IKM uke 1⭐️

Jeg tror jeg hadde EL forrige mandag(15.desember). Har ikke hatt mensen siden forrige graviditet for 1,5 år siden. Hatt ubehag i bekkenet i dag(som typ gravid), og da jeg tørket meg i sted var det en rødbrun liten klump i papiret. Håper dette var en festeblødning. (Dag7). Hva er deres opplevelser med dette? Har så lyst å teste på julaften(dag9).

Sånn er min også, blir så usikker 6dpo i dag, og klarte ikke la være å teste Har så lyst at d skal gå veien, at jeg kan overraske mannen med en tydelig test julaften, men det er jo så tidlig og øyet ser det det vil se
Sant det! Da er du 8 dpo? Har du fått positiv da med barna dine?

Jeg tror jeg hadde EL forrige mandag(15.desember). Har ikke hatt mensen siden forrige graviditet for 1,5 år siden. Hatt ubehag i bekkenet i dag(som typ gravid), og da jeg tørket meg i sted var det en rødbrun liten klump i papiret. Håper dette var en festeblødning. (Dag7). Hva er deres opplevelser med dette? Har så lyst å teste på julaften(dag9).
Har ikke erfaring med fasteblødning, men om det var det skulle det jo i prinsippet være mulig med positiv test to dager etter:happy:
Vil du meldes inn i gruppen?
Vi er forresten like langt, 7 dpo i dag jeg også!

Jeg kan strykes fra lista, bytter uke :Heartred

Mulig jeg ser det hode mitt vil se, men jeg ser en skygge:p 7dpo i dag :happy090

Vedlegg

• IMG_3745.jpeg
    IMG_3745.jpeg
    139,9 KB · Visninger: 40
  • IMG_3747.jpeg
    IMG_3747.jpeg
    73,7 KB · Visninger: 33
Har ikke erfaring med fasteblødning, men om det var det skulle det jo i prinsippet være mulig med positiv test to dager etter:happy:
Vil du meldes inn i gruppen?
Vi er forresten like langt, 7 dpo i dag jeg også!
Spennende!
Hyttelitu - 32 - B4 - PP0 - EL 15/12(?) -Ikm uke 1.
Har ikke hatt mensen etter forrige graviditet, så vet ikke helt forventet mens eller om jeg faktisk hadde eggløsning, men håper litt❤️Optimalt ønsker jeg barn i oktober/november for å øke avstand litt mer, men blir velsig glad hvis positiv❤️❤️

Her er testene fortsatt kjedelige..:sorry: begynner litt å miste troa på september baby. Men er jo fortsatt tidlig da.

Spennende!
Hyttelitu - 32 - B4 - PP0 - EL 15/12(?) -Ikm uke 1.
Har ikke hatt mensen etter forrige graviditet, så vet ikke helt forventet mens eller om jeg faktisk hadde eggløsning, men håper litt❤️Optimalt ønsker jeg barn i oktober/november for å øke avstand litt mer, men blir velsig glad hvis positiv❤️❤️
Skjønner:Heartred Jeg setter deg opp:happy:Når er forrige født?

Back
Topp