Ikke trøtt---)

sollise

Elsker forumet
Man blir litt hekta av å være inne på dette forumet gitt!!!

Er jo så mye koselige folk, og masse spennende å lese. Så fårda ikkelagt meg heller jeg[:)]

Jah! Det skal være ganske så sikkert! [:D]
Tror jeg tenkte jeg skulle legge meg for en time siden, men det er så masse å lese, og så svarer man, og så skal man vente på om noen svarer osv. Der har man det gående!!! Hehe! Men det er jo så koselig atte! [:D]

Ja, sant det du sier! Men må jeg logge meg på og av for å se svarene som kommer??? Synes det tar så lang tid innimellom, og da går jeg ut, og når jeg kommer inn igjen er det svar...

Nei, sidene oppdateres hver gang du går inn eller ut av en side på forumet, hvis ikke kan du trykke på "oppdater" på verktøylinjen. [:)]
Hvis du syntes det går tregt før du ser nye innlegg er det for at folk bare er trege å svare. Hehe![;)]

hehe,ja,det kan være det... Men du tullmusa, hvor er replay (jeg som er med på augustprøver, og ikke får til kopieringen...)
Nå er det jammen ikke lenge til du kan teste du[:)] Så spennende!!!
Jeg har snart eggløsning, så kærn sover søtt nå. Må hvile seg før innspurten starter[;)]

Skrev jeg replay i stede for reply?? Det er jo den du trykker på når du svarer på et innlegg... [;)]
Hehe! Følger jo med hvem jeg skriver med! [;)]

Ja, er ikke lenge til testing.. Vet ikke om det har klaffet, for jeg har ikke tenkt så mye på det denne mnd. Tatt det helt med ro![:)] Har dere prøvd lenge? Kærn? Hvor er du fra da?

huff og hff, det er det ja...replay ja, det var feil skrevet av meg det... Begynner å bli sent her hos meg, og kjenner sneven av litt overtrøtt her...og da blir jeg da mer lattermild og vimsete enn ellers... Jeg går inn og prøver ¨å. Takk for hjelpen, så får du følge med om jeg greier dette[8|]

Nå prøvdejeg, trykket reply, og så står det quote....og det blei bare svart-hvit kopi... hmmmmmmm

Hmmm.. Har svart deg der inne.. Vi skal da få en ordnings på det der vettu! [;)]

Ja, tok litt av inne hos intimbarbereren! [:D]

Men nå skal jeg legge med, så du får ha god natt Sollose, og resten av gjengen og! [:)]

Jeg mente sliten, og ikke liten inne på augustprøvere....[;)]

Natta til deg også, klem

God morgen!

Hehe.. Daa skjønner jeg Sollise![;)]

Uff, ble vekt av en gammel dame som skulle til legen (vi har legekontor i samme bygg, hun har i en av leilighetene).. Hun ringte på dørene til ALLE i bygget og spurte etter legen.. Aaarrrg!! Og så på en lørdag![:@]

Hekta? Det første jeg gjør når jeg står opp er å slå på dataen, logge meg på msn og så inn her! En farlig sirkel det her![&:]

God morgen tullmusa[:)]
Ja, må innom her jeg å en liten tur før frokosten.Du sku sagt du var legen da vettø[;)]He he..

Ha en fin sommerdag,klem[8D]

Jah! Hehe! Kunne jo blitt veldig morsomt! [;)]

Du får ha en fin dag du og Sollise![:D]

Klem

Heihei! Ja, dere får kjøre på den uka dere har fri sammen, og litt til! [;)]
Tenker ikke så mye på det denne mnd, så jeg har ikke noen store forventninger, får se![:)]
Ja, er skummelt det der, å bli avhengig av å gå inn på forumet. Prøver jo å holde det hemmelig for gubben, men jeg må vel kanskje tilstå snart, for jeg tror han lurer på hva det er jeg gjør så seint på kvelden! Han legger seg jo kjempetidlig da han begynner på jobb kvart på seks![&:]

Takk for det, tullmusa[:)]-må si du kler nicknavnet ditt[;)]-ikke vondt ment...

Du spurte forresten i går om vi hadde prøvd lenge, jeg og kærn (samboeren altså),og vi "startet" i mars, men det endte i en SA, som har vært litt tøft... Men nå i august begynner vi prøvinga igjen, og håper det klaffer! Så det er 1 prøvemnd siden mars.Da gikk det på 1 forsøk, men tror det kan ta litt tid nå... Alt har vært litt komplisert "der nede" siden SA...
Men håper det snart er vår tur, og alle dere andres også[:)]

Tar det som et kompliment![:D]

Det var lei å høre om SA, men der var vel en grunn til at det skjedde. Er jo naturen sin gang.. Men selvfølgelig forferdelig, så det er ingen trøst å fortelle om naturen. Er jo bra dere går inn i ny prøveperipde uten å forvente det skal klaffe første gang, så ekkelt å bli skuffet. Men det er jo lov å håpe, og det gjør vi jo![;)]

Ja, vi må håpe[:D] Det er viktig[:)]

Ja, man må ikke glemme håpet! Men det er jo så synd å håpe for mye, da blir man bare så lei seg hvis det ikke klaffet. Men det er jo så vanskelig og.. [8|]

Hehe! Kult bilde?? Sitter å ser om jeg finner en litt rar mus, det hadde passet bedre.. hehe[;)]

Denne da???

Back
Topp