Ikke TUL?

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Er det bare meg som ikke har planer om å ha TUL? Føler meg litt alene om det :smiley-ashamed008
 
Vi tar det av samme grunner som sist, for å finne ut om fosteret er friskt, da må vi ta i uke 10-13 for å måle nakkefold osv. Så her er det ren "buisness" [emoji23]
 
Hvorfor tar dere ikke? Fordi dere er sikre nok på at dere er gravide og det koster penger? *nysgjerrig *
 
Sist va det bare tilfeldig at det ble tidlig ul, va på en ettersjekk hos gyn. Usikker på om æ skal bestille den her gang.
 
Hvorfor tar dere ikke? Fordi dere er sikre nok på at dere er gravide og det koster penger? *nysgjerrig *
Altså,jeg stoler jo på testene når de sier gravid, sååå :smiley-ashamed008 og skal jeg være ærlig så er det litt det å få dyttet det inn i hverdagen vår, med jobb (min hverdag er veldig ustabil da jeg blir ringt i tide og utide) og han jobber veldig lange dager, i tillegg til hun lille vi allerede har :smiley-ashamed008 jeg var aldri bekymret da jeg fant ut om henne, tok til sammen tre tester og første kontroll hos lege uke 12. Nervene er kanskje blitt litt verre etter å ha lest på bv ;)
 
Vi tar det av samme grunner som sist, for å finne ut om fosteret er friskt, da må vi ta i uke 10-13 for å måle nakkefold osv. Så her er det ren "buisness" [emoji23]
Jeg skjønner jo hvorfor folk gjør det:) jeg bare følte meg litt alene om å ikke styre sånn med det :smiley-ashamed008
 
For oss er det ikke styr, men et valg om å føde et evt sykt barn i uke 12 framfor uke 18[emoji85]
Neinei, mente ikke at det var styr for dere altså :) som sagt så er jobbsituasjonen min som den er, vi har ei lita som fyller 1år som skal feires, og vi har en time hver vei til klinikk. Æsj, blir jo så usikker nå :sorry:
 
For oss er det ikke styr, men et valg om å føde et evt sykt barn i uke 12 framfor uke 18[emoji85]
Og da jeg snakket med fastlegen min da jeg oppdaget jeg var gravid sist, så sa hun at de egentlig ikke har lov å sjekke nakkefold og slikt :eek: er de virkelig så pripne eller? :eek:
 
Hvilken uke tenker du at du skal ta da?:) jeg skjønner jo hvorfor folk vil :)
Skulle ønske jeg kunne stole på testene. Er fryktelig sliten av å ikke kunne innse at jeg mest sannsynlig er gravid, til tross for veldig positive tester og hCG på 38800 på fredag.

Tenker å ta i uke 8 eller 9, Bare for å få litt fred - men også litt fordi jeg må ta noen litt viktige valg i livet de neste ukene - som går utover det neste året. hadde vært fint å vite litt mer sikkert.
 
Skulle ønske jeg kunne stole på testene. Er fryktelig sliten av å ikke kunne innse at jeg mest sannsynlig er gravid, til tross for veldig positive tester og hCG på 38800 på fredag.

Tenker å ta i uke 8 eller 9, Bare for å få litt fred - men også litt fordi jeg må ta noen litt viktige valg i livet de neste ukene - som går utover det neste året. hadde vært fint å vite litt mer sikkert.
Jeg skjønner godt at du vil ta hvis du bekymrer deg veldig, godt både for deg og den lille at du får slått deg litt mer til ro :Heartred
Men huff, nå blir jeg usikker på om jeg burde, tenk hvis knøttet er sykt da :sorry:
 
Jeg skjønner godt at du vil ta hvis du bekymrer deg veldig, godt både for deg og den lille at du får slått deg litt mer til ro [emoji813]red
Men huff, nå blir jeg usikker på om jeg burde, tenk hvis knøttet er sykt da :sorry:
Unnskyld [emoji85]

Men ja, jeg bekymrer meg såpass at det tar alt fokus og klarer ikke fungere optimalt - bare innbiller meg at noe er galt hele tiden.

Kan sikkert takke meg selv litt, har nok googlet ALTFOR mye
 
Var gravid i september 2016. Hadde hatt litt mens murringer , å følt meg litt svimmel. Fikk komme inn til ul , da kunne de kje finne noe foster . Kun en plommesekk, de målte da fostersekken mellom uke 7-8. Så måtte ta medisink abort. Hcg nivå hadde steget som normalt. Så var ganske sjokk . Så denne gang blir det tidlig ul for å se om det er normalt.
 
Jeg skal ikke ta det! Ikke aktuelt her:)
I tillegg har fastlegen min ultralyd hos seg så venter heller til første kontroll så han kan se på vanlig ultralyd da:)
 
Var gravid i september 2016. Hadde hatt litt mens murringer , å følt meg litt svimmel. Fikk komme inn til ul , da kunne de kje finne noe foster . Kun en plommesekk, de målte da fostersekken mellom uke 7-8. Så måtte ta medisink abort. Hcg nivå hadde steget som normalt. Så var ganske sjokk . Så denne gang blir det tidlig ul for å se om det er normalt.
Vil det si en bo? (eller hva det heter). Så leit å høre :( Skjønner at du vil det da! :)
 
Unnskyld [emoji85]

Men ja, jeg bekymrer meg såpass at det tar alt fokus og klarer ikke fungere optimalt - bare innbiller meg at noe er galt hele tiden.

Kan sikkert takke meg selv litt, har nok googlet ALTFOR mye
Uff, denne googlingen altså :sorry:
 
Back
Topp