Ikke TUL?

Tenk om det blir tvillinger da [emoji4] Spennende! Får håpe du vil oppdatere når du har vært der igjen [emoji1]
Ja, det er veldig spennende:Heartred vi fikk tvillinggutter sist også, så da blir vi en god gjeng her hjemme:wacky: Hehe. Jeg oppdaterer igjen når vi får vite helt sikkert, har UL i slutten av mai:)

Ja, det er veldig spennende:Heartred vi fikk tvillinggutter sist også, så da blir vi en god gjeng her hjemme:wacky: Hehe. Jeg oppdaterer igjen når vi får vite helt sikkert, har UL i slutten av mai:)

Oj tenk to sett med tvillinger! Kan jeg spørre om du har fått hormonsprøyter eller er dere bare super fruktbare?

Oj tenk to sett med tvillinger! Kan jeg spørre om du har fått hormonsprøyter eller er dere bare super fruktbare?
Hihi;) ingen hormonpreparater. Vi fikk først ei jente, så tok det over 1 år før tvillingguttene ble til, denne gangen ble spiralen tatt ut i desember og det klaffet med en gang:Heartred det hele er igrunn litt overveldende, jeg gleder meg til å vite sikkert om det blir 1 eller 2- mye som må gjøres klart før familieforøkelse:love2

Hihi;) ingen hormonpreparater. Vi fikk først ei jente, så tok det over 1 år før tvillingguttene ble til, denne gangen ble spiralen tatt ut i desember og det klaffet med en gang:Heartred det hele er igrunn litt overveldende, jeg gleder meg til å vite sikkert om det blir 1 eller 2- mye som må gjøres klart før familieforøkelse:love2

Ja tenk om dere får to til :)
Vi må finne hus og etterhvert større bil om vi skal få plass til alle... :wideyed:

Har ikke sjekka det på en stund. Sist svangerskap lå jeg fra 4,9 til 5,6 i hba1c [emoji4]
Klarer fint å regulere blodsukkeret. Er ganske nazi når jeg er gravid [emoji4]

Oi det var veldig lavt. Flink du er :) Har du insulinpumpe ??
Har du fått store barn ved fødselen selv om den er så lav gjennom hele svangerskapet da??

Jeg skal ul når jeg er 14+2 :) det er fordi jeg er så sykt nyskjerrig på kjønn og ikke klarer å vente til uke 20 [emoji85] her i distriktet vil di helst ha oss inn midt i uke 19.. helst mot uke 20 for oul [emoji19]

Ja, det er veldig spennende[emoji813]red vi fikk tvillinggutter sist også, så da blir vi en god gjeng her hjemme:wacky: Hehe. Jeg oppdaterer igjen når vi får vite helt sikkert, har UL i slutten av mai:)
Er det mange tvillinger i familien fra før? Det går vel i arv? [emoji85]

Da blir dere også en god gjeng:Heartred koselig med stor familie! Mye vi kan glede oss over framover. Hvor gamle er barna deres?
Hans er 4 og 9, mine 13 og 19 :)

Vi er per nå 4 jenter og 2 gutter, så pappaen ønsker seg en liten gutt :dummy: for ikke å bli enda mer i mindretall .... :) men han sier han bli glad for ei lita prinsesse også :dummy1:

Bestilte privat ul i uke 12 (ble satt til uke 11 da) med første bare for å se at alt så bra ut, kommer til å gjøre det samme nå. Spesiellt pappaen synes det var veldig fint❤

Har lyst å ta en i uke 12 for å se at alt ser normalt ut.
Jeg er redd for at hvis jeg tar tidligere og det ser bra ut, så vil skuffelsen være fryktelig stor dersom det snur og ender galt senere :confused:

Back
Topp