IKM uke 1⭐️

LillaDrøm

Glad i forumet
Skuddårsspirene 2024
Velkommen til IKM uke 1:cheers

Gruppen for oss som håper på å starte det nye, eller slutte det gamle året med to fine streker :Heartred

Jeg er klar for gode samtaler, tolkninger, tanker og forhåpentligvis mange septemberspirer!:Heartred

Meld deg inn ved å skrive;
Nick - Alder - Barnet du prøver på - Prøveperiode - EL ( eggløsning) - IKM( ikke kommende mens)

Eksempel:
LillaDrøm- 36- B2- Pp1- EL 14/12- IKM 30/12

Mandag 29/12

Tirsdag 30/12
:Heartpink
LillaDrøm- 36- B2- Pp1- EL 14/12- IKM 30/12

Onsdag 31/12

Torsdag 1/1

:Heartpink Mumle - 35 - B2 - PP 11 - EL 18/12 - IKM 1/1
:Heartpink Ønskebarn4 - B4 - PP7 - EL 20/12 - IKM 1/1

Fredag 2/1
:Heartpink
B82 - B6 - el ca 19/12 - ikm ca 02/01
:HeartpinkDagmar - 38 - B2 - PP6 - EL 19/12 - IKM 2/01

Lørdag 3/1
:HeartpinkDodraugen - 29 - B2 - PP2 - EL 20/12 - IKM 3/1

Søndag 4/1
:HeartpinkYellow1991 - 34 - B2 - PP7 - EL 21/12- IKM 04.01

TR:confused5
Gravid:love7

Last edited:
Vi har måttet vente litt lengre enn planlagt med at starte prøvningen på nr. 2, fordi jeg sto uten jobb. Men nå er vi endelig snart klar for å lage en lillesøsken:excited001
Jeg er SÅ klar at jeg måtte lage en IKM gruppe dagen jeg fikk mensen:hilarious:

Masse babystøv til dere!:Heartred

Første gang jeg er aktiv etter flere år med snoking i babyverden forum :smiley-ashamed008

Etter maaange graviditeter som alle har kommet av å hoppe av i svingen eller samleie opptil en uke før eggløsning var vi så cocky at vi denne prøveperioden var sikker på at vi kom til å bli gravide. Hadde bestilt legetime allerede og vi har omtalt oss som gravide de siste to ukene. Men med negative tester nå 1-2 dager før mens er nok slaget tapt så da satser vi på IKM uke 1 :)

Dodraugen - 29 - B2 - PP2 - EL 20/12 - IKM 3/1

Heihei! Venter egentlig på å få avgårde henvisning til prøverør, men det tar jo tid, og så blir det sikkert mange måneder ventetid. Så får bare fortsette å prøve menst vi venter.

Mumle - 35 - B2 - PP 11 - EL 18/12 - IKM 1/1

Første gang jeg er aktiv etter flere år med snoking i babyverden forum :smiley-ashamed008

Etter maaange graviditeter som alle har kommet av å hoppe av i svingen eller samleie opptil en uke før eggløsning var vi så cocky at vi denne prøveperioden var sikker på at vi kom til å bli gravide. Hadde bestilt legetime allerede og vi har omtalt oss som gravide de siste to ukene. Men med negative tester nå 1-2 dager før mens er nok slaget tapt så da satser vi på IKM uke 1 :)

Dodraugen - 29 - B2 - PP2 - EL 20/12 - IKM 3/1

Velkommen som aktiv her inne:D
Huff, da er det nok ekstra kjipt når det ikke klaffer.. men det er jo ikke mange som lykkes ved første forsøk:Heartred

Heihei! Venter egentlig på å få avgårde henvisning til prøverør, men det tar jo tid, og så blir det sikkert mange måneder ventetid. Så får bare fortsette å prøve menst vi venter.

Mumle - 35 - B2 - PP 11 - EL 18/12 - IKM 1/1
Velkommen hit! Håper det plutselig lykkes uten hjelp mens dere venter:happy::Heartred

Hei! Jeg er veldig usikker på om jeg havner i gruppa, ble gravid forrige PP - men mistet. Men jeg får heller bytte hvis EL ikke kommer i ca. normal tid. Er jo litt ekstra hyggelig å være i en gruppe!

Dagmar - 38 - B2 - PP6 - EL 19/12 - IKM 2/01

Hei! Jeg er veldig usikker på om jeg havner i gruppa, ble gravid forrige PP - men mistet. Men jeg får heller bytte hvis EL ikke kommer i ca. normal tid. Er jo litt ekstra hyggelig å være i en gruppe!

Dagmar - 38 - B2 - PP6 - EL 19/12 - IKM 2/01

Leit å høre at du mistet:Heartred

Du er hjertelig velkommen her uansett når eggløsning blir!:happy:

Ser nå at helgen før jeg har forventet eggløsning( om mandagen) jobber samboer 12 timers nattevakter, det vil si at de få timene vi ser hverandre er mens sønnen vår er våken. Blir litt vanskelig med aksjelegging da:arghh: Jævla typisk! Men vi har heldigvis tid på selve dagen og dagen etter da:happy:

Back
Topp