstkjedelig! Men bare 5 dpo, så håper det er for tidlig.
Er støl i magen, men det er nok fordi jeg tok det litt for hardt på trening mandag. Angrer på det, haha!
Ja er veldig tidlig enda! Men blir litt at en leter. Kvalmen som kom i dag, kom brått, kanskje det var tilfeldig også! Og murringene har jeg ikke hatt på samme måte før, så blir spennede å se! Når tenker du å begynne å teste? Jeg klarer nok ikke holde meg til lengre enn lørdag