TakkFlink som klarer på holde så lenge! Håper det er strek på søndag
![]()

Ser nå at jeg har postet i feil IKM-gruppe

Hører til i uke 2, men sniker, for synes det er så hyggelig å se på testene til alle sammen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkFlink som klarer på holde så lenge! Håper det er strek på søndag
![]()

Hehe, tror vi alle sniker rundtTakk![]()
Ser nå at jeg har postet i feil IKM-gruppe
Hører til i uke 2, men sniker, for synes det er så hyggelig å se på testene til alle sammen![]()

Absolutt ikke! GratulererFra øverst til nederst
9 dpo
11 dpo
13 dpo
15 dpo og
16 dpo i dag.
Så det er vel ingen tvil nå.
Setter deg på gravid jeg
TR på meg![]()
Dritt mensen! Lykke til videreHar fått mensen. Snakkes i IKM5, si.

Har du testet noe mer?Noen som skimter noe? Ca. 13 dpo. Ustabil syklus.

Ja, men ikke sterkere... Ser fortsatt antydning til strek men..Har du testet noe mer?![]()
Tro om det er noe rart med disse testene eller? Ser ut som vi har samme tester, får skygger hver gang…Ja, men ikke sterkere... Ser fortsatt antydning til strek men..
Kanskje.. Fikk ikke strek dagene før.. I morgen skal hcgen ha doblet seg..Tro om det er noe rart med disse testene eller? Ser ut som vi har samme tester, får skygger hver gang…
Krysser alt for deg!Kanskje.. Fikk ikke strek dagene før.. I morgen skal hcgen ha doblet seg..![]()
Håper den blir sterkere!Ja, men ikke sterkere... Ser fortsatt antydning til strek men..

Krysser alt for deg!
Ikke sterkere. Var nok skyggestrek...Håper den blir sterkere!![]()
Så leit å høre… Her har det nok vært kjemisk. Får bare svake streker som ikke øker.Ikke sterkere. Var nok skyggestrek...