Ikke lenge igjen til baby er her, hva gleder du deg mest til?

hmy

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Inspirert av oktobergruppa, ønsker jeg å fokusere på det positive i kveld :Heartred

Hva er det du gleder deg til aller mest i den første tiden?

Jeg gleder meg til lukten av nyfødt baby, se storesøster med lillesøster, bli kjent med hun og finne ut av hvordan hun ser ut :Heartred
 
Endelig møte babyen min etter å egentlig hørt før at man ikke kan få barn, kjempa mot overvekt og SA <3 gleder meg til å få kroppen tilbake:joyful: gleder meg til å virkelig starte ett familieliv med mannen min<3
 
Gleder meg skikkelig til å ligge på sofaen med han på brystet og kjenne på følelsen av at man kunne sett på babyen for alltid :)
 
Babykos! Myk, varm, god liten kropp som bare smelter i armene mine. Og å se gutta mine sammen, store og lillebror! Blir faktisk helt rørt av tanken ❤️

Ellers ser jeg fram til å ikke lenger kaste opp daglig, ingen mer halsbrann, ingen vondt i symfysen og ingen kynnere som gjør meg treg. Gleder meg til å kunne løpe etter toåringen min på lekeplassen!
 
Gleder meg veldig til å se og bli kjent med baby og endelig innta mammarollen :Heartred Gleder meg også til mye innekos i vinter. :love7
 
Gleder meg til å få tilbake kroppen min, men aller mest gleder jeg meg til storesøster møter lillesøster:love7
 
Gleder meg til å se barna mine sammen :Heartred gleder meg til å kjenne babylukten, amme, at han sovner på brystet, kos, trilleturer:Heartred

Ooog så gleder jeg meg veldig til brie, spekemat og rødvin :dance011
 
Å bli bedre kjent med han i magen. Se mannen min sammen med ham. ...og blir ikke feil å slippe en skranglete kropp etter hvert. :)
 
Gleder meg til pappaen får ta del skikkelig, og gleder meg til kroppen spiller mer på lag slik at jeg får gjort det jeg vil og trenger i huset... Gleder meg til å kunne sprette opp av sengen om morgenen uten at kroppen protesterer. Gleder meg til å følge med på klokken og se at NÅ kan det passe fint med et godt glass rødvin om kvelden. Gleder meg til å se babyen sove tungt på både mitt og fars bryst. Gleder meg til babyen våkner fra dyp søvn og er i et salig humør, gleder meg til å se dag for dag hvordan han utvikler seg og spiser opp kunnskap for hver dag som går.

Jeg innser at lite av dette blir et faktum rett etter fødsel og at det kan ta både måneder og år før slike glansbilder blir en realitet, men jeg er egentlig fornøyd bare jeg får spise litt fenalår til jul. Resten er bonus :)
 
Gleder meg til å holde babyen i armene mine og tett inntil meg.

Gleder meg til å se babyens reaksjoner og faktisk kunne se hvilken del av babyen jeg stryker på :D

Gleder meg til lyden av babygråt, selv om jeg kanskje kommer til å angre på at jeg sier det...

Gleder meg til å se små, lubne armer og føtter som vifter ivrig i lufta.
 
Gleder først og fremst til fødsel! Spent på hvordan jeg kommer til å takle riene og spent på hvordan mannen vil forholde seg til fødsel og vondter. Gleder meg til å se/møte baby :Heartred Og se om vi får jente eller gutt:happy:
Gleder meg til å få kroppen tilbake! Kunne gå tur med enn en halvtime uten å få vondt i rygg og kynnere!
 
Gleder meg til å bli en liten familie, og bli kjent med lille gutten vår. Og jeg gleder meg så ekstremt mye til babylukt og kos:love017
Gleder meg også utrolig til fødsel, det er en opplevelse jeg alltids har ønsket å oppleve
 
Jeg gleder meg til babykos, babylukt og se støoresøster med babyen. Og så gleder jeg meg til å se om det er gutt eller jente som kommer denne gangen :Heartred
 
Gleder meg enormt mye til å møte lillegulle, å ha han nært inntil meg, kjenne babylukt å bare kose åss masse til jul og vinter :love7(elsker jula) gleder meg også til å kunne spise normalt igjen da jeg har svangerskaps diabetes, å har måtte kutte ut mesteparten av mat jeg liker:hilarious:
 
Jeg gleder meg til å se hvem denne babyen i magen er og hvordan storesøster kommer til å være med lillesøster.

Sett bort ifra all kosen det er med en baby, gleder jeg meg veldig til å kunne fråtse i mat og drikke igjen etter å hatt null lyst på det meste gjennom hele svangerskapet. Gleder meg skikkelig til en iskald brus :excited001
 
Kose med baby og se storebror og lillesøster sammen :) har en følelse av at det vil bli sjalusi da; merkes allerede :p
 
Gleder meg sykt til å sniffe babylukt, amme, kose med, å ikke minst se hvor fantastiske storesøstre de er de to andre jentene mine. Eldste er 4år på nyåret å er den fødte storesøster, helt fantastisk med babyer og små barn, minstemor elsker dukker å steller så fint med de, blir 2år nå i november.

Å så blir det litt sprøtt å skulle se en gutt komme ut av meg, lurer liksom på hvordan han ser ut :p
 
Gleder meg til å få fødselen overstått, jeg. Men er spent på om kroppen takler det bedre nå siden det er andre gangen...
Så gleder jeg meg til å snuse babylukten gjennom en nese som forhåpentligvis ikke lengre er hoven og konstant tett. Kunne smake på maten jeg spiser - akkurat nå er jeg så tett i nesen at jeg ikke smaker noenting.
Så gleder jeg meg og håper at jeg får til å amme, og bare ha late, rolige dager på sofaen med mini oppå meg mens jeg ser på serier og bare nyter samværet med ham :love7
 
Back
Topp