IKM uke 1⭐️

Gøy å se litt tester allerede!

Selv tester jeg ikke etter EL, og prøver å ikke stresse denne runden. Gleden i at jeg ikke ble gravid forrige måned er at jeg nå kan kose meg med rødvinsgløgg, pepperkaker med blåmuggost og fenalår i jula :Heartred
Grønn/fertil uke i appen fra i dag, så da blir det action :gen014

Da var testene svake igjen og det er en del murring i underlivet i dag, så tipper det er eggløsning idag :happy:
Aksjer lagt fredag, lørdag og i dag. Optimalt sett hadde vi lagt imorgen også, men vi får overnattingsbesøk frem til torsdag så vi satser på dette holder:smiley-angelic001
Så nå må denne testetøsten pakke bort tissekoppen og prøve å ikke finne den frem før 7 dpo:hilarious:

Gøy å se litt tester allerede!

Selv tester jeg ikke etter EL, og prøver å ikke stresse denne runden. Gleden i at jeg ikke ble gravid forrige måned er at jeg nå kan kose meg med rødvinsgløgg, pepperkaker med blåmuggost og fenalår i jula :Heartred
Grønn/fertil uke i appen fra i dag, så da blir det action :gen014
Deilig å ikke stresse og bare nyte julen med alt det gode:happy::Heartred

Hurra for fertil uke, happy humping:joyful:

Kan se ut som at noe nærmer seg nå. Testen i dag etter 5 minutter..
IMG_2816.jpeg

Hei damer :greet025 ikke skrevet før men sneket en god del.

Mammantil3håperpå4 - 36 - B4 - PP2 - EL 16/12(?) - IKM 30/12 (ca)

Jeg lurer på denne el testen. Har ikke tatt de før. Fikk denne på morgen i dag tenkte den var positiv(!) tok en ny en noen timer senere å den nye var svakere. Er det normalt? Takk på forhånd for evt svar

Vedlegg

• IMG_6184.jpeg
    IMG_6184.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 18
Hei damer :greet025 ikke skrevet før men sneket en god del.

Mammantil3håperpå4 - 36 - B4 - PP2 - EL 16/12(?) - IKM 30/12 (ca)

Jeg lurer på denne el testen. Har ikke tatt de før. Fikk denne på morgen i dag tenkte den var positiv(!) tok en ny en noen timer senere å den nye var svakere. Er det normalt? Takk på forhånd for evt svar
Velkommen hit! :Heartred

Denne syklus har det vært litt annerledes for meg, men vanligvis har jeg veldig korte topper. Ikke uvanlig å bare få én som såvidt er positiv selvom jeg tester ofte. Så ja kan absolutt være vanlig!:happy:
Om du aldri har testet før kan du jo teste litt videre for å se om de forblir svakere.

Virker som mange styrer med jul siden det var unormalt lite aktivitet. Jeg startet med julegaver i januar og var nesten ferdig med å pakke inn for 1mnd siden
Jeg er ikke så travel med jul, faktisk. Men jeg har akkurat kjøpt mitt første hus, så jeg tar over om fire dager! Må bare rope det ut i verden, syns det er for sykt å tenke på :Heartred

Jeg pleier som regel å få ganske sterk positiv ja, så jeg regner med at toppen er på tur siden jeg er på cd12, men jeg håper den kommer i morgen eller onsdag :angelic:
Jeg er ikke så travel med jul, faktisk. Men jeg har akkurat kjøpt mitt første hus, så jeg tar over om fire dager! Må bare rope det ut i verden, syns det er for sykt å tenke på :Heartred
Håper den kommer som bestilt! :happy:

Gratulerer så masse med huskjøp! Det er veldig stas:hello2

Back
Topp