Ikke trøtt---)

Men dem var kanskje litt søte da....Du får søke på mus på nettet, men da kommer det vel opp mye rart...

Jeg også klør i fingrene etter å logge meg på så fort jeg har tid. Lar ikke gubben se hva som står og sånn, litt privatliv må jeg ha! Vi nærmest krangler om pc`n til tider, da han hele tiden er inne på et diskusjonsforum for biler. Sikkert like avhengig han, men de har (forhåpentligvis) litt andre diskusjoner enn vi har her! Har blitt beordret på jobb [:@] i kveld og i morgen, og blir det stille kan jeg logge meg på babyverden der. Da slipper vi å krangle om pc`n i helga ihverfall!

Vil ikke gubben skal lese heller! Privatliv, helt rett![:)] Flott at du kan bruke pc'n på jobb da! Hvis du ikke har sjefer som sjekker loggen med jevne mellomrom, men det er jo bare å slette! Hehe![:D]

De var jo søte de musene! Kan jo gå på disney sine sider å se litt![:D]

Siden jeg er sjef (avdelingsleder) er det ingen som sjekker meg! He he..

Ahh! Herlig! [:D]

Noen av våre aller nærmeste venner vet om at vi prøver, men vil liksom ikke fortelle alle og enhver!!!
Da tror jeg at jeg har lett for å stresse meg opp mer[:)]

lurest å vente til det er i boks. blir for store forventninger visst man sier at 1 holder på å prøve.

Ja, det gikk litt over stokk og stein her i går, men litt humor har vel ingen skade av! Ble litt nervøs for at det skulle komme en moderator eller sjef av noe slag inn å si at NÅ ble dere for usaklige! Hehe![:D]

Tror heller ikke det er så lurt å fortelle at man prøver, ikke til så mange iallefall. Har èn venninne som vet det, da hun er inne på forumet en gang i blant. [;)]

Og her sitter man en lørdagskveld/ettermiddag..Hehe![;)]

Godt å se at det er flere enn meg som er innom på en lørdagsettermiddag..
og at det ikke bare er jeg som er hekta[;)]

Men det er jo helt sykt! Man klarer ikke å rive seg vekk! Tenkte for en stund siden at jeg skulle ta meg en tur ut på besøk til mamma, men så måtte jeg bare en tur på nett, og her blir jeg sittende! Hmmm..[&:]

hihi.. ja.. jeg har riktignok vert ute i hele dag, nesten.. men da jeg kom hjem var det 11sider med uleste meldinger..
-heldigvis mange meldinger som var svar på "hverandre" da.. (her inne, ja [8D])

Det er og en grunn til at jeg bare MÅ inn å se, så det ikke skal være så altfor masse nytt å lese! Prøver jo å følge med. Hehe! [:D]

ja man blir litt hekta kan man si[8D]

men men så har vi noe gøy å finne på mens vi venter.....[:D]

før var jeg ikke noe særlig på pcen....sjekka bare mail å sånn.men nå....hehe.data nerd.el babyverden nerd blir det vel.[:D]

har heldigvis to pcer i heimen så det slipper å bli krangling.hehe litt rart for før var det altid jeg som klaga på at det var han som satt for mye foran sjermen(å sjekka veldig viktige ting som ex...bil sider ol.[:@])ble litt iritert faktisk(fordi jeg ikke hadde noe å sjekke....[:D])men nå....håhå nå er jeg selv hekta...å får jeg noen spørsmål i beste diskusjons tid så er det bare et slappt...hmm el jada som kommer fra meg.[:D]
men det er viktig å snakke med andre jenter i denne typen emne.tror ikke helt gutta vil høre på den slags jente pjatt uansett...så di skal bare vær glad til...ikke sant?[;)]

Jeppjeppjepp..
Min kjære er hekta på data, han.. så det er DET han leser om .. drømmer om nye deler til PCen hele tia.. -når han er hjemme, da [8D]
Vi har også hver sin PC, min er bygget av deler han ikke vil ha lenger. hihi..

Er godt å ha noen å snakke med som også tenker baby 23 av 24 timer i døgnet [8D] hihi.. eller, det var kansje litt overdrevet? .. noen dager, da..

Nå vil han visst se film, så vi får sees her om et par timer eller så, tenker jeg [;)]

Ha en flott lørdagskveld og lykke til med egg og svømmere og denslags[:D]

hehe jo det er nok i underbevistheten 24-7[8D]

så du har fått skrap delene som han ike vil ha?hehe kjenner meg godt igjen der ja...han sitter med flunka ny pc...råstilig å greier.mens jeg sitter å taster på noe som så vidt funker...fra 1860 (ånei kansje litt nyere da[:D])

nei jeg skal ikke klage...jeg har i allefall pc å er kjempe fornøyd med det.å så lenge han har mer peiling å interesse så kan jeg vel unne han det.[8D]

jeg tar det igjen på shopping...hehe[8D]

håper det er en god film(ikke for skummel så den lille i mage blir redd[&:])neida ligger trykt å godt hos mammaen sin.[;)]

Kanskje jeg og skal se en film, eller dra å kjøpe med noe snop. Mmm! Hadde vært godt det ja! Har spist som en hest idag, kjedespising og kjederøyking.
Jaja, vi har bare en data, bærbar, og det er helt greit å kunne dra den med seg i sofaen. Krangling om dataen har vi heller ikke, for de siste ukene har jeg så vidt sett gubben. Hater disse taxiskiftene! I dag så jeg han da vi spiste og ca en time til, så gikk han å la seg. Staakar er trøtt, men han begynner på jobb igjen når han har stått opp halv ett.. [8|]
Heldigvis har han fire fridager fra mandag. Det blir bra! [:)]

kjedelig når gubben er borte hele tiden da. men det var du som lurte til deg noen svømmere i helga som var, da han skulle innom å si god natt til deg hehe[:D] får håpe det klaffet for dere da. [;)]

Jeg trodde ikke jeg sku bli så hekta på å være inne på forumet her, men basillen smitter[:D]

Er jo så mange hyggelige folk her, og masse interessant å lese!!!!

Jeg å tenkte at det kunne komme en moderator i natt, tullmusa, men helt sant; man må da kunne ha det litt gøy og spre litt morsomheter (for noen ihvertfall) her på forumet!!!Man gjør jo ikke narr av noen... Det er det beste med babyverdens forum, at ingen spørsmål er for dumme å stille og alle prøver å hjelpe og gi råd[:)]

Hehe! Ja, du har helt rett maysen! Han kom og skulle si god natt, og da hadde jeg akkurat funnet ut at EL var like i nærheten. Han er jo med på det uansett, til alle døgnets tider! [;)]

Jeg tenkte i natt på om det spørsmålet jeg la inn på "intimbarbering" var for teit, men herlighet, det er jo ingen som vet hvem jeg er, så det er jo ingenting å bli flau over! Og helt sant! Ingen spørsmål er for dumme! Har jo lært og funnet ut en del ting derfra og. At jeg kan skumme hele området og at jeg skal la gubben slippe til, voksing er anbefalt, man skal IKKE bruke barbermaskin, og at jeg kan gjødsle (egenprodusert er mest egnet), selv om det vokser så fort at det egentlig ikke er nødvendig. Hehe![:D]

Back
Topp