IKM uke 1⭐️

LillaDrøm

Glad i forumet
Skuddårsspirene 2024
Velkommen til IKM uke 1:cheers

Gruppen for oss som håper på å starte det nye, eller slutte det gamle året med to fine streker :Heartred

Jeg er klar for gode samtaler, tolkninger, tanker og forhåpentligvis mange septemberspirer!:Heartred

Meld deg inn ved å skrive;
Nick - Alder - Barnet du prøver på - Prøveperiode - EL ( eggløsning) - IKM( ikke kommende mens)

Eksempel:
LillaDrøm- 36- B2- Pp1- EL 14/12- IKM 30/12

Mandag 29/12

Tirsdag 30/12
:Heartpink
LillaDrøm- 36- B2- Pp1- EL 14/12- IKM 30/12

Onsdag 31/12

Torsdag 1/1

:Heartpink Mumle - 35 - B2 - PP 11 - EL 18/12 - IKM 1/1

Fredag 2/1
:Heartpink
B82 - B6 - el ca 19/12 - ikm ca 02/01

Lørdag 3/1
:HeartpinkDodraugen - 29 - B2 - PP2 - EL 20/12 - IKM 3/1

Søndag 4/1
:HeartpinkYellow1991 - 34 - B2 - PP7 - EL 21/12- IKM 04.01

TR:confused5
Gravid:love7

Last edited:
Vi har måttet vente litt lengre enn planlagt med at starte prøvningen på nr. 2, fordi jeg sto uten jobb. Men nå er vi endelig snart klar for å lage en lillesøsken:excited001
Jeg er SÅ klar at jeg måtte lage en IKM gruppe dagen jeg fikk mensen:hilarious:

Masse babystøv til dere!:Heartred

Første gang jeg er aktiv etter flere år med snoking i babyverden forum :smiley-ashamed008

Etter maaange graviditeter som alle har kommet av å hoppe av i svingen eller samleie opptil en uke før eggløsning var vi så cocky at vi denne prøveperioden var sikker på at vi kom til å bli gravide. Hadde bestilt legetime allerede og vi har omtalt oss som gravide de siste to ukene. Men med negative tester nå 1-2 dager før mens er nok slaget tapt så da satser vi på IKM uke 1 :)

Dodraugen - 29 - B2 - PP2 - EL 20/12 - IKM 3/1

Heihei! Venter egentlig på å få avgårde henvisning til prøverør, men det tar jo tid, og så blir det sikkert mange måneder ventetid. Så får bare fortsette å prøve menst vi venter.

Mumle - 35 - B2 - PP 11 - EL 18/12 - IKM 1/1

Første gang jeg er aktiv etter flere år med snoking i babyverden forum :smiley-ashamed008

Etter maaange graviditeter som alle har kommet av å hoppe av i svingen eller samleie opptil en uke før eggløsning var vi så cocky at vi denne prøveperioden var sikker på at vi kom til å bli gravide. Hadde bestilt legetime allerede og vi har omtalt oss som gravide de siste to ukene. Men med negative tester nå 1-2 dager før mens er nok slaget tapt så da satser vi på IKM uke 1 :)

Dodraugen - 29 - B2 - PP2 - EL 20/12 - IKM 3/1

Velkommen som aktiv her inne:D
Huff, da er det nok ekstra kjipt når det ikke klaffer.. men det er jo ikke mange som lykkes ved første forsøk:Heartred

Heihei! Venter egentlig på å få avgårde henvisning til prøverør, men det tar jo tid, og så blir det sikkert mange måneder ventetid. Så får bare fortsette å prøve menst vi venter.

Mumle - 35 - B2 - PP 11 - EL 18/12 - IKM 1/1
Velkommen hit! Håper det plutselig lykkes uten hjelp mens dere venter:happy::Heartred

B82 - B6 - el ca 19/12 - ikm ca 02/01

Back
Topp