Ikke TUL?

Og da jeg snakket med fastlegen min da jeg oppdaget jeg var gravid sist, så sa hun at de egentlig ikke har lov å sjekke nakkefold og slikt :eek: er de virkelig så pripne eller? :eek:

De kan det men de har ikke lov å si noe om hva de finner kum henvise videre

Svangerskapet er ikke planlagt, vi kom hjem fra Thailand 27.januar og er beskymret for zilaviruset.. Ingen av oss har hatt symptomer, så da sier de det kan gå 2 mnd før man kan bli gravid. Men her gikk det bare 1 1/2 mnd. Fastlegen kan ikke noe om det og sendte meg da videre til en gynekolog som skal ta noen tester og tul. [emoji29] Gruer meg!

Vi tar TUL siden vi fikk 2 egget tvillinger sist. Vil gjerne vite om vi venter nr 4, eller 4 og 5:wideyed: Er endel planlegging som må til med både bil og hus denne gangen også:rolleyes: skal i morgen og er utrolig spent:nailbiting:

Har ikke tenkt så langt enda. Er litt usikker hvor langt jeg er på vei. Så skal prate litt med legen om det tenker jeg. Så får vi se.

Svangerskapet er ikke planlagt, vi kom hjem fra Thailand 27.januar og er beskymret for zilaviruset.. Ingen av oss har hatt symptomer, så da sier de det kan gå 2 mnd før man kan bli gravid. Men her gikk det bare 1 1/2 mnd. Fastlegen kan ikke noe om det og sendte meg da videre til en gynekolog som skal ta noen tester og tul. [emoji29] Gruer meg!
Det går nok så bra så :Heartred men skjønner at du gruer deg litt :(
Vi tar TUL siden vi fikk 2 egget tvillinger sist. Vil gjerne vite om vi venter nr 4, eller 4 og 5:wideyed: Er endel planlegging som må til med både bil og hus denne gangen også:rolleyes: skal i morgen og er utrolig spent:nailbiting:
Haha, ja da så :p tenk hvis dere får to til? :Heartred

Jeg føler jeg MÅ på tidlig ul denne gangen, har mistet to ganger nå.. begge gangene stoppet det opp ganske tidlig, men kroppen reagerte ikke før flere uker etterpå[emoji20] så denne gangen trenger jeg å se at det faktisk er noe der inne[emoji173]️

Jeg føler jeg MÅ på tidlig ul denne gangen, har mistet to ganger nå.. begge gangene stoppet det opp ganske tidlig, men kroppen reagerte ikke før flere uker etterpå[emoji20] så denne gangen trenger jeg å se at det faktisk er noe der inne[emoji173]️
:Heartred alle gode ting MÅ være tre nå :Heartred

Vi skal ikke på TUL!
Er så klart nysgjerrig og skulle gjerne tatt en titt. Men jeg prøver å tenke at det ikke skulle være noen grunn til det.
Vi mistet i fjor og hadde da vært på en lykkelig og herlig TUL-session bare to dager før, og da var alt i skjønneste orden, hjerte banket og bilder ble med hjem, så det er jo ingen garanti for at det ikke kan snu fort [emoji22] Ble følelsesmessig ekstremt Berg og dalbane... <3

Back
Topp