Ikke lenge igjen til baby er her, hva gleder du deg mest til?

Gleder meg til å få fødselen overstått, jeg. Men er spent på om kroppen takler det bedre nå siden det er andre gangen...
Så gleder jeg meg til å snuse babylukten gjennom en nese som forhåpentligvis ikke lengre er hoven og konstant tett. Kunne smake på maten jeg spiser - akkurat nå er jeg så tett i nesen at jeg ikke smaker noenting.
Så gleder jeg meg og håper at jeg får til å amme, og bare ha late, rolige dager på sofaen med mini oppå meg mens jeg ser på serier og bare nyter samværet med ham :love7
Jeg også er skikkelig tett i nesen. Er ikke forkjøla, men avhengi av nesespray :( men blir bare tettere å tettere for hver dag, nettern er pyton da jeg våkner anna hver time og er potte tett :wtf:
 
Nå gleder jeg meg til å bli færdi, er sliten og lei nå. Lillegulle har tydelig dårlig plass i magen nå og presser på alt av nerver og ømme plasser. Gleder meg til å klare å gå turer, komme meg mere ut, spise normalt. Hålde lillegulle tett inntil meg å kjenne babylukta :dummy: er heldigvis ikke lenge igjen nå da, 1 uke igjen til igangsetting, men håper han kommer av seg selv før det da. Han ligger nå å presser mye nedmot bekkenet så kan jo plutselig skje :D
 
Back
Topp