Bkno7884682
Blir kjent med forumet
De sa det var en MA . Så vil bare få bekreftet at det er livVil det si en bo? (eller hva det heter). Så leit å høreSkjønner at du vil det da!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De sa det var en MA . Så vil bare få bekreftet at det er livVil det si en bo? (eller hva det heter). Så leit å høreSkjønner at du vil det da!
![]()
Og da jeg snakket med fastlegen min da jeg oppdaget jeg var gravid sist, så sa hun at de egentlig ikke har lov å sjekke nakkefold og slikter de virkelig så pripne eller?
![]()
Samme hva det heter, leit er det jo uansettDe sa det var en MA . Så vil bare få bekreftet at det er livhar 2 fra før å da var jeg ikje på ul.
![]()

OkeyDe kan det men de har ikke lov å si noe om hva de finner kum henvise videre
Takk <3Samme hva det heter, leit er det jo uansettgratulerer med ny spire da [emoji813]red
Okey![]()
Sant nokMen de henviser jo, så er det avvik vil man jo få hjelp fortere enn ved ul i uke 18
Det går nok så bra såSvangerskapet er ikke planlagt, vi kom hjem fra Thailand 27.januar og er beskymret for zilaviruset.. Ingen av oss har hatt symptomer, så da sier de det kan gå 2 mnd før man kan bli gravid. Men her gikk det bare 1 1/2 mnd. Fastlegen kan ikke noe om det og sendte meg da videre til en gynekolog som skal ta noen tester og tul. [emoji29] Gruer meg!
men skjønner at du gruer deg litt Haha, ja da så Vi tar TUL siden vi fikk 2 egget tvillinger sist. Vil gjerne vite om vi venter nr 4, eller 4 og 5Er endel planlegging som må til med både bil og hus denne gangen også
skal i morgen og er utrolig spent
![]()

OkeyHar ikke tenkt så langt enda. Er litt usikker hvor langt jeg er på vei. Så skal prate litt med legen om det tenker jeg. Så får vi se.
Jeg føler jeg MÅ på tidlig ul denne gangen, har mistet to ganger nå.. begge gangene stoppet det opp ganske tidlig, men kroppen reagerte ikke før flere uker etterpå[emoji20] så denne gangen trenger jeg å se at det faktisk er noe der inne[emoji173]️
alle gode ting MÅ være tre nå 
alle gode ting MÅ være tre nå
![]()
HjelpesDet går nok så bra såmen skjønner at du gruer deg litt
Haha, ja da så tenk hvis dere får to til?
![]()
ja, da blir det litt av en flokk her ihvertfallEr det to dere har fra før?hvor gamle er de?Hjelpesja, da blir det litt av en flokk her ihvertfall
![]()