Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk beskjed om at helsesøstre/ammehjelper har gått bort ifra generelle råd om matvarer som skal unngås ved amming. Rådet de gir nå er å følge med på hva babyene reagerer på. For eksempel kan noen babyer få vondt i magen av at mor spiser hvitløk, mens andre da suger bedre og drikker mer. Så det er veldig individuelt, både hva barn reagerer positivt og negativt på. Jeg tror det eneste jeg fikk beskjed om å ikke spise var disse fiskeartene som det advares mot i svangerskapet pga miljøgifter.
Må vi holde oss unna brus?? :-(
Må ha Cola Light i helgene!!!
Brus har ingen innvirkning - må isåfall være tilsetningsstoffer men det finnes i mye. Ingen grunn til å ikke kutte ut forde daBønner har jeg hørt.
Jeg er brusoholiker - så skal bli spennende å se hvordan jeg blir etter fødsel![]()
Hvitløk har vist seg å sette smak på melken som gjør at babyene drikker mer - så det må du gjerne spise. Aktivitet i magen trenger ikke ha noe sammenheng - det kan faktisk vise trivsel mye mer enn ubehag. Løk inneholder mye bra næringsstoffer som baby i magen kan respondere positivt på. Blir noe helt annet når de er i magen og får ferdig utskilte næringsstoffer via navlestreng rett i blodet og å få melk i magesekk og tarmer ved amming.Jeg merker allerede at lille i magen blir mer aktiv etter et måltid med mye løk. Spesielt hvitløk. Så d kommer jeg ihvertfall til å være forsiktig med, samt kullsyreholdige drikker.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app