IKM uke 1⭐️

Skjønner:)For meg er det veldig spennende, siden jeg har ventet lenge på å kunne begynne på prøvningen. Men skjønner dere som har prøvd en stund ikke er like gira.. Ble det kjemisk forrige syklus?
Skjønner! Det er jo litt forskjell ja, det tærer litt på å prøve over tid syns jeg.

Ja, vet ikke hvor grensen går mellom å kalle det kjemisk eller SA jeg. Gikk litt lengre denne gangen enn tidligere kjemiske.

Skjønner! Det er jo litt forskjell ja, det tærer litt på å prøve over tid syns jeg.

Ja, vet ikke hvor grensen går mellom å kalle det kjemisk eller SA jeg. Gikk litt lengre denne gangen enn tidligere kjemiske.
Ser den. Nei vet ikke jeg heller, sikkert like tøft når det skjer uansett hva man kaller det :Heartred
Håper det blir terminspire på deg denne syklus:Heartred

Jeg lurer litt på om jeg kan ha hatt toppen inatt. Vanligvis har jeg sånn veldig svake, som de første testene her, for at den så begynner å stige og toppen kommer samme dag, eller dagen etter. Får aldri sterk positiv, men pleier å få høyre enn 0,4 da. Må jo bare fortsette å teste litt for å se om de begynner å stige igjen. :bored: ( jeg testet også ut over kvelden igår, fikk bare ikke lagt de inn)
IMG_2565.jpeg

Ikke noe særlig som skjer på denne fronten ennå. Eggløsning om 1 uke ca. :) prøver å ikke ha for mye fokus på det denne mnd, vil heller kose meg med jul med de fine barna jeg allerede har :Heartred blir fryktelig stressa av denne prøvingen, det gikk så raskt sist så trodde det skulle gjøre det nå også..men nå er vi på pp7 allerede :rolleyes: opplevde en sa i mai, termin skulle vært 22.desember så litt tøft denne mnd:confused: usikker på om jeg skal teste etter eggløsning eller bare følge kroppen:Heartred

Ikke noe særlig som skjer på denne fronten ennå. Eggløsning om 1 uke ca. :) prøver å ikke ha for mye fokus på det denne mnd, vil heller kose meg med jul med de fine barna jeg allerede har :Heartred blir fryktelig stressa av denne prøvingen, det gikk så raskt sist så trodde det skulle gjøre det nå også..men nå er vi på pp7 allerede :rolleyes: opplevde en sa i mai, termin skulle vært 22.desember så litt tøft denne mnd:confused: usikker på om jeg skal teste etter eggløsning eller bare følge kroppen:Heartred
Høres lurt ut med en måned uten for mye fokus på prøving. Tenker det tar på å prøve lenge og å ha gått gjennom SA i tillegg:Heartred Kjenner til sorgen som kommer når man kommer til måneden hvor det skulle vært baby.. Ta vare på deg selv og kos deg med dine:Heartred

Føler med deg! Må være tøft å nærme seg en termin som kunne vært :Heartred

Jeg kjenner også på et stress, gikk også fort forrige gang her.. og nå tar det tid. Tenker mye på alder etc

Godt å tenke litt på at man tross alt er heldig og kose seg med de barna man har!:Heartred

Jeg lurer litt på om jeg kan ha hatt toppen inatt. Vanligvis har jeg sånn veldig svake, som de første testene her, for at den så begynner å stige og toppen kommer samme dag, eller dagen etter. Får aldri sterk positiv, men pleier å få høyre enn 0,4 da. Må jo bare fortsette å teste litt for å se om de begynner å stige igjen. :bored: ( jeg testet også ut over kvelden igår, fikk bare ikke lagt de inn) Vis vedlegget 475845
åh, har du så raske tippet? Hvor høy bruker den å bli?

Sikkert lurt å føle med fremover i tilfelle den plutsrlig skulle komme.

åh, har du så raske tippet? Hvor høy bruker den å bli?

