Jeg skal inn på tirsdag, fastlegen min har ultralydapparat så jeg så et hjerte sist i uke 13. Har morkake på samme plass som deg, forran og over åpningenHar du fått oul enda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal inn på tirsdag, fastlegen min har ultralydapparat så jeg så et hjerte sist i uke 13. Har morkake på samme plass som deg, forran og over åpningenHar du fått oul enda?
Spennende! Jeg har faktisk også oul på tirsdag Så de at morkaka lå over åpningen i uke 13 da? Isåfall krysser jeg fingrene for at den har steget oppover i magen din og ikke er over lenger på tirsdag! Hos meg er det nok ikke så bra stilt. Den lå over på ul sist uke, så tror ikke den rekker å stige så mye bare på noen dager.Jeg skal inn på tirsdag, fastlegen min har ultralydapparat så jeg så et hjerte sist i uke 13. Har morkake på samme plass som deg, forran og over åpningen
Aktiv liten krabat da! Uff, så bra at de fant hjertelyden. Det kan være litt skummelt når det tar litt tid Er du førstegangs? Da er jo 16 uker relativt tidlig å kjenne liv!Har ikke fått noe beskjed om hvor morkaka mi ligger, men kjenner ikke liv hele tiden, bare nå og da. Kan plutselig gå flere dager i mellom. Er 16+6 i dag. Og jeg vet at nurket ligger ikke i ro, for forrige uke hos jordmor så slet vi med å finne hjerte [emoji16] Og når vi fant det så forsvant det igjen Håper å få kjenne mer liv snart [emoji4]
Så spennende! Da hadde du kanskje ikke morkaka foran med de første? Ja, man blir jo ivrig av å lese andres gøye opplevelser med livet i magen! Takk for klemmen, gleder meg til magepartyMed de to første kjente jeg det i slutten av uke 16. Dette er tredje gang og en får inntrykk av at man skal kjenne det så mye tidligere jo flere ganger en har gått gravid. Nå er jeg i uke 16 og har ikke kjent noen ting så langt. Denne gangen har jeg morkaka foran, så forventer ikke å kjenne med det første heller. Men gleder meg veldig til å kjenne Forståelig at du er ivrig på å kjenne, spesielt når "alle" andre kjenner allerede nå. Men er nok mange som ikke kjenner også, bare ikke så mange av dem som skriver om det tenker jeg. Sender deg en klem, og om ikke mange ukene tenker jeg vi kjenner masse liv alle sammen
Aktiv liten krabat da! Uff, så bra at de fant hjertelyden. Det kan være litt skummelt når det tar litt tid Er du førstegangs? Da er jo 16 uker relativt tidlig å kjenne liv!
Oi oi! Så gøy Da har du jo masse erfaring!Ikke førstegangs, blir min fjerde dette her [emoji4] Men alltid sleti med å kjenne liv tidlig med de tre andre også [emoji4]
Ja, jeg pustet veldig lettet ut når vi fant hjerterytmen og den holdt seg der en stund [emoji4]
Oi oi! Så gøy Da har du jo masse erfaring!
Er 20+2 nå og syns det plutselig er mindre liv enn før og i helga [emoji15] andre som har opplevd det samme?
Ja, har opplevd det samme, det går opp og ned så tidlig uten at det er noe å bekymre seg for
Først fra mellom uke 24-26 at man skal kjenne daglig liv og ta kontakt med føden om det er mindre liv.