Vi har tre fra førEr det to dere har fra før?hvor gamle er de?![]()
8+6+6 år.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har tre fra førEr det to dere har fra før?hvor gamle er de?![]()
8+6+6 år.Ja,da blir det en god flokk hvis det kommer to tilVi har tre fra før8+6+6 år.
Var et stort sjokk for oss-ingen tvillinger fra før av i familien ellersJa,da blir det en god flokk hvis det kommer to tilhar dere mye tvillinger i familien, eller kom det som et stort sjokk?
![]()

Men så gøy daVar et stort sjokk for oss-ingen tvillinger fra før av i familien ellers![]()

Jeg er helt enig i det, bekymrer man seg veldig så tenker jeg at det er lurt å få en TUL for å kunne slappe avJeg syns alle må få gjør hva de selv vil og ønsker uten å måtte ha en unnskyldning.
Om det koster mye penger, så er det jo verdt det om man bekymrer seg veldig eller det har skjedd noe i tidligere svangerskap.
Noen ønsker å følges opp hele veien, og noen syns det er greit å vente til uke 18.
Jeg har diabetes så får første UL i uke 11/12, og følges jevnlig med UL resten av svangerskapet for å se at den vokser normalt.![]()

Jeg syns alle må få gjør hva de selv vil og ønsker uten å måtte ha en unnskyldning.
Om det koster mye penger, så er det jo verdt det om man bekymrer seg veldig eller det har skjedd noe i tidligere svangerskap.
Noen ønsker å følges opp hele veien, og noen syns det er greit å vente til uke 18.
Jeg har diabetes så får første UL i uke 11/12, og følges jevnlig med UL resten av svangerskapet for å se at den vokser normalt.![]()
Da får vi likt løp.
Har også diabetes og tett oppfølging [emoji4]
Hvor holder du til?Hadde du oppfølging på st.olavs?
Jeg holder til i Romsdal. Følges opp ved sykehuset i Molde, så fødsel i Ålesund [emoji4]
Fikk ikke TUL før 31. Mai.. Er ikke det litt sent?Det går nok så bra så [emoji813]red men skjønner at du gruer deg litt![]()
Haha, ja da så tenk hvis dere får to til? [emoji813]red
Skulle komme tilbake igjen om 3 uker. Så nå er jeg utrolig spent på om det faktisk utvikler seg eller ikke
Hvor mange uker blir du da?Fikk ikke TUL før 31. Mai.. Er ikke det litt sent?
Oi, så spennende at de kunne se to daVi var på TUL på tirsdag, men da ble jeg satt noen dager tilbake. Han kunne se på den ene eggstokken at jeg har sluppet 2 egg, og at det er 2 plommesekker ( den ene større enn den andre) Var for tidlig å se om det blir 2 eller 1, og det var ikke hjerteaktivitet ennåSkulle komme tilbake igjen om 3 uker. Så nå er jeg utrolig spent på om det faktisk utvikler seg eller ikke
kanskje blir det 1 eller 2, eller kanskje ikkeno
Kroppen vil vel gi noen signaler på at utviklingen stopper opp vil jeg tro? Aldri opplevd abort eller lignende, så har lite erfaring der. Håper og tror det blir desemberbaby, men kjenner at jeg er litt nervøs rett og slett.
Dette går nok så bra, så 
Åja okHvordan ligger du på hba1c nå? Syns det er litt vanskelig å holde stabilt blodsukker nå, virker som jeg må trappe ned på dosen allerede.
![]()
Veldig spennendeOi, så spennende at de kunne se to daDette går nok så bra, så
![]()

Tror jeg er 13+3 da [emoji50]Hvor mange uker blir du da?![]()
Tenk om det blir tvillinger da [emoji4] Spennende! Får håpe du vil oppdatere når du har vært der igjen [emoji1]Vi var på TUL på tirsdag, men da ble jeg satt noen dager tilbake. Han kunne se på den ene eggstokken at jeg har sluppet 2 egg, og at det er 2 plommesekker ( den ene større enn den andre) Var for tidlig å se om det blir 2 eller 1, og det var ikke hjerteaktivitet ennåSkulle komme tilbake igjen om 3 uker. Så nå er jeg utrolig spent på om det faktisk utvikler seg eller ikke
kanskje blir det 1 eller 2, eller kanskje ikkeno
![]()
Kroppen vil vel gi noen signaler på at utviklingen stopper opp vil jeg tro? Aldri opplevd abort eller lignende, så har lite erfaring der. Håper og tror det blir desemberbaby, men kjenner at jeg er litt nervøs rett og slett.
OkTror jeg er 13+3 da [emoji50]