Sikkert lurt å føle med fremover i tilfelle den plutsrlig skulle komme.
Ja, den kan være på bare noen timer. De siste to syklusene har det høyeste jeg har fanget opp vært 0.72. Har vel aldri kommet opp på 1:bookworm:

Nå har det steget ikveld faktisk, så da tipper jeg den er svak igjen i morgen, men vi får se! Nesten så jeg har lyst til å være oppe hele natten for å forsøke å få en ordentlig topp:hilarious:
IMG_2587.jpeg

Ja, den kan være på bare noen timer. De siste to syklusene har det høyeste jeg har fanget opp vært 0.72. Har vel aldri kommet opp på 1:bookworm:

Nå har det steget ikveld faktisk, så da tipper jeg den er svak igjen i morgen, men vi får se! Nesten så jeg har lyst til å være oppe hele natten for å forsøke å få en ordentlig topp:hilarious:Vis vedlegget 475881
Jeg skjønner ikke helt syklusen min for tiden. Har ikke testet enda for jeg fikk positiv test på sånn dag 16 sist (2mnd siden). Mistenker kanskje at eggløsninga har vært tidligere forrige mnd og at det blir det denne mnd også.

Beklager for detaljer men forstår ikke helt.
Så jeg hadde sex på morgenen i dag. Typen fikk gjort et litt for dypt støt. Kjente det veldig godt, gikk fint men når jeg da gikk på do etterpå var det litt rødt blod. Antar det er for han har støtet borti livmorhalsen. Husker jeg blødde etter livmorhals prøven. Har bare hatt litt brunaktig etter det så antar det healer iløpet av i dag. Normalt sett har jeg hatt engang med eggløsningslim som henger igjen i en tykk stråle når jeg skal tørke meg. I dag har jeg hatt det 3 ganger på rad etter å ha tisset (med litt brunt) Det legger seg oppå papiret så det må jo være den eggløsnigsslimen?

Forrige syklus hadde jeg også 2 dager med små bløding på dag 8-9 . Var egt ferdig etter 5-6 dager. Hadde også brunlig utflld i 5 dager før siste menstruasjon kom. Kan det være at syklysen min først er stabil nå etter maen i september?

Nå har det steget ikveld faktisk, så da tipper jeg den er svak igjen i morgen, men vi får se! Nesten så jeg har lyst til å være oppe hele natten for å forsøke å få en ordentlig topp:hilarious:Vis vedlegget 475881
Var din styrke igår kveld da! Hvordan er den i dag?

Jeg skjønner ikke helt syklusen min for tiden. Har ikke testet enda for jeg fikk positiv test på sånn dag 16 sist (2mnd siden). Mistenker kanskje at eggløsninga har vært tidligere forrige mnd og at det blir det denne mnd også.

Beklager for detaljer men forstår ikke helt.
Så jeg hadde sex på morgenen i dag. Typen fikk gjort et litt for dypt støt. Kjente det veldig godt, gikk fint men når jeg da gikk på do etterpå var det litt rødt blod. Antar det er for han har støtet borti livmorhalsen. Husker jeg blødde etter livmorhals prøven. Har bare hatt litt brunaktig etter det så antar det healer iløpet av i dag. Normalt sett har jeg hatt engang med eggløsningslim som henger igjen i en tykk stråle når jeg skal tørke meg. I dag har jeg hatt det 3 ganger på rad etter å ha tisset (med litt brunt) Det legger seg oppå papiret så det må jo være den eggløsnigsslimen?

Forrige syklus hadde jeg også 2 dager med små bløding på dag 8-9 . Var egt ferdig etter 5-6 dager. Hadde også brunlig utflld i 5 dager før siste menstruasjon kom. Kan det være at syklysen min først er stabil nå etter maen i september?
Jeg er ikke ekspert på blødninger, men tror ikke det er uvanlig at det kan være noe krøll en god stund etter en abort :Heartred

Høres jo veldig ut som at du er i det fertile vinduet iallfall, med masse utflod:happy: jeg må må ofte grave etter slimet jeg :bag:
Jeg har hørt at noen kan oppleve eggløsningsblødning? men om du fikk vondt under sex er det jo mest sannsynlig derfor. Tror ikke det er noe å bekymre seg for, så lenge det ikke er hverdag og den stopper igjen :Heartred

Last edited:
Back
Topp