Ikke trøtt---)

Hei Sollise!

Så snurten av deg i stad, sikkert da du skulle å se på baby. Var han søt?[:)]

neida, ingen spørsmål er vel for teite eller dumme her, og litt artig må vi jo få ha det.hehe[:D] skal krysse det jeg har for at det ble sådd et frø, da du fikk noen svømmere i stede for bare god natt, hihi. har du vært å kjøpt deg snop nå da?[:)] blir vel sittende her ut i de små nattetimer i kveld å sikkert.

er jo bare 1 dag forskjell på testinga på dere, sollise og tullmusa. da håper jeg at det har klaffet for dere begge to[;)]

Nei, men jeg vurderer det seriøst! Har så lyst på bamsemums eller ORDENTLIG smågodt, ikke sånn billig som du får på Rema, men sånn som koster 15 kr hekto på storkiosker! Det er de som har mest smak, og er BEST! Mener jeg iallefall..[8|] *vann i munnen* Selv om jeg er mett for jeg spiste nettopp middagsrestene... [&:][;)]
Har som sagt ikke noe voldsomme forventninger for å være gravid, men du må gjerne krysse alt du kan! Det er lov å håpe![:D]

Nei, det er 4 dager til sollise har EL og 5 dager til jeg har IKM.. [;)] Ca to uker imellom.. [:)]

Bare 5 dager til du kan teste da tullmusa! Det er spennende nå - kanskje det ble fullklaff[:D]
Jeg krysser fingrene for deg...

ååååååå unnskyld, har bare sett på dagen ikke hva som står bak[:D] sorry. ja, mye bedre med smågodt i løs vekt og bamsemums og de store posene fra nidar. namnam, det er godt ja. ja, må da være optimist for dere prøver, syns jeg.[;)]

Hallo jenter! Nå har jeg kommet hjem fra jobb. Var så travelt der at jeg rakk ikke å logge meg på! Må innom å sjekke her før jeg dusjer og legger meg. Skal på jobb kl. 7 i morra, så jeg må komme meg i seng snart! Ha en hyggelig natt, med eller uten snop, svømmere eller babyverden!

Hehe! Er egentlig bedre å ha noe å gjøre på jobben, da går tida så mye fortere![:)]
Sov godt pebbles! [;)]

Joa, du har helt rett. Takk for det, og sov godt du også når den tiden kommer...

god natt da pebbles, håper du får 1 fin dag på jobb i morgen.

Nå tar jeg kveld.. Dere får ha god natt alle sammen, så "snakkes" vi sikkert i morgen. [;)]

Ja, jeg har snart el...så da blir det "liv ileiren" her[;)]

Hei Karianne!
Ja,så deg i sta! Blei det "party party " på deg eller!?!Moro med sånne lag[:)]
Snakka så vidt med eisom jeg tok et fag sammen med på høyskolen bare.

Ja, babyen var kjempe søt... Så nå håper jeg at jeg har fått med meg noen basselusker fra
ham som jeg kan smitte over på meg selv, deg og alle dere andre, he he[:)]

Kos

God morgen alle sammen! Nå er jeg på jobb, og det har ikke "braket løs" enda. Har derfor tid til å sjekke hva som skjedde her etter jeg la meg igår! Ha en fin dag alle sammen, skal prøve å holde meg våken idag! [:D]

God morgen folkens! Var godt å få sove lenge. [:)] Og alle er i fin form i dag?[;)]

mmmmmmm, heisann ja!!!
Godt å sove leeenge!
Sto opp nå for en halv timesiden jeg[&o]

[:)]Ønsker dere alle1 fin dag[:)]

Prøver å få en litt mer normal døgnrytme jeg. Er jo sunnere for kroppen. Har ikke tenkt å bli noe natterangler jeg, men i helgene er det sove lenge dager. [:)]

Er vel like greit å venne seg til en ny døgnrytme veronica, får bare håpe du får en krabat som liker å sove hele natten![;)] Kjempefin mage du har forresten![:)]

Hei Veronica!
Ja, dem sier det at det er mamman som skal venne seg til
babyens døgnrytme! Men så moro også da...
Gleder meg sånn til det er min tur[:)]
Da skal jeg med glede våkne opp klokka 6,men spørs om jeg kommer
meg ut av senga med det samme da...[;)]

Jeg skal også gladelig våkne opp seks på morgenen og ha en liten "samtale" med lillegullet![:)]

Sitter her å tenker på hvor søt den lille tulla eller tullingen ([&:]) kommer til å bli! Samboeren min hadde MASSE krøller og nesten hvitt hår! En blåøyd liten baby med helt lyst krøllete hår, tenk så søøt![:)] Hvis det blir en jente skal hun ha sånne borrelåssløyfer i håret... *drømmer* [:D]

Ja, det blir skikkelig kos, tullmusa[:)] Så får babyen en "tullemamma" i tillegg[;)]

Klems

Back
Topp