><><IKM UKE 1><><

Jeg fikk utslag på el-test i dag, cd 6. Pleier ikke å få el før cd 17. Var ikke det rart? Har el plutselig kommet tidligere? Hva tror dere? :p

Last edited:
Jeg fikk utslag på el-test i dag, cd 6. Pleier ikke å få el før cd 17. Var ikke det rart? Har jeg el plutselig kommet tidligere? Hva tror dere? :p
Det var tidlig.. Har ingen erfaring med dette, siden jeg aldri har testet så tidlig før :P om det stemmer, så blir det i hvert fall en kort syklus på deg

Det var tidlig.. Har ingen erfaring med dette, siden jeg aldri har testet så tidlig før :p om det stemmer, så blir det i hvert fall en kort syklus på deg

Veldig rart.. Jaja, da er det bare å vente å se hva kroppen bestemmer seg for - som vanlig ;-)

Melder meg inn her. Ble gravid forrige pp, men begynte å blø i går... :(:( Hvis dette teller som mens blir IKM lørdag 9. januar... Nytt år, nye muligheter! :)

Ikm 2. januar :) Så får vi ser hvordan det går denne runden.

Fikk El testene fra billigtest .no i går så da skal jeg begynne å teste 20 des fordi da er jeg på CD13 . Har hat 29 dager syklus Så satser på det er rett dag . Ønsker resten her lykke til også . :)

Jeg hører til her tror jeg. Pp2 :) IKM torsdag 7. Januar.
Så nå er det bare å krysse fingrene for at vi får lagt inn noen aksjer til rett tid :)

Håper på mange nyttårsspirer! <3

- 4.januar
*Sommerskatt
*Prøver på nr 3 <3
*Nemis

- 5.januar
*Stolt Mamma
*Ananas :)

- 6.januar
*-Moomin-
*Slinsie
*Nøttelita

- 7.januar
*FrøkenMarihøne
*mfl3

- 8.januar

- 9.januar
*SoulCla13

- 10.januar

Ser ikke ut som jeg er kommet med heller. Ikm 6., PP17 :)

Back
Topp