Bittelille søster/bror
Glad i forumet
OkeiJa. Begge mine er pergofrøRinger inn første blødningsdag og fikk enten time dag 12 for å se at det var egg (og pekepinne på når el ble) eller for å si at jeg var gravid og få time til ul
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkeiJa. Begge mine er pergofrøRinger inn første blødningsdag og fikk enten time dag 12 for å se at det var egg (og pekepinne på når el ble) eller for å si at jeg var gravid og få time til ul
![]()
Skjønner at det er kjekt å vite! Fikk du Pergo ?Jeg fikk tilfeldig se hos gyn i noen sekunder sist uke, da jeg egentlig var der for noe annet. Jeg har ingen anelse om hvor langt jeg er på vei da jeg ikke har noe å regne utifra (PCOS) så jeg har bestilt privat ul neste uke for å få termin. Beregningen nå er tatt utifra CB digital testen, og sikkert ikke til å stole på :-/
Skjønner at det er kjekt å vite! Fikk du Pergo ?
Fikk henvisning av fastlege med første og bare vært i systemet hans etter detOkeigikk du privat eller offentlig ?
OkeiFikk henvisning av fastlege med første og bare vært i systemet hans etter det![]()